וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים: קומאן לא מייחס חשיבות למצב המארחת

"לא משנה שאשדוד בלי נקודות, נצטרך להיות טובים כדי לנצח", אמר מאמן בית"ר לקראת המשחק (א', 19:30, ספ'3). בן שמעון יעלה עם שלושה בלמים?

מחזור 4הסתיים26/09/2021
מ.ס. אשדוד
  • בילו (38)
  • צבטקוביץ' (45)
0:2
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

    מ.ס. אשדוד

    כשהיא מחזיקה את כל הליגה על הכתפיים עם אפס נקודות אחרי שלושה מחזורים, תנסה מחר (ראשון, 19:30, ספורט3) מ.ס. אשדוד לאסוף נקודות ראשונות במשחק הבית מול בית"ר ירושלים. המגן שמאלי מונטרי קמאהני הורחק בהפסד לנוף הגליל ואת מקומו עשוי למלא בר נתנאל בהופעת בכורה בהרכב. גיל כהן חזר להתאמן באמצע השבוע אחרי שסבל מבעיה רפואית בפניו והוא עשוי לפתוח מחר כבלם מצד שמאל במערך של שלושה בלמים.

    מי שייעדרו מחר הם מוחמד כנעאן המתאושש עדיין מהניתוח שעבר וחסרונו מורגש ויעקב בריהון שעדיין סוחב מתיחה בשריר. מתאוסיניו שהגיע מבית"ר ירושלים לאשדוד ופתח בשבוע שעבר במשחק הבכורה שלו, צפוי להמשיך ב-11.

    הרכב משוער: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, בר נתנאל, פיראס אבו עקל, עטאא ג'אבר, עוז בילו, מתאוסיניו, פאהד באיו.

    מתאוסיניו שחקן מ.ס. אשדוד. לילך וייס רוזנברג
    יפגוש את הקבוצה ממנה הגיע. מתאוסיניו/לילך וייס רוזנברג

    בית"ר ירושלים

    עם ארבע נקודות במאזנה, בית"ר ירושלים תצא מחר לאשדוד בתקווה להשיג ניצחון שני העונה. המאמן ארווין קומאן אמר לקראת המשחק: "יהיה קשה כי הליגה הישראלית מאוד צמודה ואין הבדלים גדולים ביחסי הכוחות. אני יודע שאין לאשדוד נקודות, אבל זה לא משנה. נצטרך להיות טובים כדי לנצח".

    המגן מקס גרצ'קין הוסיף: "אנחנו פחות מרוצים מאיך שנראינו במחצית הראשונה נגד מכבי נתניה. זה לא צריך להיות ככה, בעיקר לא בטדי. הדבר הטוב הוא שידענו לחזור במחצית השנייה והראינו אופי. אנחנו מגיעים לאחד המגרשים הקשים בליגה ואשדוד בלי נקודות אז זה יהיה יותר קשה. אחרי שאיבדנו נקודות נגד נתניה, אין שום אופציה פרט לניצחון".

    עוד בוואלה!

    בעקבות השזרוע: הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד החליפו ביתיות

    לכתבה המלאה
    שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין. מאור אלקסלסי
    "מגיעים לאחד המגרשים הקשים בליגה". מקס גרצ'קין/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * במפגש האחרון ניצחה מ.ס. אשדוד את בית"ר ירושלים במשחק ביתי לראשונה מאז נובמבר 2013 והשלימה דאבל עונתי היסטורי מולה, כשבנוסף גם הדיחה אותה מהגביע.

    * בית"ר לא ניצחה באשדוד מאז דצמבר 2017, אז מיקי סירושטיין, קלאודמיר וציון צמח הפכו עבורה ל-1:3.

    * הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו במחזור הרביעי הייתה לפני שבע שנים, עם 1:1 בטדי. אופיר קריאף נכנס אז כמחליף אצל בית"ר ואור אינברום כמחליף אצל אשדוד, והם היחידים שנמצאים בסגלי הקבוצות גם היום.

    * מ.ס. אשדוד היא הקבוצה היחידה שעדיין לא צברה נקודה העונה בליגת העל. גם ב-2017/18 פתחה עם שלושה הפסדים, ואז השיגה נקודה במחזור הרביעי (0:0 בסכנין) וחיכתה עד למחזור השמיני כדי לחגוג ניצחון ראשון (1:2 על בני יהודה בחוץ).

    משחקי המחזור הרביעי

    שבת, 17:45: הפועל ירושלים - בני סכנין (ספורט3)
    שבת, 19:00: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
    שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)
    שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

    ראשון, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חדרה
    ראשון, 19:30: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט3)
    ראשון, 20:15: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully