וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד של חכימי הציל את פריז סן ז'רמן, שניצחה 1:2 את מץ

ללא מסי, המגן השאיר את הפריזאים מושלמים בליגה הצרפתית. ליל שבה לנצח עם 1:2 על ריימס, מונאקו רשמה 1:3 על סנט אטיין שנמצאת בצרות וירדה למקום האחרון

המחזור השביעי בצרפת נערך הערב (רביעי) במלואו. האלופה ליל גברה 1:2 על ריימס, בעוד מונאקו השיגה 1:3 בביתה על סנט אטיין. ראן מחצה 0:6 את קלרמון. בהמשך, פריז סן ז'רמן יצאה ממשחק החוץ נגד מץ עם נקודה אחת בלבד.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים שער של אשרף חכימי. SEBASTIEN BOZON/AFP, GettyImages
הציל את פריז סן ז'רמן. אשרף חכימי חוגג עם חבריו/GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP

מץ - פריז סן ז'רמן 2:1

משחק שני ברציפות שהקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו מנצחת בתוספת הזמן ובתוצאה הזו. בהיעדרו של ליאונל מסי הפצוע, מי שהתחפש לגיבור היה אשרף חכימי, ששב להרכב לאחר שהחליף את הפרעוש נגד ליון וכבש צמד חשוב במיוחד עבור פריז סן ז'רמן. המגן המרוקאי העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-5, קיקי קויאטה איזן בדקה ה-39 ונראה היה שהמארחת הצנועה בדרך לגנוב נקודה ממוליכת הטבלה, אלא שבתוך תוספת הזמן, דילן ברון הורחק בצהוב שני, המאמן פרנקו אנטונטי נזרק אף הוא לחדר ההלבשה ובדקה ה-94 הגיע חכימי, שהבקיע את השני והשאיר את הפריזאים במאזן מושלם.

ג'ונתן דייויד שחקן ליל. רויטרס
ליל עם ניצחון שני בסך הכול העונה. דיויד חוגג/רויטרס

ליל - ריימס 1:2

לאחר שני הפסדים רצופים ופתיחת עונה נוראית, האלופה השיגה מעט אוויר לנשימה כאשר השיגה את ניצחונה השני בסך הכול העונה בליגה הצרפתית. ג'ונתן דייויד (31) ובנז'מן אנדרה (43) נהנו כל אחד מבישול של בוראק ילמאז וירדו להפסקה ביתרון נוח. עם זאת, נראה שבתחילת העונה הכל הולך קשה לליל, שספגה את השער המצמק מרגלי פליפס, שדייק מהנקודה הלבנה (74) אך הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום ורשמה שלוש נקודות נדירות יחסית העונה.

מונאקו - סנט אטיין 1:3

האורחת ממשיכה בפתיחת העונה הנוראית שלה והיא כבר במקום האחרון בטבלה. הקבוצה מהנסיכות לעומת זאת, תקווה לצאת לדרך החדשה עם שלוש הנקודות שאספה היום כאשר זהו ניצחונה השני בלבד העונה של מונאקו. קווין פולאנד כבש ראשון למארחת (27) כאשר סנט אטיין נותרה בעשרה שחקנים לאחר שגרין הורחק באדום ישיר (33). זה לא מנע מבואנגה להשוות, אך במחצית השנייה וויסאם בן יידר כבש צמד (62 ו-86) והעניק למונאקו את הניצחון.

ראן - קלרמון 0:6

ראן הגיעה למפגש מול העולה החדשה אחרי שלשוה הפסדים רצופים, ועל פי היכולת שלה הערב, הרצף השלילי לחלוטין מאחוריה. החגיגה החלה בדקה ה-32 עם בישול של בנז'מין בוריגו לז'ונאס מרטין, וכעבור ארבע דקות הקשר הוסיף בישול נוסף, הפעם למרטין טרייר, שקבע 0:2 בהפסקה. קמאל דין סולמאנה הצטרף לרשימת הכובשים בדקה ה-55, וכעבור שתי דקות הוא השלים צמד בזק שקבע 0:4. גייטאן לאבורד (64) ופלביאן טאיט הוסיפו שערים משלהם בהמשך וחתמו תצוגה נפלאה של הקבוצה הביתית, שעלתה למקום העשירי וכעת נמצאת נקודה ומקום אחד מתחת ליריבתה בטבלה.

משחקים נוספים:

מונפלייה - בורדו 3:3
נאנט - ברסט 1:3
אנז'ה - מארסיי 0:0
לאנס - שטרסבורג 1:0
לוריין - ניס 0:1
ליון - טרואה 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully