וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור בנתינה: רשפורד ישולב בתכנית הלימודים של ביה"ס בבריטניה

מיזם הארוחות של חלוץ מנצ'סטר יונייטד שסחף את הממלכה בשנה שעברה יילמד בבתי ספר תיכוניים: "כל ילד חייב להיחשף לגבורה שלו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:0/ספורט1

בשנה שעברה הצליח מרכוס רשפורד לסחוף אחריו את בריטניה כולה אחרי שתרם וגייס מיליוני ארוחות חמות לילדים נזקקים שנעדרו מבתי הספר בימי הקורונה, במהלך שבסופו של דבר אף גרם לממשלה להפוך את החלטתה ולממן את הארוחות הללו בעצמה.

פחות משנה חלפה, ורשפורד ממשיך לבסס את עצמו כדמות מופת בריטית. אתמול התברר שמיזם הארוחות שלו, יילמד בבתי ספר. למעשה, תכנית הלימודים הממשלתית של בריטניה לבני 15-16 תכלול שני שיעורים שיתמקדו בפעילות של חלוץ מנצ'סטר יונייטד למען החברה, עם התמקדות כמובן בתרומה שלו לילדים עניים מרקע קשה בזמן הקורונה.

"מרכוס רשפורד הוא מודל לחיקוי עבור צעירים רבים. בני העשרה בבריטניה מעריצים אותו, וראוי שכל ילד ילמד על סיפור הגבורה שלו", נכתב בנימוק להחלטה.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
ילדים, תכינו את המחברות. רשפורד/רויטרס

באוקטובר האחרון זכה רשפורד לאות כבוד (MBE) מהלכה אליזבת השנייה בעקבות פעילותו בסיוע לילדים נזקקים. "זה רגע מיוחד בשביל, אבל אני מרגיש שאני עדיים בתחילת הדרך שאותה התחלתי לפני מספר חודשים", אמר רשפורד במעמד הרם.

מאז הספיק רשפורד להמשיך בפעילותו האקטיביסטית הענפה וגייס לפחות 20 מיליון ליש"ט עבור ארגוני צדקה שפועלים למען המאבק בעוני. הקונצנזוס סביבו הופר בחודש יולי האחרון, לאחר שהחמיץ פנדל מכריע בדו קרב מהנקודה הלבנה בגמר היורו מול איטליה. בעקבות ההחמצה קיבל רשפורד עשרות הודעות גזעניות ואיומים, וציור קיר בדמותו שהוצב במנצ'סטר הושחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully