וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקח נקודה ותגיד תודה: ריאל מדריד סיימה ב-0:0 מול ויאריאל

מוליכת הליגה הספרדית הגיעה בכושר לוהט, אך הייתה נחותה מהקבוצה של אמרי, מה שלא מנע ממנה לשמור על הפסגה למרות אובדן הנקודות. הפסד בכורה לאתלטיקו, סביליה ניצחה

המחזור השביעי בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם ארבע מהנציגות בליגת האלופות, כאשר במוקד משחקה הביתי של המוליכה ריאל מדריד - שסיימה בתיקו נטול שערים ומאכזב מול ויאריאל. עוד לפני כן, האלופה אתלטיקו מדריד רשמה את הפסד הבכורה שלה העונה דווקא אצל נועלת הטבלה אלאבס, ולנסיה נפרדה מאתלטיק בילבאו בתיקו וסביליה ניצחה את אספניול.

ויניסיוס ג'וניור שחקן ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
הרצף של ריאל מדריד נעצר. ויניסיוס/GettyImages, Denis Doyle

ריאל מדריד - ויאריאל 0:0

הבלאנקוס פתחו את העונה בקצב מסחרר, עם חמישה ניצחונות משישה משחקים ו-21 שערים בסך הכל, אבל הערב הם נעצרו מול מחזיקת הליגה האירופית שאף הייתה עדיפה מבחינת היכולת, בעיקר בשעה הראשונה של המשחק. קרלו אנצ'לוטי ושחקניו יכולים להתנחם בכך ששמרו על פסגת הטבלה על אף מספר חיסורים משמעותיים בחוליית ההגנה, שאילצו אותם לעלות עם פדריקו ואלוורדה בחלק האחורי.

בצד של הצוללת הצהובה, מצד אחד יש מקום לאכזבה מכך ששלושה או ארבעה מצבים קורצים מול השער לא נוצלו ובשורה התחתונה זהו התיקו החמישי בשישה משחקים, אולם מנגד ויאריאל עדיין ללא הפסד עונה ומי ששיפר את המאזן שלו מול שתי הגדולות הוא המאמן אונאי אמרי: ב-30 משחקים חוץ נגד ריאל מדריד וברצלונה במסגרת הליגה הספרדית, אמרי השיג עד הערב נקודה אחת בלבד ובתום המשחק הנוכחי הוא צבר את השנייה.

הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, פדריקו ואלוורדה, אדר מיליטאו, נאצ'ו, דויד אלאבה, מרקו אסנסיו (איסקו, 81), קאסמירו, לוקה מודריץ' (אדן הזאר, 73), רודריגו (אדוארדו קמאבינגה, 46), ויניסיוס ג'וניור, קארים בנזמה.

הרכב ויאריאל: חרונימו רולי, חואן פוית (מריו גספאר, 86), ראול אלביול, פאו טורס, אלברטו מורנו, דני פארחו, אטיין קאפו, פרנסיס קוקלן (מוי גומס, 58), יירמי פינו, ארנאוט דנג'ומה (רובן פנייה, 85), פאקו אלקאסר (בולאיה דיה, 58).

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה מאוכזב. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
הפעם הוא לא כבש. קארים בנזמה/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

מהלך המשחק

דקה 13: דנג'ומה השתחל בין שני שומרים באגף שמאל ובעט חזק ושטוח לפינה הרחוקה, קורטואה הדף נהדר לקרן.

דקה 21: בנזמה חיפש את השער בבעיטה מחוץ לרחבה, אך פספס את המסגרת.

דקה 31: ויאריאל יצאה למתפרצת מסוכנת, פינו הכין לאלקאסר שבעט לידיים של קורטואה ודנג'ומה לא הצליח להכניע את השוער בניסיון השני.

דקה 37: שוב דנג'ומה הגיע למצב בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער.

דקה 50: כדור נייח מצא את ראשו של מיליטאו, הנגיחה של הבלם לא הטרידה את רולי.

דקה 54: דנג'ומה בדק פעם נוספת את קורטואה בבעיטה שטוחה, הבלגי הדף ומיליטאו הגיע ראשון לריבאונד כדי להרחיק.

דקה 57: אלקאסר כמעט כבש מקרוב, אבל החטיא את הניסיון שלו בסנטימטרים ספורים.

מרקוס יורנטה שחקן אתלטיקו מדריד. Ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
הפסד בכורה לאתלטיקו מדריד. יורנטה/GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

אלאבס - אתלטיקו מדריד 0:1

במחזור שעבר היה זה לואיס סוארס שהציל את אתלטיקו מדריד מהפסד עם צמד שערים נגד חטאפה, השני שבהם בדקה ה-90. הפעם האורוגוואי וחבריו פגשו קבוצה שמולה הוא כבש שער ניצחון בשני המשחקים בעונה שעברה, אך דווקא הבאסקים, שלא צברו ולו נקודה עד היום, הפתיעו את האלופה והשיגו את הניצחון הראשון שלהם. ויקטור לגווארדיה כבש כבר בדקה הרביעית את השער שהכניע את הקולצ'ונרוס ואלאבס הצליחה לשמור על היתרון במשך כמעט משחק שלם, בדרך לניצחון הביתי הראשון שלה על אתלטיקו מאז דצמבר 2002. קבוצתו של דייגו סימאונה סופרת שני ניצחונות בלבד בששת משחקיה האחרונים ותגיע במומנטום לא מעודד למפגש עם מילאן בסן סירו ביום שלישי הקרוב.

איניגו מרטינס שחקן אתלטיק בילבאו. Quality Sport Images, GettyImages
שער היתרון שלו לא החזיק מעמד. איניגו מרטינס/GettyImages, Quality Sport Images

ולנסיה - אתלטיק בילבאו 1:1

העטלפים נמנעו מהפסד בזכות שער של מרכוס אנדרה בדקה ה-95. איניגו מרטינס סידר את היתרון לבילבאו בדקה ה-69 כשבין לבין מקסי גומס מורחק בצהוב שני (82). איניאקי וויליאמס לא פספס אף משחק ליגה מאז 2016 והשווה את השיא האגדי של יון אנדוני לראניגה עם 202 הופעות לה ליגה ברציפות.

סביליה - אספניול 0:2

אחרי ההפסד של אתלטיקו מדריד, האנדלוסים, שלהם משחק חסר עקב דחיית המפגש עם ברצלונה, עלו למקום השני בטבלה ושמרו על מאזן נקי מהפסדים, בעוד העולה החדשה מקטלוניה חזרה להפסיד אחרי שני משחקים. יוסף אן-נסרי כבש את הראשון של סביליה (13), רפא מיר (87) הכפיל לקראת הסיום והקבוצה של ז'ולן לופטגי תגיע עם רוח גבית למשחק נגד וולפסבורג בליגת האלופות ברביעי הקרוב.

יתר משחקי המחזור

ראשון:

מאיורקה - אוסאסונה
ברצלונה - לבנטה
ריאל סוסיאדד - אלצ'ה
ראיו וייקאנו - קאדיס
בטיס - חטאפה

שני:

סלטה ויגו - גרנאדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully