וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חוגגת, ומצפה שאלון תורג'מן יוזמן לנבחרת ישראל

26.9.2021 / 10:52

מלך שערי הליגה כבש גם נגד הפועל תל אביב. האדומים מהכרמל מאוד מרוצים מהשילוב בינו לבין ממן ואוז'בולט: "אנחנו נהנים"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

שביעות רצון גדולה בהפועל חיפה אחרי פתיחת עונה שכוללת 10 נקודות מ-12 אפשריות ויכולת טובה מאוד. אתמול (שבת) אלישע לוי ושחקניו חזרו מבלומפילד עם 0:2 משכנע על הפועל תל אביב וטיפסו לראש הטבלה.

האדומים מהכרמל מאוד מרוצים מהתמהיל של ההרכב ובעיקר מהשלישייה הקדמית: חנן ממן, אלן אוז'בולט ואלון תורג'מן, שמפיקים מהלכים יפים ביחד וכמובן שערים. תורג'מן מוליך את טבלת הכובשים בליגה העל עם 4 שערים ובמועדון משוכנעים שמאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, לא יוכל להתעלם מהכושר שלו ויזמין אותו לסגל למשחקים נגד סקוטלנד ומולדובה בעוד כשבועיים. "תורג'מן מוכיח את יכולתו כבר מספר משחקים ברציפות", אמרו בקבוצה, "מדובר בחלוץ מצוין, שנמצא בכושר יוצא מהכלל והקבוצה נהנית מכך".

אלן אוז'בולט שחקן הפועל חיפה חוגג עם אלון תורג'מן. אודי ציטיאט
שילוב מוצלח. תורג'מן ואוז'בולט/אודי ציטיאט

בהפועל חיפה מרוצים גם מההגנה, שבעונות האחרונות הייתה עקב אכילס של הקבוצה. ניסו קפילוטו מציג יכולת גבוהה מתחילת העונה וחזר להיות העוגן המרכזי של חוליית ההגנה, ואתמול הוא שיתף פעולה בצורה מוצלחת מאוד עם הבלם הניגרי איזוצ'וקוו אנתוני, שערך הופעת בכורה. חיפה ספגה עד כה שער אחד בלבד בארבעת המשחקים וגם כאן מדובר בשיפור משמעותי לעומת העונה שעברה.

ההישג של האדומים מחיפה, הוא גדול עוד יותר, גם בשל מכת הפציעות הגדולה שנחתה על הקבוצה. אמש חסרו דור מלול, קווין טאפוקו ובן והבה הפצועים, זאת בנוסף ללואי טהא וגל אראל, שייעדרו תקופה ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully