וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - בני סכנין: "משחק יותר קשה ממכבי חיפה וב"ש"

סכנין חוזרת "לליגה שלה" אחרי פתיחת העונה המאתגרת, בקבוצה הזהירו מירידת מתח בבירה (17:45, ספורט 3). ארי מורה צפוי לפתוח

מחזור 4הסתיים25/09/2021
הפועל ירושלים
    0
      בני סכנין
      תקציר: בני סכנין -הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

      הפועל ירושלים

      כשהיא עם שתי נקודות ואפס שערי זכות בשלושה משחקים, תארח מחר הפועל ירושלים את בני סכנין בטדי. שחקניו של המאמן זיו אריה, התקשו מאוד במחזורי הפתיחה ונראה שבקבוצה עדין מחפשים את הנוסחה לרשום נצחון ליגה ראשון העונה. ירושלים תחסר את בן מיזן שהורחק במשחק האחרון נגד חדרה וכן את הפצועים גיא בדש, סהר בראון והראל שלום.

      "אנחנו נערכים למשחק מול סכנין, שהיא קבוצה חזקה עם סגל איכותי במיוחד שעשתה תוצאות טובות עד כה", אמר המאמן זיו אריה לקראת המשחק. "אנחנו במגמת ייצוב ושיפור מתמדת, הסגל לומד להכיר את הליגה, האתגרים, וגם אחד את השני. אחרי התיקו בחדרה, ומחצית שניה מעודדת מבחינת יכולת ומצבים, נעשה את המקסימום כדי לשמח את הקהל שלנו בבית. אנחנו זקוקים לו מאחורינו, כמו שהוא יודע לתמוך", הוסיף המאמן.

      הקשר גיא חדידה הוסיף: "משחק ליגה הכי חשוב שיש. אנחנו באים אחרי תיקו מול חדרה, ניקח משם את הדברים הטובים וננסה ליישם אותם מול סכנין. אתם תראו הפועל ירושלים שבאה מחויבת כרגיל ועם הדחיפה של הקהל שלנו אני מקווה שבעזרת השם ננצח".

      שחקן הפועל ירושלים גיא חדידה. ברני ארדוב
      "משחק הכי חשוב שיש". חדידה/ברני ארדוב

      בני סכנין

      אחרי שפתחו את העונה עם מקבץ הכי קשה שיכול להיות מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, בבני סכנין יחזרו מחר לליגה שלהם וייצאו למשחק חוץ מול הפועל ירושלים. הקבוצה תגיע כבר בשעות הצהריים המוקדמות לבית מלון בירושלים, שם תעשה את ההכנה למשחק. המאמן שרון מימר הזהיר את השחקנים מירידת מתח אחרי המפגשים מול הגדולות שטוענות לכתר. "המשחק הזה בירושלים יותר קשה מאלה שהיו לנו עד עכשיו, כי מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע כל שחקן נתן 100 אחוז רק בגלל היריבה. החוכמה היא לתת 100 אחוז גם מול קבוצה שעלתה ליגה", אמר בכיר בבני סכנין.

      הקשר ארי מורה יחזור להרכב בני סכנין מחר. מורה יפתח במקום מוטי ברשצקי. המאמן שרון מימר עשוי להכליל לראשונה בהרכב גם את גיא מלמד וההתלבטות שלו היא בין מלמד לבין החלוץ רז שטיין.

      sheen-shitof

      עם הנחה בלעדית

      השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

      בשיתוף HairMax
      שרון מימר מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
      חושש מירידת מתח. מימר/מאור אלקסלסי

      טריוויה

      * לפני שתי עונות, עוד כהפועל קטמון, הירושלמים ניצחו 1:3 בדוחא במסגרת הליגה הלאומית ולאחר מכן סיימו פעמיים בתיקו בטדי. סכנין היא זו שעלתה לליגת העל.

      * את העלייה ההיסטורית שלה לליגת העל ב-2003 עשתה בני סכנין על חשבון הפועל ירושלים המיתולוגית, שסיימה אז ב-0:0 ברעננה במחזור הסיום ואיבדה את הכרטיס לטובת סכנין שניצחה 0:1 בקרית גת והצטרפה למכבי אחי נצרת. באותה עונה הובסה סכנין 4:0 ו-3:0 בטדי (וניצחה בבית 1:3).

      * גם בעלייה השנייה ב-2007 שיחקה סכנין מול הפועל ירושלים, ניצחה 2:3 בבית וגם בחוץ, והעפילה בחזרה לליגת העל (למרות הפסד ביתי 2:1 לירושלמים בסיבוב השלישי), בעוד יריבתה סיימה במקום האחרון וירדה.

      * הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה שעדיין לא כבשה העונה בליגת העל. זה מצטרף לשני המחזורים האחרונים בעונת הירידה לפני 21 שנה, כך שהשער האחרון שלה בליגה הבכירה נותר זה של רונן שוויג בהפסד הביתי 2:1 למכבי הרצליה ב-5 במאי 2000.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ארז פפיר
      אצטדיון: טדי
      קהל: 1742

      משחקי המחזור הרביעי

      שבת, 17:45: הפועל ירושלים - בני סכנין (ספורט3)
      שבת, 19:00: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
      שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)
      שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

      ראשון, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חדרה
      ראשון, 19:30: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט3)
      ראשון, 20:15: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully