וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה הוויראלית של אשתו של רפאלוב משגעת את הבלגים

תמונה של גל רפאלוב שנתפסה במהלך משחק הפכה לשיחת היום בבלגיה: "במקום לראות את המשחק, הם מצלמים את אשתו של רפא"

תקציר: אנדרלכט - גנט 1:1 (טקס לליאור רפאלוב)/ספורט1

אחרי שקיבל את נעל הזהב לשנת 2020 המוענקת לשחקן השנה בבלגיה - ליאור רפאלוב כיכב בתקשורת הבלגית, וכמובן גם ברשתות החברתיות. קשר אנדרלכט שגם כבש ב-1:1 מול גנט שיתף את העיתונאים לאחר המשחק בתחושותיו לאחר קבלת הפרס, וזכה לשבחים רבים בטוויטר, באינסטגרם ובפייסבוק על כך שבגילו (35) הוא סוף סוף הצליח לשים את ידיו על התואר האישי היוקרתי מכולם.

אלא שמסתבר שלא רק הקשר הוותיק היה הנציג של משפחת רפאלוב בתקשורת המקומית וברשתות החברתיות. גם אשתו גל הפכה לשיחת היום בבלגיה, הודות לתמונה אחת שנתפסה בעדשת המצלמה והפכה ויראלית בתוך שניות. בתמונה נראית גל רפאלוב שולחת נשיקה לבעלה מהיציע, בזמן שאחד האוהדים ככל הנראה מנצל זאת כדי לשמור לעצמו תמונה למזכרת, כשלפחות על פי הצילום נראה שהוא מצלם את רפאלוב.

"במקום לראות את המשחק, האוהד השמן הזה מצלם את אשתו של רפא", צייץ אחד האוהדים. "הוא שומר את התמונה לאחר כך?", תהה אוהד אחר.

בריאיון שעלה היום באתר הפופולרי HLN, דיברה גל על הזכייה של בעלה בנעל הזהב והתייחסה לתוכניות לעתיד. "כרגע אנחנו בונים עתיד בבלגיה; הילדים שלנו נולדו פה, יש לי כאן חנות תכשיטים ובשנה הבאה אשיק פרויקט חדש בתחום היופי, כך שקשה לדעת".

"לפעמים אני מגיעה לנקודת שבירה", המשיכה רפאלוב. "יש לי שלושה ילדים קטנים והמשפחה שלי לא נמצאת לידי ולפעמים זה לא קל. גם המנטליות פה שונה וזה לא תמיד פשוט. כשזה קורה, אני תמיד מתקשרת לאמא שלי. גם ליאור עוזר לי מן הסתם. בכל מקרה אני לא אדם שמרים ידיים, לא כך גידלו אותי. מה שעוד עוזר לי שפעם בשבוע, לי ולליאור יש את הזמן שלנו. לא משנה כמה עמוס השבוע, אנחנו מוצאים זמן לפחות פעם אחת בשבוע כדי לבלות יחד בלי כדורגל, בלי ילדים ובלי דאגות".

השער שרפאלוב כבש במשחק האחרון היה ה-96 שלו כליגיונר, והשני שלו השבוע ונראה שהוא מתחיל להיכנס לעניינים באנדרלכט. מוקדם יותר החודש הוא דיבר על ההתאקלמות שלו בקבוצה, ועל השיטה שאליה הוא מתחיל להתרגל. "בשלב זה של העונה זה נורמלי לחשוב על טקטיקות ועמידה שלנו על המגרש", הוא אמר. "אנחנו רק באמצע ספטמבר. אני בבלגיה כבר 11 שנים, אני יודע שהליגה לא באמת מתחילה עד ינואר. אנחנו עובדים גם על עוד שיטת משחק שקומפני יישם בקרוב. אנחנו בבנייה, לא יכולים להיות בשיאנו כרגע, גם לא בעוד חודש. ראינו סרטון מהמשחק שלנו נגד מכלן. אחרי השער השביעי שלנו, כולם רדפו אחרי הכדור כדי לכבוש את השמיני. אני אוהב את המנטליות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully