וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע קיבלה פלאשבק: "גמרנו את מכבי ת"א כמו בימי האליפויות"

26.9.2021 / 6:33

אצל האדומים היו מרוצים מאוד מהיכולת ב-0:2 על מכבי תל אביב ומהעוצמה של טרנר: "יכולנו לרסק אותם. אי אפשר לנצח אותנו בבית כשהקהל ככה איתנו". דור מיכה ייבדק, דנילו אספרייה זכה למחמאות ובקבוצה מחכים שכל החלק הקדמי יעמוד לרשותו של רוני לוי

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

בהפועל באר שבע מקווים שהניצחון אתמול (שבת) על מכבי תל אביב יסלול דרך שתוביל למאבק אמיתי על האליפות עד סוף העונה. "זו לא חוכמה לבוא ולתת משחק אחד טוב בבית, אפילו אם זה נגד מכבי תל אביב. אנחנו צריכים רצף, צריכים יציבות וצריכים להאמין בעצמנו", אמר אחד משחקני הקבוצה. "את הפוטנציאל שלנו הראינו וראינו בעצמנו במשחק הזה. גמרנו את מכבי תל אביב בכל פינה במגרש, אבל זה לא יהיה שווה הרבה בלי המשכיות".

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
"כשהקהל איתנו ודוחף אותנו מאחור, אי אפשר לנצח אותנו בטרנר"/דני מרון

שחקנים בקבוצה סיפרו שמה שעזר להם לעשות את הסוויץ' מגמר גביע הטוטו ביום רביעי, אותו סיימו בהפסד ובמפח נפש אחרי פנדלים, היה המשפט של פטריק ואן לוון ביום חמישי לפני המשחק. ההולנדי אמר כי זה מצוין עבור מכבי תל אביב לקבל את הפועל באר שבע. ואן לוון התכוון לומר שזה מצוין לבוא אחרי ניצחון על מכבי חיפה למשחק חזק בטרנר מול הפועל באר שבע, אבל מהמשפט שלו יצאה כותרת כאילו הוא מרוצה שמכבי תל אביב הולכת לשחק בבאר שבע כי מדובר כביכול ביריבה לא מספיק טובה שאפשר וצריך לנצח.

השחקנים של הפועל באר שבע לא התעמקו במשמעות הדברים של ואן לוון, אלא ראו את הכותרת על כך שהוא מבסוט שיש לו משחק נגדם והחליטו לתת הכול כדי לנצח ולהשאיר את שלוש הנקודות בטרנר.

טרנר והקהל של הפועל באר שבע היו אחד המפתחות הבולטים לניצחון המצוין. "כשהקהל איתנו ודוחף אותנו מאחור, אי אפשר לנצח אותנו בטרנר", אמרו אמש במועדון, "למכבי תל אביב היה קשה מאוד לקחת פה נקודות. זה הזכיר את טרנר בימי האליפות הגדולים שמכבי תל אביב באה וחטפה בראש. זו הייתה ההרגשה במגרש". בהפועל באר שבע גם בטוחים שמכבי תל אביב יצאה בזול. "זה יכול היה להיגמר גם 0:4 בקלות. היו לנו כל כך הרבה מצבים לכיבוש שיכולנו לרסק את מכבי", אמר אחד השחקנים.

בקבוצה מעודדים מחזרתו של שגיב יחזקאל לסגל ומהעובדה שהוא וניקיטה רוקאביציה שיחקו יחד כמחליפים. "כשניקיטה, שגיב, אנסה, אספרייה ושכטר זמינים יחד לרוני מהדקה הראשונה, יש לנו התקפה קטלנית".

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. דני מרון
"כמה כדורגל יש לו, רק שלא ייעלם". ספורי/דני מרון

דנילו אספרייה, שכבש את השער הראשון ופתח את המשחק כבר בהתחלה, קיבל הרבה מחמאות בסיום. "כולם דיברו על ברנדלי קובאס והתחילו להשוות אותו לטוני וואקמה, אבל לנו יש שחקן כנף לא פחות טוב ואולי אפילו יותר טוב עם אחד על אחד משובח ואפילו משחק ראש נהדר", אמרו במועדון, "דנילו כבש בנגיחה שער שלא מבייש חלוץ גבוה. הוא התגבר על פריצה ששמר עליו. הוא עוד יכול לתת המון להפועל באר שבע".

גם צמד הבלמים מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד זכו למילים חיוביות על כך שניטרלו בקלות את מרכז ההתקפה של מכבי תל אביב. "דיברו על פריצה כל השבוע. חאתם ומיגל העלימו אותו", אמרו בסיום שחקנים בקבוצה, שגם שיבחו את ההתאקלמות המהירה של המגן השמאלי הלדר לופס בקבוצה.

דור מיכה ייבדק היום, אך ככל הנראה קרע את שריר הירך האחורי. מיכה התרגש מאוד מהעידוד שקיבל מאוהדי הפועל באר שבע והבטיח שיחזור מהפציעה חזק כדי להחזיר להם על התמיכה והאהבה שהוא מקבל. מי שנכנס במקומו היה רמזי ספורי. רוני לוי, שניהל את המשחק מצוין, פגע עם החילוף של הקשר שכבש את אחד השערים שלבטח יתחרו על שער העונה. "כמה כדורגל יש לרמזי", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "רק שישמור על יציבות ולא ייעלם אחרי השער הזה".

במחזור הבא מחכה להפועל באר שבע עוד משחק קשה מאוד כשתתארח אצל האלופה מכבי חיפה, לה הפסידה בדו קרב פנדלים ביום רביעי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully