וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח ציין 100 שערים בליברפול בליגה, קלופ: "בטוח שהיה שמח לחגוג 101"

המצרי שוב כבש, האדומים סיימו ב-3:3 מול ברנטפורד, הנדרסון: "הוא מדהים", קלופ: "משחק פרוע, היו לנו בעיות בהגנה"

תקציר: ברנטפורד - ליברפול 3:3/ספורט1

ליברפול פספסה אתמול (שבת) הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת כשסיימה ב-3:3 מול ברנטפורד בחוץ במשחק מטורף. מוחמד סלאח הגיע ל-100 שערי פרמיירליג במדי ליברפול ב-151 הופעות. רק שלושה שחקנים הגיעו ל-100 שערי בקבוצה אחת מהר יותר ממנו: אלן שירר, שעשה את זה ב-124 הופעות, הארי קיין ב-138 וסרחיו אגוארו שכבש 100 שערים ב-147 הופעות. תיירי הנרי נזקק ל-160 הופעות כדי לכבוש 100 שערים.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
לא כך הוא רצה לחגוג את ההופעה ה-100 בליברפול. סלאח/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "עשינו את החלק שלנו, שיחקנו כדורגל טוב מאוד, יצרנו מצבים מדהימים. כבשנו שלושה שערים, היינו צריכים לכבוש ארבעה, חמישה, שישה, אבל גם לברנטפורד הגיע לכבוש שלושה שערים והיא הייתה יכולה לכבוש ארבעה. הם שיחקו טוב והגיע להם להשיג תיקו. האווירה הייתה מדהימה והם נלחמו חזק. גם אנחנו נלחמנו חזק מאוד. הפסדנו ביותר מדי תיקולים באוויר וזה גרם לנו לאבד מומנטום. אהבתי את הצורה בה השחקנים שיחקו ביחד. היה לנו משחק טוב. הייתי מרוצה מאוד מהמשחק עם הכדור, עם הכדור באוויר אני לא מרוצה כל כך".

המאמן הגרמני הוסיף: "היה משחק פרוע, לא הצלחנו להתמודד היטב עם הכדור הארוכים שלהם. הדברים האלה קורים. אם אנחנו מנצחים 2:3 או 3:4, עדיין יש בעיות בהגנה. אני מכבד מאוד את ברנטפורד על הצורה בה נלחמה". על כך שסלאח הגיע ל-100 שערי פרמיירליג במדי ליברפול אמר קלופ: "אני בטוח שאני רואה את הדברים כמוהו ויודע שהוא היה שמח מאוד להגיע ל-101 היום. היו הרבה רגעים טובים, אבל לא הצלחנו להגן טוב מול הכדורים הארוכים שלהם".

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "היה משחק אינטנסיבי כמו שידענו שיהיה. זה מקום קשה לשחק בו. הייתה אווירה נהדרת וברנטפורד הקשתה עלינו מאוד. להוביל פעמיים ולא לנצח זה מאכזב מאוד בשבילנו. ב-1:2 היו לנו מצב או שניים כדי להכריע את המשחק. כשהחמצנו הם התעודדו וקיבלו תקווה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל צריך לתת קרדיט לברנטפורד. אנחנו קבוצה אינטנסיבית, אבל יש הרבה מקום לשיפור בשבילנו היום. שלטנו יותר במחצית השנייה, אבל לצערי לא הצלחנו להשיג את הניצחון". על ציון הדרך של סלאח הוסיף: "רגע מדהים. הוא מדהים מאז שהוא הצטרף אל המועדון. בחור נהדר".

ביום ראשון סאות'המפטון תארח את וולבס, ארסנל את טוטנהאם בדרבי הצפון לונדוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully