וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו זעם: "הכדורגל האיטלקי השתפר מאוד, חבל שהשופטים לא"

מאמן רומא התלונן על השיפוט לאחר ההפסד 3:2 בדרבי ללאציו: "המשחק נהרס על ידי החלטות שיפוט. היינו הקבוצה יותר טובה". התגובות והמספרים

תקציר: לאציו - רומא 2:3/ספורט1

לאחר פתיחת עונה חלומית בליגה האיטלקית, רומא סופרת שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, כאשר ההפסד אמש (ראשון) היה מרגיז במיוחד מבחינת אוהדי הג'אלורוסי, שראו את קבוצתם יורדת מנוצחת 3:2 בדרבי החם מול היריבה העירונית השנואה לאציו.

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (10) כבש את הראשון של לאציו, כאשר פדרו הברזילאי, שחצה הקיץ את הכביש במהלך שנוי במחלוקת הוסיף את השני מול קבוצתו לשעבר (19). פליפה אנדרסון הוסיף את השלישי, כאשר רומא הצליחה רק לצמק עם כל שער שכבשה, וירדה למקום הרביעי בעקבות ההפסד.

מאמן רומא ז'וזה מוריניו. רויטרס
זעם על השיפוט. מוריניו/רויטרס

התגובות

מאמן רומא ז'וזה מוריניו, שהפך למאמן רומא הראשון מזה עשר שנים שמפסיד את משחק הדרבי הראשון שלו, אסף את שחקניו בתום המשחק וערך עמם שיחה על כר הדשא. "מה שאמרתי להם נשאר בינינו", אמר הפורטוגלי כשנשאל על אותה שיחה. "רציתי לדבר איתם באופן מיידי, אבל מבחינתי זו אותה אינטימיות ופרטיות של נאום בחדר ההלבשה".

על המשחק עצמו אמר המיוחד: "אני רוצה להתחיל עם אמירה חיובית: הכדורגל האיטלקי השתפר מאוד בעשור האחרון. איכות הכדורגל, הגישה ההתקפית, התקושה לנצח - הכל עבר שיפור משמעותי. עם זאת, לצערי, המשחק הנהדר נהרס על ידי החלטות השיפוט וה-VAR שלא התאימו את עצמם לרמה הגבוהה של המשחק".

מאמן רומא הביע את מחאתו עוד לפני שהמשחק החל, כשטען שלורנצו פלגריני שהיה מוצהב ולא יכול היה לשחק אמש, כלל לא היה אמור להיות מושעה. בנוסף, מוריניו משוכנע כי במהלך השער שכבש פדרו נעשתה עבירה על אחד משחקניו. "במהלך של השער השני יכול היה להיות בכלל 1:1, אבל זה הפך ל-0:2 בצד השני", אמר. "אני חושב שהקבוצה שלי הייתה היותר טובה על המגרש, אבל אם ספגת שלושה שערים, זה בגלל שעשית טעויות".

מוריניו נשאל האם הוא מודאג מהטעויות בהגנה וענה: "לא, הייתי מודאג אם לא היינו מנסים לנצח את המשחק למרות הקשיים שהיינו נתונים בהם. הייתי מודאג אם היינו רואים את לאציו שולטת במשך 90 דקות. הם הבקיעו במתפרצות. לפעמים צריך לקחת סיכונים, וזה מה שעשינו".

עוד בוואלה! ספורט

פדרו כבש מול האקסית, 2:3 ללאציו על רומא בדרבי. יובנטוס ניצחה

לכתבה המלאה

המספרים

* שער היתרון של מילנקוביץ'-סאביץ' לזכות לאציו שנכבש 9 דקות ו-52 שניות מהפתיחה, היה השער המהיר ביותר שכבשה לאציו בדרבי מאז שערו של הרננדס עשה זאת עבור הביאנקוצ'לסטי במרץ 2012 (9 דקות ו-11 שניות).

* פדרו הוא השחקן השלישי בהיסטוריה של הדרבי הרומאי שכובש עבור שני המועדונים במשחקים בין השניים. לפניו עשו זאת ארנה סלמונסון ואלכסנדר קולארוב.

* ז'וזה מוריניו הוא מאמנה הראשון של רומא שמפסיד את משחק הדרבי הראשון שלו מאז לואיס אנריקה ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully