וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד קוטלים את זהבי: "כמעט הכל הולך לו הפוך. הוא מאכזב"

השער העצמי וההחמצות גררו ביקורות: "הפעם הוא לא יוכל לחמוק מאשמה". אבל היו גם ציונים טובים: "חיקה את ג'יימי ורדי"

תקציר: ווילם II - פ.ס.וו איינדהובן 1:2/ספורט1

התקופה הפושרת של ערן זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן נמשכת. אתמול (שבת) החלוץ אמנם חזר לכבוש במפגש עם ווילם II, אבל היה אחראי קודם לכן לשער עצמי ורשם מספר החמצות במשחק המאכזב, שהסתיים בהפסד 2:1 של קבוצתו.

למרות שזהבי קיבל ציונים טובים מהתקשורת ההולנדית בעקבות ההופעה שלו - באתר VI זכה לציון 7 ובאתר VP לציון 6 - היה גם מי שביקר אותו בסיום. ב"חרדלאנדר" ציינו ש"זהבי בלט בחולשתו במחצית הראשונה. כמעט הכל הלך לו הפוך. הוא קיבל את ההחלטות השגויות עם הכדור, החמיץ שתי הזדמנויות מצוינות והוסיף חטא על פשע עם השער העצמי המביך".

באתר ED כתבו ש"ערן זהבי לא יכול לחמוק מאשמה הפעם. יש לו חלק מרכזי בה. החלוץ הישראלי רחוק מלהיראות בשיאו בשבועות האחרונים, וגם במשחק הקודם הוא הציג יכולת לא מספיק טובה ולא היה מספיק מרוכז".

בתקשורת המקומית ציינו את העובדה ש"זהבי חיקה את ג'יימי ורדי", שהבקיע אתמול שער עצמי במשחק של לסטר מול ברנלי, אבל כיפר על כך עם צמד (שכמו במקרה של זהבי, לא הספיק לניצחון).

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מאוכזב. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
סימני האטה? זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

"אנחנו לא מאשימים אף אחד. אין לי טענות לשחקנים, כי אני חושב שבאמת סבלנו מחוסר מזל היום", ניתח את המשחק מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט, והתייחס לשגיאות של זהבי ושל השוער יואל דרומל, ששמט לרשת את שער הניצחון של היריבה. "דברים כאלה יכולים לקרות בכדורגל לפעמים. היינו טובים בהרבה על היריבה, אבל לא היינו מספיק מרוכזים".

גם הקפטן מרקו ואן חינקל אמר דברים ברוח דומה. "מאכזב מאוד להפסיד במשחק כזה, אחרי שהרגשנו שאנחנו שולטים ומגיעים להמון מצבים. זה בהחלט לא היה הפסד הכרחי, ואנחנו לא מרוצים מהשערים המיותרים שספגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully