וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו לא בכושר טוב, אבל אני לא מחפש תירוצים"

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 23:54

מאמן מכבי תל אביב לא הסתנוור מהניצחון על ראשון לציון בגביע ווינר: "צריכים להשתפר". גודס: "לא התמודדנו עם הפיזיות שלהם"

מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע ווינר, שם תשחק מול הפועל ירושלים ביום שישי בצהריים. הצהובים הביסו 68:87 את מכבי ראשון לציון.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הביע תמיכה במשפחת אלפסי. ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר אחרי המשחק: "אני רוצה להביע תמיכה במשפחת אלפסי". על המשחק עצמו אמר: "בשביל תחילת העונה ומה שרצינו לראות, היינו די טובים. מהדקה ה-15 נראינו כמו שאנחנו רוצים להיראות. לא אפשרנו להם לקלוע נקודות, השגנו את היתרון וככה המשכנו גם ברבע השלישי והיה לנו משחק טוב מאוד התקפית. אני חושב שהיום ראינו קצת מאיך שאנחנו רוצים לשחק בעתיד.

"יש לנו עוד עבודה ורצון להשתפר התקפית והגנתית. יש לנו הרבה שחקנים שעוד מתאקלמים. אנחנו צריכים לעבוד חזק כדי להיראות יותר טוב. יש לנו משחק חשוב בעוד יומיים מול הפועל ירושלים, שתי הקבוצות חדשות, אבל יהיה משחק מעניין. שיחקנו את המשחק השני של העונה, אין לנו את המותרות של לשחק את תוכנית המשחקים המקורית שלנו. האחוזים שלנו מחוץ לקשת היו לא טובים. אני מצפה שנמצא את הקצב ונקלע טוב יותר".

היווני פרגן ליפתח זיו: "אני אוהב את יפתח מאוד, ראיתי אותו בשנה הראשונה ועקבתי אחריו והוא הגיע לכאן ברגע הנכון. הוא השתפר מאוד ושיחק בתפקיד משמעותי בקבוצה שלו. אני מרוצה גם מרומן סורקין, הוא יצטרך זמן כי הוא צעיר יותר. הם יעזרו לנו בליגה, אבל גם יתמכו בנו ביורוליג. אנחנו לא בכושר טוב, אבל אני לא מחפש תירוצים. התפקיד שלי זה לחבר את כולם בתנאים האלה".

מאמן ראשון לציון גיא גודס אמר: "לא הצלחנו להתמודד עם הפיזיות והאגרסיביות שלהם. ברבע השני הם עשו כמה מהלכים, התחלנו להתדרדר ולסגת, ללכת אחורה. היינו איטיים ואיבדנו כדורים. כשאתה משחק נגד שחקנים עם הרבה ניסיון, אתה משלם ביוקר על טעויות. שילמנו על איבודי הכדור בנקודות קלות. מכל ברוך צריך ללמוד, אני שמח שזה קורה במשחקים כאלה כדי ללמוד ולדעת איך להגיב".

נועם דוברת: "היה שלב מסוים, 5 דקות בתוך הרבע השני, הובלנו ב-9 הפרש, הם לקחו פסק זמן ויצאו לריצה. יצאנו מהמשחק שלנו, ככל שהמשחק המשיך הם היו יותר אגרסיביים, נשברנו ולא נראינו טוב. מה שראו היום במשחק לא משקף את היכולת שלנו כקבוצה, אנחנו הרבה יותר טובים מזה, יש לנו כמה שבועות לעבוד כי אנחנו רוצים להיות יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully