וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ים מדר יהיה מפלצת בפרטיזן. מאמן הסלטיקס יאהב את השיפור שלו"

בבוסטון עוקבים אחרי תקופת ההכנה המבטיחה של הרכז בסרביה: "ההתפתחות שלו מרשימה. בעונה הבאה יהיה לו סיכוי אמיתי לתרום ב-NBA"

הביצועים של ים מדר במשחק ההכנה של פרטיזן בלגרד מול רדניצ'קי/מתוך עמוד היוטיוב של פרטיזן בלגרד

גם בבוסטון יש מי שעוקב אחרי תקופת ההכנה של ים מדר בפרטיזן בלגרד, שנראית מבטיחה מאוד. הרכז הישראלי הצעיר מסתמן כרכז הבכיר של ז'ליקו אוברדוביץ' בפתיחת העונה, הצטיין בכמה משחקים מול קבוצות יורוליג ואמור לקבל קרדיט נרחב מהמאמן הסרבי האגדי לאורך העונה, אחרי שנותרה לו תחרות קלה יחסית על דקות בעמדה.

באתר "בארסטול ספורטס" ציינו אמש ש"מדר נותן בראש באירופה", ואחד הבלוגרים הרחיב: "לעולם לא אשכח את התחושה שהייתה לי כשבאתי לראות את מדר משחק בפעם הראשונה במדי קבוצת ליגת הקיץ של הסלטיקס. הילד הזה הוא משהו מיוחד. למרות שהוא נפצע בליגת הקיץ, הוא הראה מספיק כדי להלהיב אותנו. הוא עדיין שחקן צעיר, עדיין פרוייקט ולכן לא מפתיע שהוא לא קיבל מקום בסגל בסופו של דבר. זה בסדר גמור, כל עוד הוא ממשיך להתפתח באירופה. ובכן, זה קורה ובגדול".

שחקן פרטיזן בלגרד ים מדר. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
זה נראה טוב. מדר במדי פרטיזן/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

עוד נכתב: "האם הוא השתפר בחודשים האחרונים? נראה שמאוד. במשחקים האחרונים של פרטיזן אפשר לראות את הכל: את היכולת שלו לקלוע זריקות קשות, לנהל משחק, וגם את הפוטנציאל ההגנתי שאימה אודוקה (מאמן בוסטון) יאהב מאוד לראות. ברור שיש הבדל גדול בין אירופה ל-NBA וברור שלמדר היו גם בעיות כששיחק בליגת הקיץ, אבל הוא בדרך הנכונה, ואפשר רק לדמיין איך ייראה בליגת הקיץ הבאה. הוא הולך להיות מפלצת באירופה, ובקיץ יהיה לו סיכוי אמיתי לקבל מקום בסגל.

"ברגע שהוא יעלה קצת מאסה והגוף שלו יהיה מוכן ל-NBA, הוא יהיה פרוספקט מעניין מאוד. יש הרבה סיבות להתרגש ממה שמדר הולך לתת לבוסטון ביום מן הימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully