וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן איבד את חדר ההלבשה אבל לא יפוטר מיידית: "לשחקנים נמאס"

מאמן ברצלונה מאבד אחיזה בתפקיד אחרי עוד משחק מאכזב ו-0:0 עם קאדיס: "כמעט בלתי אפשרי שיישאר אחרי פגרת הנבחרות". פיקה וסרג'י רוברטו בביקורת מרומזת: "לא לובשים את החולצה של המועדון כדי להסתפק במועדון רביעי". ורק קומאן ממשיך להתלונן לשופטים

אוהדי קאדיס מקניטים את ברצלונה/מתוך טוויטר

אחרי עוד משחק משמים ללא ניצחון, אחרי עוד תצוגה התקפית חסרת השראה ורעיונות, אחרי עוד ערב מתוח, הבור של רונאלד קומאן הולך ומעמיק. ברצלונה סיימה אמש (חמישי) ב-0:0 מאכזב עם קאדיס, נותרה במקום השביעי בלבד בליגה הספרדית ולא הצליחה לצמק את הפער מריאל מדריד שממשיך לתפוח ועומד כעת על 7 נקודות.

המאמן ההולנדי ממשיך לספוג האשמות רבות, ונראה שמעמדו הולך ומתערער. לפי דיווחים בקטאלוניה, ברצלונה אמנם לא מתכוונת לפטר אותו באופן מיידי, אבל זה רק בגלל שעוד לא מצאה לו מחליף. לפי "ספורט", למרות שההנהלה לא מתכוונת להתערב בשלב זה בעבודתו של קומאן ומנסה להעביר מסר של רגיעה, "כמעט בלתי אפשרי להאמין שקומאן יישאר אחרי פגרת הנבחרות".

אם אכן זו התוכנית, ייתכן שקומאן לא יזכה לעמוד יותר על הקווים בקאמפ נואו. קומאן הורחק אמש בדקות הסיום של המשחק אחרי דין ודברים עם השופט, ובספרד מעריכים שהוא יושעה על ידי הליגה משני משחקי הליגה הקרובים מול לבנטה ואתלטיקו מדריד. בין לבין ברצלונה תתארח בבנפיקה, במה שעשויה להיות ההופעה האחרונה של קומאן על הספסל של הקבוצה.

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן מוחה בפני השופט. רויטרס
אקורד הסיום שלו? קומאן אתמול/רויטרס

קומאן ממילא לא היה אהוד במיוחד על ידי הנשיא ז'ואן לאפורטה שקיבל אותו בנדוניה מהנשיא הקודם ז'וספ מריה ברתומאו, אבל לאחרונה המאמן ההולנדי מתחיל לאבד גם את האמון של השחקנים. לפי "מונדו דפורטיבו", לחלק מהשחקנים בקבוצה נמאס לחפות על קומאן ולגבות אותו. "הם מכבדים אותו באופן פומבי כי הוא מגן עליהם, אבל הם מתקשים להאמין שהוא האיש שמסוגל לשנות את הסיטואציה הקשה שנוצרה", ציינו.

זה בא לידי ביטוי גם בריאיונות אמש. בזמן שקומאן שוב ניסה להנמיך ציפיות ואמר ש"אם נסיים העונה צמרת, מבחינתי זו תהיה הצלחה", ותיקים כמו ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו מחו והשמיעו ביקורת מרומזת כלפי ההולנדי. "אני לא לובש את החולצה של ברצלונה כדי לסיים במקום השלישי או הרביעי", אמר פיקה, וסרג'י רוברטו הוסיף: "לסיים במקום הרביעי זה פשוט לא מספיק. אנחנו בהחלט צריכים לכוון לאליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה מאוכזב. רויטרס
גם פיקה הבהיר לקומאן: הנמכת הציפיות לא מתאימה למועדון בסדר גודל כזה/רויטרס

ובזמן שכולם דשים במעמדו, קומאן ממשיך להתעסק עם השופטים. אתמול זה עלה לו בהרחקה. "במדינה הזאת מרחיקים אותך על כל דבר. היום הרחיקו אותי רק בגלל שהייתי קצת עצבני והערתי לשופט שיש כדור נוסף בתחומי המגרש. מותר למחות על דבר כזה". בנוגע לתוצאות המאכזבות אמר קומאן: "כן, דיברנו בתחילת העונה על ניצחונות ותארים, אבל צריכים לזכור מה הנסיבות. נכון לעכשיו חסרים לנו שבעה שחקנים שיכולים להיות שחקני הרכב".

בברצלונה התלוננו עם על לוח הזמנים שנקבע לקבוצה על ידי הליגה הספרדית. ג'רארד פיקה אמר: "לא מתפקידי להתערב, אבל אני עדיין לא מבין איך שיבצו לנו שני משחקים בהפרש של שלושה ימים. זו לא ביקורת, זאת תהייה הכרחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully