וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי הבקיע לשני הצדדים. פ.ס.וו הפסידה 2:1 לווילם II

הישראלי ששיחק 78 דקות נגח לשערו הוא בדקה ה-20, כיפר על כך עם נגיחה לצד הנכון כעבור 10 דקות, אך האורחת נקלעה לפיגור נוסף בעקבות שער של נונלי וטעות של דרומל (76). המנצחת עקפה את איינדהובן בדרך למקום השני

תקציר: ווילם II - פ.ס.וו איינדהובן 1:2/ספורט1

ערן זהבי אמנם שבר את הבצורת האישית, אך קבוצתו, פ.ס.וו איינדהובן, המשיכה היום (שבת) בתקופה הלא פשוטה שלה כשהפסידה 2:1 לווילם II, שחלפה על פניה בדרך למקום השני בליגה ההולנדית.

מאמנו של זהבי, רוג'ר שמידט, הודה השבוע כי הישראלי "לא בשיאו" אחרי ארבעה משחקים ללא הבקעה, אך הוא המשיך להביע בו אמון ולהעניק לו את הקרדיט בהרכב. בדקה ה-20 קרה אירוע לא שגרתי בקריירה של החלוץ, כאשר הוא ניסה להרחיק הגבההת כדור חופשי של היריבה אך נגח את הכדור לשערו הוא וסידר 1:0 למארחת עם שער עצמי אומלל.

ערן זהבי, שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Prestige/Soccrates, GettyImages
כבש שער לכל צד בחצי השעה הראשונה. ערן זהבי/GettyImages, Prestige/Soccrates

זהבי דאג לפצות את קבוצתו כעבור 10 דקות, כאשר עלה גם מכה בפניו בניסיון הנגיחה לא מנע ממנו לכבוש את שער השוויון. המארחת שמפתיעה מאז פתיחת העונה השיגה את הניצחון היוקרתי בדקה ה-76. צ'ה ננאלי בעט מחוץ לרחבה, השוער יואל דרומל שמט את הכדור וגרם לעוד ספיגה לא מחויבת. ערן זהבי הוחלף בדקה ה-78, ובלעדיו הקבוצה של רוג'ר שמידט לא הצליחה למצוא את שער השוויון, בדרך להפסד שני בתוך שלושה מחזורים.

אייאקס ניצלה את ההפסד ופתחה פער של ארבע נקודות מפ.ס.וו עם 0:3 ביתי על כרונינגן. אדסון אלברס (40), אנטוני (57) ונוסייר מזראווי (81) כבשו לאלופה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו ב-0:3 של אייאקס על כרונינגן

תקציר ניצחונה של אייאקס 0:3 על כרונינגן/ספורט1

מהלך המשחק

דקה 4: קודי גאקפו קיבל את הכדור בזווית קשה ברחבה, אך הסתובב ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי השוער המקומי, טימו ולנרויטר. איברהים סנגארה השתלט על הריבאונד על סף הרחבה וניסה גם הוא לטווח את השער, אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי ההגנה.

דקה 16: הגבהה נהדרת של איברהים סנגארה לרחבה מצאה את ראשו של ערן זהבי, אך הישראלי נגח היישר לידיים של השוער.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם מרקו ואן חינקל, פיליפ מקס. Soccrates Images, GettyImages
חתום על שער עצמי אומלל. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

דקה 20: גול! המארחת הרימה כדור חופשי לרחבה, ערן זהבי נגח וניסה להרחיק, אך הנגיחה האחורנית שלו פגעה בקורה והלכה לרשת של קבוצתו. 0:1 לווילם II.

דקה 30: גול! פיליפ מקס הגביה לרחבת המארחת, ערן זהבי נגח לרשת למרות שנפגע פניו והצליח ולכפר על השער העצמי שהבקיע מוקדם יותר. 1:1.

ערן זהבי מבקיע עבור פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
הנגיחה שהביאה את שער השוויון. ערן זהבי כובש/GettyImages, ANP Sport

דקה 41: קודי גאקפו העביר מסירה נהדרת למרכז הרחבה, הכדור פגע ברגלו של איברהים סנגארה וחמק ליד המסגרת.

דקה 58: מרקו ואן חינקל עלה גבוה יותר מכולם לבעיטת הקרן ונגח לתחתית השער, אך טימו ולנרויטר הצליח למנוע מהכדור להיכנס בקצות האצבעות.

דקה 76: גול! שוער האורחת, יואל דרומל, לא היה אמור להתקשות עם הבעיטה של צ'ה נונלי מחוץ לרחבה, אך הוא שמט את הכדור וראה אותו חודר לרשת. 1:2 לווילם II.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully