וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 דרמטי למילאן אצל ספציה, 2:2 מהנה לאינטר מול אטאלנטה

דיאס (87) הכריע עבור המוליכה הזמנית, הבן של מאלדיני חגג שער בכורה. האלופה החמיצה פנדל בדקה ה-85 ושער של אטאלנטה נפסל בדקה ה-88

מילאן - ונציה 0:2/ספורט1

המחזור השישי בסרייה A יצא לדרך היום (שבת), כאשר מילאן עמדה במשימה שלה עם ניצחון 1:2 בחוץ אצל ספציה, בעוד אינטר סיימה ב-2:2 מול אטאלנטה במשחק רב אירועים.

שחקני מילאן חוגגים. Gabriele Maltinti, GettyImages
פתח לראשונה בליגה וגם כבש. דניאל מאלדיני/GettyImages, Gabriele Maltinti

ספציה - מילאן 2:1

הרוסונרי המשיכו בריצה המוצלחת עם ניצחונם החמישי מפתיחת העונה, שהשאיר אותם במאזן נקי מהפסדים על אף היעדרותו של זלאטן איברהימוביץ'. מי שכן חזר אחרי פציעה היה אוליבייה ז'ירו, שלא הצליח למצוא את הרשת ב-45 דקות על המגרש. דניאל מלדיני, הבן של פאולו והנכד של צ'זארה, פתח לראשונה בליגה והמשיך את השושלת המשפחתית כשהעלה את מילאן ליתרון בדקה ה-48. דניאלה ורדה איזן בדקה ה-80, אך שלוש דקות לסיום הזמן החוקי הגיע ברהים דיאס שהבקיע את שער הניצחון. קבוצתו של סטפנו פיולי תגיע במצב רוח חיובי למשחק הביתי מול אתלטיקו מדריד ביום שלישי הקרוב, במסגרת ליגת האלופות. סוף פודגוראנו נותר על הספסל של ספציה.

עוד בוואלה!

עומס חום בדרום: האתגר המיוחד של פרנק ריברי בסלרניטנה

לכתבה המלאה
אדין דז'קו עם מתיאס וסינו שחקני אינטר. רויטרס
2:2 שני העונה. אדין דז'קו עם מתיאס וסינו/רויטרס

אינטר - אטאלנטה 2:2

משחק מהנה ורב אירועים בסן סירו, בסיומו האלופה רשמה איבוד נקודות שני העונה ושוב עם 2:2, כמו נגד סמפדוריה. אטאלנטה לא ניצחה את אינטר בחוץ מאז מרץ 2014 וכמעט עשתה את זה הפעם, אלא ששער של המחליף רוברטו פיקולי נפסל בדקה ה-88. אינטר עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית, אחרי הרמה של ניקולו בארלה ובעיטת יעף אדירה של לאוטרו מרטינס שכמעט קרעה את הרשת. רוסלן מלינובסקי הפציץ את השוויון בדקה ה-30 ובעיטה שלו הובילה גם לשער מריבאונד של הקפטן רפאל טולוי בדקה ה-39, אבל אדין דז'קו הצליח להשוות בדקה ה-71. פדריקו דימרקו יכול היה להשלים מהפך עבור אינטר בדקה ה-85, אבל הוא בעט את הפנדל לקורה ומנגד היה לנראזורי מזל גדול עם פסילת השער בצד השני בסיוע ה-VAR שתי דקות לסיום.

גנואה - ורונה 3:3
לגנואה: דומניקו קרישיטו (77 ו-80), מתיאה דסטרו (85), לוורונה: ג'ובאני סימאונה (8), אנטונין באראק (49, פנדל), ניקולה קאליניץ' (91)

שאר משחקי המחזור השישי (יום ראשון)

יובנטוס - סמפדוריה
אמפולי - בולוניה
ססואולו - סלרניטנה
אודינזה - פיורנטינה
לאציו - רומא
נאפולי - קליארי
ונציה - טורינו (יום שני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully