וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב קיבל את נעל הזהב וגם כבש, שער לעבדה בגביע הליגה

צפו בטקס לו זכה קשר אנדרלכט, שלאחר מכן דייק בפנדל וקבע 1:1 מול גנט. שחקן סלטיק התכבד בשני ב-0:3 מול ריית', קליימן בפסגה ביוון

תקציר: אנדרלכט - גנט 1:1 (טקס לליאור רפאלוב)/ספורט1

ליאור רפאלוב קיבל לפני המשחק הביתי הערב (חמישי) מול גנט עם נעל הזהב - פרס שחקן השנה בבלגיה לשנת 2020, בו זכה לפני כשמונה חודשים. הקשר הישראלי הציג את הפרס לאוהדי אנדרלכט יחד עם רעייתו וילדיו, ולאחר מכן דייק מהנקודה בדקה ה-59 והשווה ל-1:1 עבור המארחת עם שערו השני השבוע וה-96 כליגיונר. יונס מלדה נותר על ספסל האורחת שנותרה בתחתית, בעוד אנדרלכט במקום השלישי ובפיגור שלוש נקודות מהמוליכה קלאב ברוז'.

* ליאל עבדה שיחק 61 דקות והוסיף למאזנו שער גם בגביע הליגה הסקוטי, לאחר שנגח פנימה בדקה ה-40 אחרי הדיפה לא טובה של השוער והיה חתום על השני של סלטיק ב-0:3 הנוח מול ריית' רוברס מהליגה השנייה. עד כה יש לעבדה שני שערי ליגה, שער אחד במוקדמות ליגת האלופות, שער במוקדמות הליגה האירופית וכעת גם בגביע הליגה. ניר ביטון נכנס בדקה ה-69 והירוקים עלו לחצי הגמר.

ליאל עבדה שחקן סלטיק חוגג שער. Craig Williamson - SNS Group, GettyImages
כבש כבר בארבעה מפעלים שונים. ליאל עבדה/GettyImages, Craig Williamson - SNS Group

* ביברס נאתכו שיחק 70 דקות בהרכב פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:2 בחוץ את מלדוסט לוצ'אני והבטיחה לעצמה עוד מחזור בפסגת הליגה הסרבית. ריקרדו גומש ואיבן אוברדוביץ' כבשו במחצית הראשונה, ופרטיזן עם 25 נקודות מתוך 27 ויתרון חמש על פני הכוכב האדום שעדיין לא שיחקה במחזור הזה.

* בוריס קליימן שמר על שער נקי ב-0:3 הביתי של וולוס על אטרומיטוס וקבוצתו היא המושלמת היחידה בליגה היוונית אחרי שלושה מחזורים.

* ג'וזף גנדה השלים 120 דקות במדי אדמירה בגביע האוסטרי, אבל קבוצתו הפסידה 2:1 בהארכה לראפיד וינה שעלתה לשמינית הגמר. עילאי אלמקייס נעדר בגלל פציעה.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 27 דקות כמחליף וספג צהוב בתוספת הזמן, ב-0:1 הדחוק של לודוגורץ על ספרטק ורנה מהליגה השנייה, בדרך לשמינית גמר הגביע הבולגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully