וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופתעים? שמו של אוסקר גרסיה עלה כמועמד לאימון ברצלונה

בתקשורת הצרפתית נטען כי מאמן ריימס ואקס מכבי תל אביב, שידוע כחבר קרוב של ג'ורדי קרויף, הוצע בפגישה שקיימו ראשי הבלאוגרנה. רונאלד קומאן הורחק משני משחקים

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

ג'ורדי קרויף היה הראשון לתת אמון באוסקר גרסיה כמאמן ראשי, כשהביא אותו למכבי תל אביב בתחילת עונת 2012/13. כידוע, אותה שנה הסתיימה באליפות צהובה וגרסיה זכה מאז לאמן את ברייטון, שב לקדנציה נוספת בקרית שלום, המשיך גם לווטפורד, רד בול זלצבורג, סנט אטיין, אולימפיאקוס, סלטה ויגו וכעת הוא בריימס הצרפתית. ספק אם היה מי שחשב שהתחנה הבאה שלו עשויה להיות ברצלונה.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה (ימין) לצד המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
היכרות ארוכת שנים. גרסיה וקרויף/ברני ארדוב

לפי "רדיו מונטה קרלו", שמו של אוסקר גרסיה עלה בישיבה שערכו ראשי ברצלונה, שבוחנים מועמדים אפשריים להחליף את רונאלד קומאן שצפוי לסיים את דרכו בתקופה הקרובה. הפגישה של ראשי הבלאוגרנה נערכה היום (שישי), לאחר משחק נוסף בו ברצלונה לא הצליחה לנצח כשסיימה ב-0:0 בלבד נגד קאדיס.

עד כה הוזכרו בעיקר שמותיהם של רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת בלגיה שגם הוא נחשב לחבר טוב של המנהל הטכני ג'ורדי קרויף, וכן כוכב העבר של המועדון צ'אבי הרננדס, אלא שבצרפת טוענים שמועמדותו של גרסיה בהחלט נשקלת ולא מן הנמנע שהוא ישוב למועדון אחרי 10 שנים - בקיץ 2012 הוא עזב לישראל לטובת משרת אימון ראשונה בקבוצת בובגרים.

גרסיה היה גם שחקן ברצלונה ובסך הכל בילה 18 שנים במועדון. בין 2009 ל-2012 הוא אימן את קבוצת הנוער ובעברו הוא גם שימש כעוזר מאמן נבחרת קטלוניה, שם סייע ליוהאן קרויף.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
לא יאמן יותר את ברצלונה? רונאלד קומאן/רויטרס

באשר לקומאן, בין אם יפוטר בקרוב או לא, את שני המשחקים הבאים של ברצלונה בליגה הספרדית הוא לא יוכל לנהל אלא אם ברצלונה תצליח לזכות בערעור, אם תבחר להגיש. קומאן הורחק בתיקו המאופס נגד קאדיס ועל כן הקבוצה תיאלץ להסתדר בלעדיו במפגשים נגד לבאנטה ואתלטיקו מדריד. בין לבין, ביום רביעי, תתארח הקבוצה אצל בנפיקה בליגת האלופות, משחק בו קומאן עשוי להדריך את הקבוצה ללא כל קשר להשעייתו בליגה - אם לא יפוטר עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully