וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר עלה למקום השלישי בטבלת הכובשים של באיירן, נוייר: "הוא לא מתעייף"

החלוץ כבש בפעם ה-218 במדי באיירן ועקף את רומיניגה: "היינו יכולים לעשות יותר". השוער: "לפעמים החגיגות שלו קצת מוזרות". וגם: "הבצורת" של לבנדובסקי

צפו בתקציר: גרויטר פירת - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

באיירן מינכן המשיכה ברצף הניצחונות מול העולה החדשה גרויטר פירת', על אף שנותרה בעשרה שחקנים כבר מפתיחת המחצית השנייה. היא ניצחה 1:3 קליל, אבל דווקא אמש (שישי) נעצרה הריצה של רוברט לבנדובסקי שלא הצליח למצוא את הרשת. לצערו של המפציץ הפולני, זה קרה לו דווקא במשחק בו כולם ציפו לראותו משווה את שיאו של גרד מולר האגדי.

רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר, שחקני באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
דווקא הוא לא כבש. לבנדובסקי מברך את תומאס מולר/GettyImages, Sebastian Widmann

לבנדובסקי, שרק באמצע השבוע קיבל את נעל הזהב אחרי שכבש 41 שערי ליגה בעונה שעברה, הבקיע ב-19 המשחקים האחרונים בכל המסגרות והיה זקוק לשער אחד בלבד מול העולה החדשה כדי להשוות את שיאו של גרד מולר - היחיד שכבש ב-16 מחזורי בונדסליגה רצופים - אבל דווקא מול העולה החדשה במשחק שנחשב נוח, לא הצליח לעשות זאת ויצטרך כעת להתחיל את הספירה מחדש.

אגב, בשיא השערים הרצופים במסגרת ליגה מחזיק ליאונל מסי שכבש בעונת 2012/13 ב-21 משחקים רצופים עבור ברצלונה בליגה הספרדית. מיד אחריו ניצב מולר, שבעונת 1969/70 כבש ב-16 משחקים רצופים בגרמניה. כמו מולר, אגב, ב-16 מחזורים רצופים כבש גם תאודור פטרק בליגה הפולנית אי שם ב-1937/38.

מי שדווקא כן מצא את הרשת הוא תומאס מולר, שהפך לכובש השלישי בטיבו בתולדות המועדון, אחרי שהרשית בפעם ה-218 במדים של באיירן, ובכך עקף את קארל היינץ רומיניגה שירד למקום הרביעי. "הוא פשוט לא מתעייף", החמיא לו מנואל נוייר. "וזה לא שהוא עלה העונה מהנוער, הוא נמצא כאן כבר המון שנים. בכל פעם שהוא כובש, אני מאושר, למרות שלפעמים החגיגות שלו נראות קצת מוזרות".

"נכון שכבשנו שלושה שערים", אמר מולר, שרק לבנדובסקי (305) וגרד מולר (566) מקדימים אותו ברשימת המכובדת. "אבל היינו יכולים לעשות יותר, בטח במחצית הראשונה", הוסיף הגרמני שיוכל להשוות את שיאו של פרנק ריברי במחזור הבא - 20 בישולים בשנה קלנדרית, אחרי שבישל 19 פעמים השנה.

עוד בוואלה!

רק לבנדובסקי לא חגג: 1:3 לבאיירן מינכן על גרויטר פירת

לכתבה המלאה
יוליאן נאגלסמן, מאמן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
הוא כן שבר שיא חדש. נאגלסמן/GettyImages, Sebastian Widmann

מי שכן הצליח לשבור שיא אמש הוא המאמן של באיירן מינכן, יוליאן נאגלסמן שראה את קבוצתו מבקיעה 23 שערים בשישה משחקי בונדסליגה - זו הפעם הראשונה בהיסטוריית הבונדסליגה שקבוצה כובשת כל כך הרבה תחת מאמן בששת משחקיו הראשונים בקבוצה.

למרות שבירת השיא ומספר הניצחונות הרצופים שעלה לשמונה בכל המסגרות, המאמן בסיום בחר להתייחס דווקא לכרטיס האדום שספג המגן בנג'מין פבאר: "אני מקווה שהוא יחמיץ שני משחקים בלבד ולא מעבר. הגלישה שלו הייתה מיותרת לחלוטין ואני חושב שהיינו יכולים להגן טוב יותר על השער גם בלי הגלישה הזו. הגיע לו כרטיס אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully