וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה של בנזמה? "בנקודת הזמן הזו רונאלדו ומסי לא קרובים אליו"

ריאל מדריד ממשיכה להבריק, אנצ'לוטי ממשיך לעמוד בהבטחה, אסנסיו בדרך למהפך, אבל הכוכב הצרפתי שוב מעל כולם. המספרים והתגובות אחרי ה-1:6 על מאיורקה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:0/ספורט1

כשהוצג כמאמן ריאל מדריד ביוני האחרון, הבטיח קרלו אנצ'לוטי "כדורגל יפהפה, התקפי וספקטקולרי, שיסב אושר לכל המדרידיסטאס". קצת יותר משלושה חודשים עברו, ונראה שהמאמן האיטלקי בהחלט עומד בהבטחה: הבלאנקוס מובילים את הליגה הספרדית אחרי שישה מחזורים עם 16 נקודות, ההתקפה פורחת עם מאזן אדיר של 21 שערים, ואתמול (רביעי) היא כבר התפוצצה עם שישייה ראשונה מאז מאי 2018, והביסה 1:6 את מאיורקה.

אם עד לפני כמה שבועות סומנה אתלטיקו מדריד המחוזקת והקשוחה כמועמדת מובילה לאליפות שנייה ברציפות, כעת המגמה השתנתה והבלאנקוס נראים שוב מאיימים ודורסניים. זה מתחיל אצל קארים בנזמה, שממשיך לפרוח ולהיראות בשיאו. החלוץ הצרפתי כבש אמש צמד, הגיע ל-200 שערים בליגה הספרדית והמשיך את פתיחת העונה הפנטסטית שלו, בה הוא עומד עד כה על מאזן של 8 שערים ו-7 בישולים ב-7 הופעות בכל המסגרות.

קארים בנזמה, ריאל מדריד, חוגג. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. בנזמה/רויטרס

"ברור שבנזמה נמצא בכושר טוב מאוד", מודה אנצ'לוטי, "אבל מאזן השערים שלו גורם לך לשכוח מהעבודה המופלאה שהוא עושה גם בלי הכדור. הוא שחקן שלם במובן אפשרי".

בנזמה בן ה-33 נמצא בעיצומה של השנה הטובה בקריירה, וב"מארקה" כבר חורצים ש"אם כדור הזהב הוא תואר רציני, הוא חייב ללכת אליו. הוא המועמד המובן מאליו. בנקודת הזמן הנוכחית, גם כוכבי על כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי לא מתקרבים אליו. הוא אולי השחקן השלם בעולם".

מי שעוד כיכב אמש היה מרקו אסנסיו, שכבש שלושער נפלא. אנצ'לוטי הציב בפני אסנסיו אתגר העונה, ומנסה להפוך אותו לקשר במרכז השדה אחרי שנים בהן שיחק בכנפיים. אמש מול האקסית זה נראה מצוין.

"אסנסיו שחקן מצוין שיכול לשחק בכמה תפקידים", אמר אנצ'לוטי. "הוא גורם ליריבות הרבה נזק, כי הוא יודע לשחק בין קווי הגנה". אסנסיו עצמו לקח את הכדור הביתה ואמר ש"הוכחתי לקרלו שאני ראוי לדקות. אני מאושר לשחק בשביל מאמן כמוהו, ומקווה שזה ימשיך ככה".

שחקן ריאל מדריד מרקו אסנסיו. רויטרס
ממציא את עצמו מחדש, בעזרת אנצ'לוטי. אסנסיו/רויטרס

כך או כך, עם כוכבים בהווה כמו בנזמה, לוקה מודריץ' וקאסמירו (אנצ'לוטי: "יש הרבה קשרים טובים בעולם, אבל אין קשר שעושה הגנה כמוהו") ושחקני עתיד כמו אדוארדו קמאבינגה, ריאל נראית בדרך הנכונה.

"יש שילוב מצוין של ותיקים וצעירים בסגל. הצעירים איכותיים מאוד, אבל גם לניסיון יש תפקיד חשוב מאוד בכדורגל", מסביר אנצ'לוטי. "בכל מקרה, אנחנו רוצים שלכל שחקן יהיה תחליף בסגל. אפילו לקארים בנזמה. כשהוא יהיה עייף, יוביץ' יעלה במקומו ויהיה טוב, אני משוכנע בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully