וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מץ ביקר את קיליאן אמבפה: "הוא צריך לשנות את התנהגותו"

פריז סן ז'רמן שמרה על מאזן מושלם הודות לצמד דרמטי של חכימי, אך אנטונטי נותר מתוסכל מהכוכב הצעיר שהקניט את שחקניו: "יאהבו אותו יותר אם ינהג בצניעות"

מילאן - ונציה 0:2/ספורט1

עם כל הכבוד לליאונל מסי, ג'ורג'יניו ויינאלדום, לג'אנלואיג'י דונארומה ולכוכבי פריז סן ז'רמן הוותיקים יותר בסגל ובהם ניימאר וקיליאן אמבפה, אולי השחקן המרשים ביותר העונה הוא אשרף חכימי. המגן שנרכש מאינטר, אחד היחידים שלא עבר הקיץ לעיר האורות בחינם, שוב כיכב ואמש (רביעי) הבקיע פעמיים כדי להעניק לקבוצה ניצחון חוץ 1:2 על מץ, נועלת הטבלה שטרם ניצחה העונה, במשחק שהוכרע חמש דקות בתוך תוספת הזמן.

אשרף חכימי שחקן פריז סן ז'רמן. John Berry, GettyImages
עוד משחק משובח של המגן. חכימי/GettyImages, John Berry

מסי הפצוע לא נכלל בסגל של מאוריסיו פוצ'טינו ואמנם ניימאר נבחר למצטיין המשחק, אבל אמבפה ומאורו איקרדי הציגו יכולת חלשה ופריז סן ז'רמן נזקקה שהמגן שלה יציל אותה ממעידה מפתיעה: "אני מאושר שיכולתי לעזור לקבוצה לנצח ומאוד גאה בקבוצה שנלחמה עד הדקה האחרונה כדי לקחת את שלוש הנקודות", אמר חכימי, "שתי הקבוצות רצו לנצח, זו הייתה מלחמה ואני שמח שניצחנו בה".

מי שספג ביקורת אחרי המשחק ולא רק על הצד המקצועי הוא קיליאן אמבפה, שאמנם כמו גם גם איקרדי רשם משחק חלש והתקשה להשפיע, אבל המתקפה הקשה עליו הגיעה דווקא מצד מאמן מץ, פרדריק אנטונטי שלא אהב לראות את חלוץ היריבה מתגרה בשוער שלו אחרי שער הניצחון: "אם הוא רוצה שיאהבו אותו, מוטב שיתנהג בצורה אחרת. אני אוהב אותו מאוד בתור שחקן, אבל הוא יכול להרוויח המון אם ישנה את התנהגותו - הוא צריך להיות יותר צנוע במשחק הוא כמעט לא הורגש".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. Aurelien Meunier, GettyImages
צריך לשנות גישה. קיליאן אמבפה/GettyImages, Aurelien Meunier

לעומת זאת, המאמן המנצח מאוריסיו פוצ'טינו שיבח בסיום את שחקניו המצטיינים, ניימאר וחכימי: "אני מאוד שמח בשביל אשרף, הוא ילד טוב שמוסיף לנו המון, לא רק שערים. אתמול שאלתי אותו מה שלומו והוא ענה לי 'אני בסדר, ואתה המאמן?'. הופתעתי כי שהוא שאל לשלומי והוא ענה לי 'המאמן, אתה כל יום שואל את כולם מה שלומם ואף אחד לא שואל לשלומך'. הוא נמצא במקום טוב מאוד ואני מאוד מרוצה מהגישה שלו.

"גם מהגישה של ניימאר אני מאוד מרוצה, הוא במקום טוב מנטלית ואני אוהב לראות את מה שהוא מביא למגרש. הוא שחקן יצירתי מאוד ולפעמים קורים קסמים כשהוא נוגע בכדור. זה לא מובן מאליו ואני מאושר מהיכולת שלו", סיכם המאמן.

ניימאר ואשרף חכימי חוגגים. John Berry, GettyImages
שמרו על פריז סן ז'רמן מושלמת. ניימאר וחכימי חוגגים/GettyImages, John Berry

פריז סן ז'רמן היא הקבוצה היחידה בליגה הצרפתית הבכירה שמאזנה מושלם בתום שבעה מחזורים, אבל בשבת נגד מונפלייה היא עשויה לבצע שינויים בהרכב לאור העובדה שבאמצע השבוע הבא היא תפגוש את מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. "זה נכון שהיו חלקים במשחק שהתקשנו לעמוד בקצב, פגשנו קבוצה מאוד חזקה ומהירה. קיילור נבאס היה מצוין והציל אותנו לפני המחצית ואנחנו מרוצים מהניצחון, אבל אנחנו צריכים להיראות יותר טוב מזה", סיכם פוצ'טינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully