וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר: "לשחק בפרטיזן יתרום לי יותר מאשר להיות ב-NBA כרגע"

הרכז התראיין בסרביה לפני פתיחת העונה בליגה האדריאטית: "אוברדוביץ' הסיבה העיקרית שהגעתי. המודלים לחיקוי - תאודוסיץ' ודה קולו"

הביצועים של ים מדר במשחק ההכנה של פרטיזן בלגרד מול רדניצ'קי/מתוך עמוד היוטיוב של פרטיזן בלגרד

אחרי תקופת הכנה מרשימה, פרטיזן בלגרד סוף סוף פותחת עונה. מועדון הפאר הסרבי יחד עם ים מדר יפגשו מחר את זאדאר במחזור הראשון של הליגה האדריאטית, כשהרכז הישראלי שהציג יכולת טובה במשחקי ההכנה ינסה להמשיך להרשים.

לקראת המשחק, פורסם בתקשורת הסרבית ריאיון מקיף עם מדר, בו סיפר בין היתר על ההחלטה לחבור לז'ליקו אוברדוביץ'. "לשחק אצלו זה דבר מדהים. הוא הסיבה העיקרית שהגעתי לפרטיזן. עכשיו אני לומד לאט לאט להכיר את המועדון והאוהדים, אבל ברור שהמאמן הוא משהו אחר לגמרי. אני רוצה להיות כמו ספוג איתו, ללמוד כמה שיותר כדי להשתפר כשחקן ולמקסם את הקריירה שלי".

לדבריו של מדר, "העיקר הוא להיות קשוב לז'ליקו, כי הוא יודע מה הוא אומר. אני מנסה להבין מה הוא דורש ממני ולהתאים את עצמי".

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
לומד מהמאסטר. מדר/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

מדר סיפר שהוא לא מרגיש בלחץ, בגלל הרקע שבא ממנו. "בישראל כולם חייבים לשרת בצבא, ויש לי חברים שעברו דברים רציניים ומלחיצים הרבה יותר בתור חיילים. החיים שלהם היו בסכנה. יש דברים גדולים יותר מכדורסל".

על הכינוי "סטף קרי הישראלי" שדבק בו אמר מדר ש"תמיד עושים השוואות בין שחקנים. ברור שקרי שחקן מיוחד, אבל אני מנסה להיות הכי טוב שאני יכול להיות. זה נחמד, אבל בסופו של דבר אין להשוואות האלה משמעות. בתור ילד, הערצתי הרבה שחקנים, אבל כשזה נוגע לכדורסלנים באירופה, ניסיתי לחקות את מילוש תאודוסיץ' בגלל יכולת המסירה וקריאת המשחק שלו, וגם את נאנדו דה קולו".

על החוויה בליגת הקיץ בבוסטון אמר: "זאת הייתה חוויה, אבל בסופו של דבר אני חושב שלהגיע לפרטיזן היה ההחלטה הנכונה. בשלב הזה של הקריירה, זה הרבה יותר יעזור לי מאשר להיות ב-NBA. פרטיזן תעזור לי להרים את המשחק שלי לגבהים חדשים".

עוד בוואלה!

"ים מדר יהיה מפלצת בפרטיזן. מאמן הסלטיקס יאהב את השיפור שלו"

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
עדיין קרובים. מדר ואבדיה/דני מרון

מדר סיפר שדני אבדיה שמכיר את בלגרד היטב בזכות שורשיו הסרביים, ייעץ לו להצטרף לקבוצה. "הוא אמר לי שזאת עיר מעולה. דני נמצא עכשיו במסלול שונה ב-NBA ואני מחזיק לו אצבעות, כי אנחנו חברים מאוד קרובים. הוא שחקן נהדר שיכול להגיע רחוק".

ויש למדר עוד יעד שהוא רוצה להגשים בזמן השהות בבלגרד. "אני מאוד אוהב את נובאק דג'וקוביץ'. אעשה הכל כדי לצפות בכמה משחקים שלו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully