וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק לבנדובסקי לא חגג: 1:3 לבאיירן מינכן על גרויטר פירת

הבווארים לא התקשו מול העולה החדשה על אף שנותרו ב-10 שחקנים לאחר הרחקת בנג'מין פבאר (48), אך החלוץ לא כבש ולא הצליח להשוות את שיאו של גרד מולר. תומאס מולר (10) ויוזואה קימיש (31) כבשו ראשונים, גריסבק (68) הוסיף שער עצמי ואיטן (87) צימק

צפו בתקציר: גרויטר פירת - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

באיירן מינכן לא התקשתה במסגרת המחזור השישי בבונדסליגה אצל העולה החדשה גרויטר פירת ועל אף שנקלעה לחיסרון מספרי הצליחה לנצח אותה בקלילות 1:3 בדרך לניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות, אבל דווקא הערב (שישי) לא הצליח רוברט לבנדובסקי למצוא את הרשת - וזה עלה לו ביוקר.

המפציץ הפולני, שכבש ב-19 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, היה זקוק לשער אחד בלבד כדי להשוות את שיאו של גרד מולר האגדי שכבש ב-16 משחקי בונדסליגה רצופים, אולם לצערו לא הצליח ונעצר אחרי 15 משחקי ליגה רצופים בהם כבש. גם כשכבר נראה היה שהוא עשה זאת, התברר שהיה זה שער עצמי מרגלי שחקן ההגנה של העולה החדשה.

רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר, שחקני באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
הריצה נעצרה אחרי 15 משחקי בונדסליגה רצופים. לבנדובסקי מפרגן לחברים/GettyImages, Sebastian Widmann

אז אמנם לבנדובסקי לא מצא את הרשת, אבל מי שכן עשו זאת הם תומאס מולר שקינח מתפרצת נפלאה עם כדור ברשת כבר אחרי 10 דקות וכן יוזואה קימיש, שבעט כדור חד ומדויק לפינה הרחוקה בדקה ה-31.

באיירן מינכן נקלעה לחיסרון מספרי בדקה ה-48, אז בנג'מין פבאר ניסה לחלץ כדור ובמקום זאת ביצע עבירה גסה שהסתיימה בהרחקתו בכרטיס אדום ישיר, אבל זה לא הפריע לאלופה להמשיך ללחוץ ובדקה ה-68 סבסטיאן גריסבק כבש שער עצמי בניסיון למנוע מלבנדובסקי להבקיע. המארחת, שבמאזנה נקודה אחת בלבד העונה, הצליחה להשיג שער ניחומים מראשו של סדריק איטן בדקה ה-87.

באיירן מינכן, שמעדה רק במחזור הפתיחה בו סיימה ב-1:1 בחוץ נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, נמצאת כעת לבדה בפסגה, אולם וולפסבורג תיצמד אליה אם תנצח את הופנהיים ומואנס דאבור. ביום רביעי יפגשו יוליאן נאגלסמן ושחקניו את דינמו קייב בליגת האלופות.

תומאס מולר, שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
הוא חגג כבר אחרי 10 דקות. תומאס מולר/GettyImages, Sebastian Widmann
תומאס מולר, שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
מולר מכוון ומעלה את באיירן מינכן ליתרון/GettyImages, Sebastian Widmann

מהלך משחק:

דקה 10, 0:1 לבאיירן מינכן! המארחת ניסתה להיכנס לעניינים ולתקןף, הבווארים עקצו במתפרצת קטלנית. אלפונסו דייויס פרץ באגף שמאל, העביר רוחב ששינה כיוון ותומאס מולר לא התקשה לכוון, לבעוט כדור חד להבקיע את שערו השני העונה בליגה.

דקה 31, 0:2 לבאיירן מינכן! הבווארים השתלטו על המשחק ועלו ליתרון כפול. הפעם המבקיע הוא יוזואה קימיש, שקיבל את הכדור מלירוי סאנה ומחוץ לרחבה גלגל לפינה הרחוקה ולרשת.

יוזואה קימיש. Sebastian Widmann, GettyImages
חגיגה בווארית. שחקני באיירן מינכן מברכים את קימיש/GettyImages, Sebastian Widmann

דקה 48, באיירן מינכן נותרה בעשרה שחקנים! בנג'מין פבאר גלש בניסיון למנוע מג'וליאן גרין האמריקאי למצוא את עצמו באחד על אחד מול מנואל נוייר ואמנם נגע בכדור, אבל עם הפקקים שבנעל פגע בשחקן. השופט התלבט מספר שניות, ובסופו של דבר שלף לצרפתי את הכרטיס האדום.

דקה 58: רוברט לבנדובסקי הגיע להזדמנות ממשית ראשונה במשחק, אבל הכדור שבעט ממרכז הרחבה לא היה חזק מספיק ולא הקשה על השוער סאשה בורכרט.

באיירן מינכן עולה ליתרון 0:3 על גרויטר פירת. Sebastian Widmann, GettyImages
הכדור נכנס, אבל זה לא היה לבנדובסקי שנגע בו בדרך לרשת/GettyImages, Sebastian Widmann

דקה 68, 0:3 לבאיירן מינכן! כבר נראה היה שלבנדובסקי משווה את שיאו של גרד מולר, אבל זה לא היה הסקורר הפולני שכבש. לבנדובסקי עשה הכל נכון כשהשתחרר מהשומר ושם את הגוף, אבל מי ששם את הרגל ראשון והכניע את בורכרט היה דווקא סבסטיאן גריסבק, שחקן ההגנה של המארחת.

דקה 87, גרויטר פירת צימקה ל-3:1! ההגנה הבווארית כבר חיכתה לסיום ונעקצה. סדריק איטן ניצל את החולמנות בהגנה כדי לנגוח מקרוב שער ניחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully