וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי נותרה מושלמת, 2:3 ללאציו בדרבי. ניצחון ליובנטוס

אוסימן ואינסינייה העניקו למוליכה 0:2 על קליארי, התכולים חגגו על רומא וגם פדרו, שחצה את הכביש בקיץ במעבר חריג, מצא את הרשת. 2:3 לגברת הזקנה על סמפדוריה, דיבאלה ומוראטה נפצעו

תקציר: לאציו - רומא 2:3/ספורט1

המחזור השישי בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים, כאשר במוקד ה-2:3 של לאציו על רומא בדרבי, ה-2:3 של יובנטוס על סמפדוריה וה-0:2 של נאפולי על קליארי, ניצחון בזכותו היא שמרה על המאזן המושלם וכמובן שגם על הפסגה.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. ALBERTO PIZZOLI/AFP, GettyImages
ניצחון חמוץ-מתוק. דיבאלה נפצע/GettyImages, ALBERTO PIZZOLI/AFP

יובנטוס - סמפדוריה 2:3

אחרי שצברה רק חמש נקודות בחמשת משחקיה הראשונים, הגברת הזקנה חיברה שני ניצחונות בליגה לראשונה בעונה הנוכחית, אבל בכל זאת סיימה את המשחק בטעם חמוץ. פאולו דיבאלה, שכבש את השער הראשון בדקה ה-10, נפצע רגעים לאחר מכן ונטש את המשחק בבכי. לאונרדו בונוצ'י הבקיע בפנדל (43) לראשונה בקריירה שלו בסרייה A והכפיל את היתרון, דקה לפני שמאיה יושידה צימק עבור סמפדוריה. מנואל לוקאטלי, שבישל לדיבאלה, רשם גם את שער הבכורה שלו במדי יובנטוס (57) וגם שער מצמק נוסף, של אנטוניו קנדרבה (83), לא הצליח למנוע ממסימיליאנו אלגרי ניצחון במשחקו ה-400 על הקווים בליגה האיטלקית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פדרו, לאציו. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
חגג מול האקסית. פדרו/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

לאציו - רומא 2:3

הדרבי הראשון של העונה בבירת איטליה הפגיש את מאוריציו סארי וז'וזה מוריניו, כאשר הפעם הראשון הוא זה שיצא עם ידיו על העליונה. הגבהה נהדרת של פליפה אנדרסון לרחבה מצאה את סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', שנגח לרשת את השער הראשון בדרבי וקבע 0:1 לקבוצה המארחת בדקה העשירית.. פדרו, שרשם הקיץ מעבר חריג וחצה את הכביש מהג'יאלורוסי לביאנקוצ'לסטי, הכפיל את היתרון כעבור תשע דקות עם בעיטה חדה לינה התחתונה של רוי פטריסיו.

רוג'ר איבנייז החזיר את הג'יאלורוסי למשחק עם שער מצמק בדקה ה-41, אך פליפה אנדרסון הוסיף שער לבישול וקבע 1:3 בדקה ה-63. ז'ורדן ורטו צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-69, אך חניכיו של מוריניו לא הצליחו להשלים קאמבק ונחלו הפסד שני ברציפות. לאציו שבה למסלול הניצחונות אחרי שלושה משחקי ליגה בהן צברה שתי נקודות בלבד, והיא צימקה את הפער מיריבתה העירונית לנקודה.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי חוגג שער עם לורנצו אינסינייה. רויטרס
האחראים ל-6 מ-6. אוסימן ואינסינייה/רויטרס

נאפולי - קליארי 0:2

מוליכת הליגה האיטלקית שמרה על המאזן המושלם גם בסיום המחזור השישי והיא עם 18 נקודות מ-18 אפשריות ומאזן שערים מרשים של 0:10 בשלושת המחזורים האחרונים. הערב הקבוצה מדרום איטליה אירחה את אחת הקבוצות החלשות בליגה, קליארי שצברה שתי נקודות בלבד, ולא התקשתה לנצח.

ויקטור אוסימן הניגרי העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי 11 דקות, אז קיבל מסירה מפיוטר ז'לינסקי ומקרוב בעט לרשת, ובדקה ה-57 הוא הוכשל ברחבה על ידי דייגו גודין ולכדור העונשין שחתם את תוצאת הסיום ניגש לורנצו אינסינייה, שבעט כדור גבוה, חזק ומדויק פנימה.

צפו ב-0:2 של נאפולי על קליארי

נאפולי - קליארי 0:2/ספורט1

משחקים נוספים

משחקים נוספים:

אודינזה - פיורנטינה 1:0
לפיורנטינה: דושאן ולאחוביץ' (16, פנדל)

ססואולו - סלרנטינה 0:1
לססואולו: דומניקו ברארדי (54)

אמפולי - בולוניה 2:4
לאמפולי: קווין בוניפאצי (עצמי, 1), אנדראה פינאונטי (32), נדים בייראמי (53, פנדל), סמואלה ריצ'י (90), לבולוניה: מוסא בארו (11), מרקו ארנאוטוביץ' (20 החמיץ פנדל ו-77 שער)

בשני:

ונציה (עם דור פרץ) - טורינו (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully