וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנתוני מרסיאל לא נראה כמו אחד שרוצה להיות במנצ'סטר יונייטד"

החלוץ לא כבש והשדים האדומים הודחו מגביע הליגה, שחקן העבר דיון דבלין לא חסך בביקורת: "שפת הגוף שלו קשה לצפייה". סולשיאר שוב התלונן: "הגיע לנו פנדל"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:0/ספורט1

אולה גונאר סולשיאר מצהיר פעם אחר פעם שמנצ'סטר יונייטד צריכה להיאבק על כל התארים ושזו מטרתו מעל הכל, אבל גביע אחד בעונת 2021/22 כבר לא על הפרק עבור השדים האדומים. אמש (רביעי) נכנעה יונייטד בביתה 1:0 לווסטהאם, וכך סיימה את דרכה בגביע הליגה כבר בסיבוב השלישי - הראשון עבור סולשיאר ושחקניו.

אנתוני מרסיאל, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
עוד הופעה מאכזבת. אנתוני מרסיאל/GettyImages, Alex Livesey

מנצ'סטר יונייטד עלתה בהרכב משני, להוציא את ג'יידון סאנצ'ו שאיבד את חולצת ההרכב במחזור הליגה האחרון בו ניצחה הקבוצה את ווסטהאם, אבל הפעם ידם של הפטישים הייתה על העליונה הודות לשער של מנואל לנסיני כבר בדקה התשיעית. בבוקר שאחרי ההדחה, מרבית האשמה הופנתה לעברו של אנתוני מרסיאל, שפתח בחוד ולמרות שבנבחרת צרפת נראה טוב בפגרת הנבחרות האחרונה, ביונייטד הוא עדיין מחפש שער ראשון מאז פברואר.

"אמרו את זה הרבה פעמים, אבל זה לא עוזר - אנחנו צריכים להראות ממנו הרבה יותר", אמר דיון דבלין, ששיחק בקבוצה מ-1992 ועד 1994, "אני רוצה לראות אותו מזיע עבור המועדון וכובש שערים. מאז שהוא הצטרף, הוא לא עושה מספיק. כשכבר יש ניצוצות ואתה חושב שקורה משהו, הוא שב לסורו ולא עושה כלום. אפילו שפת הגוף שלו קשה לצפייה, הוא לא רוצה לרוץ ולעבוד כדי להיות מספר 9 של מנצ'סטר יונייטד", אמר שחקן העבר על שחקן ההתקפה שנרכש ממונאקו ב-2015 תמורת כ-40 מיליון יורו ומאז הבקיע 78 שערים ב-263 הופעות.

אולה גונאר סולשיאר. Alex Livesey - Danehouse, GettyImages
השדים האדומים קופחו פעם נוספת? סולשיאר מתלונן/GettyImages, Alex Livesey - Danehouse

סולשיאר, שלא התייחס ישירות למרסיאל, הודה שהקבוצה סבלה מבעיה בחלק הקדמי: "ההתחלה שלנו לא הייתה טובה ו-ווסטהאם ניצלה זאת כדי להבקיע, אבל ברוב שלבי המשחק שיחקנו טוב. כשקבוצה בועטת 27 פעמים לשער ולא מבקיעה, אתה יודע שהבחורים עבדו. לפעמים הלחץ משפיע, גם מייסון גרינווד היה חד כשנכנס למשחק ואולי עלה מהספסל מאוחר מדי".

בשבת תארח מנצ'סטר יונייטד את אסטון וילה ויהיה מעניין לראות אם ייפסק לזכותה פנדל באותו מפגש, כי אז אולי ייחשף הסוד מי הוא בועט הפנדלים של הקבוצה - ברונו פרננדש או כריסטיאנו רונאלדו. מאז חזר CR7 לתיאטרון החלומות, לא נפסק פנדל לזכות הקבוצה - למורת רוחם של סולשיאר ושחקניו שקופחו בשבת נגד ווסטהאם והמאמן חושב שכך קרה גם אתמול: "אני לא רוצה לדבר על הנושא הזה יותר מדי, אבל רק אומר שהיה צריך להישרק כדור עונשין מ-11 מטר כתוצאה מעבירה על ג'סי לינגארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully