וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו וז'יז'יץ' הפתיעו את מכבי תל אביב: "כאילו הם מכירים שנים"

23.9.2021 / 8:50

הצהובים בונים על הקליק המהיר שנוצר בין הרכז לסנטר: "זה יכול להיות יתרון משמעותי בפתיחת העונה". ספרופולוס גער בסורקין: "יש לו הרבה ציפיות ממנו, הוא רוצה להפוך אותו מהר מאוד לשחקן משמעותי". ווילבקין ייכלל בסגל להפועל ירושלים בשישי?

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה אמש (רביעי) את הופעותיה בגביע ווינר ברגל ימין עם ניצחון משכנע 68:87 על מכבי ראשון לציון ברבע הגמר. הקבוצה של יאניס ספרופולוס, במשחק ההכנה השני שלה בלבד לקראת תחילת העונה בשבוע הבא, העפילה לחצי הגמר שם תחכה לה מחר (שישי, 14:30) הפועל ירושלים במשחק מסקרן ביותר.

אנטה ז'יז'יץ' קיבל מחמאות רבות על היכולת שלו במחצית הראשונה, אך את עיקר הפרגונים קיבל יפתח זיו במשחקו הראשון בקבוצה. הרכז שהגיע מגלבוע/גליל סיים עם 11 נקודות ו-6 אסיסטים, כששיתוף הפעולה שלו עם ז'יז'יץ' היה נראה יוצא מן הכלל מהרגע הראשון. "זה היה נראה מהפתיחה כאילו הם משחקים ביחד כבר כמה שנים", אמרו בגאווה במועדון בסיום, "אם זה ימשיך להיראות ככה, זה יהיה יתרון משמעותי עבורנו בפתיחת העונה הלא פשוטה שלנו".

"היו לנו רגעים טובים וגם רגעים פחות טובים. לא פתחנו את המשחק טוב כמו שרצינו, אהבתי איך שנלחמנו, אהבתי את האנרגיות שלנו. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד ושהדברים יתחברו לנו", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שסיים עם 8 נקודות משלו, "פגשתי את יפתח לפני שבע שנים בחיפה, עקבתי אחרי הקריירה שלו, אני אוהב את סגנון המשחק שלו ואת האנרגיה שלו, הוא קפץ על כדורים, זה נחמד שהוא לידי ולא מולי".

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו חוגג. דני מרון
"כאילו הם מכירים שנים". זיו וז'יז'יץ' (ברקע)/דני מרון

למרות הניצחון הנאה, שכלל כמעט 70 אחוזים ל-2 נקודות והגנה מצוינת, במכבי תל אביב מסתכלים על הדברים השליליים כדי לנסות ולתקן אותם לקראת המשחק החשוב נגד באיירן מינכן בעוד שבוע מהיום. הבעיות העיקריות: 18 איבודי כדור ואחוזים חלשים מאוד מחוץ לקשת עם 4 קליעות מוצלחות מ-24 ניסיונות.

במהלך הרבע הרביעי, כשהמשחק היה כבר גמור לחלוטין, גער יאניס ספרופולוס ברומן סורקין שטעה בהגנה ואיפשר לגיא פלטין לקלוע 2 נקודות קלות עם עבירה. אחד מאנשי מכבי הסביר בסיום כי "ליאניס יש הרבה ציפיות מרומן, הוא חושב שהוא יכול להפוך מהר מאוד לשחקן משמעותי בקבוצה והוא דורש ממנו הרבה מאוד".

הצהובים יחזיקו העונה 13 שחקנים בכירים בסגל, מה שאומר שבכל משחק יורוליג שחקן אחד לא יתלבש. "כשאתה מגיע למכבי תל אביב אתה יודע שיש סגל עמוק. אנחנו יודעים שיש לנו הרבה נשקים והמאמן משתמש בהרבה הרכבים שונים, זה יוצר תחרות בין השחקנים כדי להשתפר", אמרו במועדון.

עם חוסר התיאום שעדיין מורגש בהתקפה, לקבוצה מחכה משחק פיקנטי נגד הפועל ירושלים מחר. "הפועל ירושלים היא אתגר טוב בשבילנו, אנחנו רוצים להמשיך להתקדם והזכייה בגביע ווינר היא דבר שאנחנו רוצים בכל עונה", אמר דיברתולמיאו.

עוד בוואלה!

מתחילה להתחבר: מכבי תל אביב הביסה 68:87 את מכבי ראשון לציון

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ציפיות גבוהות מסורקין. ספרופולוס/דני מרון

במועדון יחליטו היום האם לשלב את סקוטי ווילבקין במשחק או לא, כשהנטייה לפני תחילת המשחקים הייתה לא לסכן אותו ואת דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס, במטרה לנסות להכשיר אותם לבאיירן מינכן. "גם אם נחליט שלא לסכן אותם, יהיו לכך חסרונות", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully