וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין, ריינולדס ודרק וויליאמס בסגל מכבי ת"א למפגש עם ירושלים

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 19:41

אחרי שהרשימו ברבע הגמר, ייפגשו מכבי תל אביב והפועל ירושלים (14:30) בחצי גמר גביע ווינר. השלושה שלא שיחקו ברבע הגמר, יתלבשו הפעם. ספרופולוס: "ננסה להיות מרוכזים בתכנית המשחק". גייטס לא נרשם מנגד, עמיאל: "הזדמנות לבחון את עצמנו"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

משחקי חצי גמר גביע ווינר ימשכו מחר (שישי, 14:30) במשחק בדרייב אין שיפגיש את האלופה ומחזיקת המפעל מכבי תל אביב עם הפועל ירושלים. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחונות די נוחים בשלב רבע הגמר - הצהובים הביסו את ראשון לציון 68:87 ואילו ירושלים ניצחה את הפועל גלבוע/גליל 60:73. הדרייב אין צפוי להיות מלא לחלוטין מחר, עם יתרון קל לירושלים ביציעים.

מי שישחקו אצל הקבוצה של ספרופולוס הם סקוטי ווילבקין, ג'יילן ריינולדס ודרק וויליאמס שלא שיחקו ברבע הגמר. אנטה ז'יז'יץ', אנג'לו קלויארו וקמרון טיילור ישבו בצד במהלך המשחק.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
ספרופולוס/אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס דיבר לקראת המשחק: "אנחנו מכבדים את היריבה שלנו, יש לה מאמן טוב וסגל טוב. ננסה להיות מרוכזים בתכנית המשחק שלנו. יש לנו כל מיני מהלכים ודברים שנרצה להתרכז ולדבוק בהם. אני רוצה לשלוח חיבוק גדול לכל האוהדים שלנו שיגיעו למשחק כדי לתמוך בנו".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן: "האווירה בשלב הקודם הייתה נהדרת, התגעגעתי מאוד לקהל של מכבי תל אביב. אני חושב שעשינו צעד משמעותי במשחק מול מכבי ראשון, למרות שזו רק תחילת העונה, אפשר לראות התקדמות ממשחק ההכנה הקודם. אני מקווה שהמגמה תימשך גם מחר".

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו חוגג. דני מרון
הקלאסיקו הראשון שלו. יפתח זיו/דני מרון

הנתונים: מכבי תל אביב והפועל ירושלים נפגשו שמונה פעמים עד היום בגביע ווינר, המאזן - 4:4. ירושלים ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות במפעל, הניצחון האחרון של הצהובים הגיע ב-2013. במפגש היחיד שלא היה במסגרת הגמר, ניצחה מכבי תל אביב 82:102. איתי שגב ואדם אריאל מהפועל ירושלים ועוז בלייזר ממכבי תל אביב זכו ביחד בגביע ווינר עם מכבי ראשון לציון. הנציג היחיד של הפועל ירושלים ששיחק במפגש האחרון בין הקבוצות אשתקד, במחזור ה-33, הוא אדם אריאל, שגם קלע את שלשת הניצחון.

במרכז ההתמודדות: רטין אובסוהאן. אחרי שהצטיין במשחק רבע הגמר נגד הפועל גלבוע/גליל מגיע הרכז הבלגי למבחן קשה יותר מול הגנה שנראתה טוב מאוד רק אתמול. כרכז הבכיר של האדומים יצטרך אובה להוכיח עליונות כדי שקבוצתו תוכל לפתח את סגנון המשחק שלה.

רטין אובסוהאן הפועל ירושלים. דני מרון
הרכז הבריטי-בלגי מגיע למבחן משמעותי. רטין אובסוהן/דני מרון

בכמה מילים: הקלאסיקו הראשון של העונה תופס את שתי הקבוצות לא כל כך מוכנות. הפועל ירושלים אמנם החלה להיכנס לקצב כששיחקה שני משחקים בסגל כמעט מלא, אבל פחות משבועיים מפתיחת ליגת האלופות היא עוד לא בכושר. במכבי תל אביב יש יותר בעיות, אבל הן מתחילות להיפתר כשלאט לאט השחקנים שנעדרו מהסגל בגלל קורונה חוזרים לעניינים. הצהובים רואים במשחק מבחן גדול, פחות משבוע לפני פתיחת היורוליג. שתי הקבוצות יפרסמו את הסגלים למשחק רק בשעה 19:00, אך מסתמן כי לפחות מהצד של מכבי תל אביב לא צפוי שינוי בסגל.

מאמן ירושלים אורן עמיאל לקראת המשחק: "מעבר לזה שמדובר בחצי גמר, ומעבר לזה שמדובר ביריבות בין שני מועדונים תחרותיים, זו הזדמנות בשבילנו לבחון את עצמנו מול קבוצה חזקה לקראת פתיחת העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully