וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה לנצח בכל משחק ובכל מקום": מה שכטר אמר כשניחם את מיכה?

23.9.2021 / 6:28

ברשתות החברתיות ניסו לקרוא את שפתיו של החלוץ שהרגיע את הקשר הנסער, שכטר הכחיש: "לא מוכן להפסיד אפילו במשחקון פנימי". בבאר שבע התאכזבו מאי מילוי ההוראות מול חזיזה וטוענים: "אכלנו אותה מכל הכיוונים". התקווה: ניצחון משנה אווירה על מכבי תל אביב

תקציר: מכבי חיפה מנצחת 6:7 בפנדלים את הפועל באר שבע וזוכה בגביע הטוטו/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד אמש (רביעי) למכבי חיפה בדו קרב הפנדלים בתום 90 דקות של תיקו בגמר גביע הטוטו. בקבוצה כבר הרגישו את הניצחון שהיה יכול להרים את המורל לקראת המשחק בשבת מול מכבי תל אביב בליגה, אבל השער של דין דוד בדקה ה-85 הוביל את המשחק לפנדלים, אותם הפסידה הקבוצה אחרי החטאה של דור מיכה. גם עומר אצילי ומריאנו באריירו החמיצו מהנקודה הלבנה, אבל מיכה שהיה הבועט השמיני בעט מעל השער ובסיום לא יכול היה לעצור את הדמעות. המנהל המקצועי אליניב ברדה וחבריו הקרובים של מיכה רועי גורדנה ואיתי שכטר ניסו לנחמו ולהרגיע אותו, אבל הקשר לא הצליח להירגע במשך דקות ארוכות אחרי המשחק ונראה כי התפרצות הרגשות היתה יותר על השנה המורכבת שהוא חווה ובה בין היתר ירידה באיכות הכדורגל שידע להציג.

הפנדל הזה שהחמיץ אתמול היה רק הטריגר לדמעות שלא פסקו. ברשתות החברתיות כבר ניסו אמש לקרוא את השפתיים של איתי שכטר כשניסה להרגיע את מיכה והיה מי שכתב כי שכטר אמר למיכה שזו לא מכבי תל אביב ואפשר להפסיד כך שהוא לא צריך לקחת את הדברים קשה, אבל החלוץ הוותיק שנשאל על כך אמש על ידי חבריו אחרי המשחק אמר להם בין היתר: "עלי אפשר להגיד שאני יכול לומר למישהו שהמשחק לא חשוב או שפה מותר להפסיד? אני, שלא מוכן ולא יכול להפסיד במשחק אימון פנימי, אגיד למישהו שאפשר להפסיד משחק? לא אמרתי שום דבר ממה שכתבו".

מאוחר יותר כתב שכטר באינסטגרם: "אני שמח וגאה להיות בהפועל באר שבע. מי שמכיר אותי יודע כמה חשוב לי לנצח בכל תחרות ובכל מקום. הפנים קדימה לשבת".

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע עם איתי שכטר. ברני ארדוב
שכטר טוען: "לא אמרתי שום דבר ממה שכתבו". עם דור מיכה הנסער בסיום/ברני ארדוב
הפוסט של איתי שכטר אחרי ההפסד של הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של שכטר אחרי ההפסד/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בהפועל באר שבע התריעו בפני שחקני ההגנה שמקבלים את עומר אצילי ודולב חזיזה לשמור על הרגליים החזקות שלהם. באסיפה המקצועית שלפני המשחק נאמר למגן הימני שיקבל את חזיזה כי הקיצוני של מכבי חיפה נוהג לבעוט או להרים ברגל ימין, כך שצריך לדאוג לא לאפשר לו זאת ובכל זאת אור דדיה שעמד מול חזיזה לפני השער של דין דוד איפשר לשחקן הכנף של מכבי חיפה להרים בקלות לרחבה. "הצוות המקצועי הראה והדגיש את זה ובכל זאת ברגע הנתון, חזיזה יכול היה להרים בחופשיות לרחבה ברגל החזקה שלו וזה חבל", אמר גורם בקבוצה. "צריך להקפיד ולמלא את ההוראות וחבל שהדברים לא נעשים".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה מול רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ההוראות לא בוצעו. חזיזה אתמול/ברני ארדוב

אחרי ההפסד הכואב, ינסו היום בקבוצה לאושש את השחקנים ויחזיקו אצבעות שלא תהיה הפתעה מכיוון שחקן נוסף, למעט איאד אבו עביד שכבר אמש הוחלף בגלל מתיחה קלה, שיודיע כי הוא סוחב פציעה אחרי המשחק. "בסופו של דבר אכלנו אותה מכל הכיוונים אחרי הגמר הזה. גם התעייפנו לקראת שבת, גם לא נהנינו מניצחון שיעשה שמחה ואווירה טובה וגם הוספנו על עצמנו עוד לחץ", אמר אמש שחקן בקבוצה. "כמו שמכבי חיפה החזירה לעצמה את חדוות החיים אחרי ההפסד למכבי תל אביב, כך גם אנחנו צריכים לנצח את מכבי תל אביב בשבת ולשנות את כל האווירה שיש כרגע בגלל ההפסד הזה בגמר גביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully