וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע ווינר: הפועל חולון תחפש גמר שלישי על חשבון אילת

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 18:32

שתי הקבוצות שניצחו בצורה מרשימה ברבע הגמר ייפגשו בדרייב אין (21:00). הסגולים מגיעים כפייבוריטים וינסו לנצל את הסגל החסר של בית הלחמי, ששוב יופיע רק עם שלושה זרים

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

משחקי חצי גמר גביע ווינר יפתחו מחר (חמישי, 21:00) בדרייב אין, במשחק בו ייפגשו הפועל חולון והפועל אילת. הסגולים מגיעים למשחק אחרי הניצחון ברבע הגמר 80:89 על הפועל תל אביב, בעוד אילת גברה אמש על הפועל חיפה ברבע הגמר 79:94. זו שתעלה מבין השתיים תפגוש את המנצחת בחצי הגמר השני שייערך ביום שישי בצהריים, אליו העפילה בינתיים רק הפועל ירושלים. משחק הגמר ייערך ביום ראשון הקרוב.

הנתונים: אחרי שברבע הגמר גברה על הפועל חיפה, אותה ניצחה 0:5 במפגשים בעונה שעברה בכל המסגרות, פוגשת אילת קבוצה שלה הפסידה בכל חמשת המשחקים אשתקד. הפועל חולון העפילה עד היום פעמיים לגמר גביע ווינר, בעוד הדרומיים עשו זאת פעם אחת, שתי הקבוצות הפסידו בגמר למכבי תל אביב. הפועל חולון עוד לא הפסידה משחק רשמי או בהכנה בעונה זו.

במרכז ההתמודדות: ג'ו רגלנד. הרכז שהיה מכוכביה הגדולים של אילת בעונה שעברה מסתמן כבעל הבית של חולון העונה, ובחצי הגמר הוא יתמודד מול קו אחורי דליל ופגיע של האקסית שלו במטרה להגיע למשחק הגמר.

בכמה מילים: אילת התמודדה בצורה מצוינת עם שחרורם של צ'רי ואוואנס ונראתה נהדר נגד הפועל חיפה, עם יכולת טובה של רוב שחקני הקבוצה. אריאל בית הלחמי ימשיך ברוטציה של שמונה שחקנים מול חולון הפייבוריטית למשחק הזה, כשהסגולים מציגים סגל מאוזן מאוד מתחילת ההכנה, והיחיד שעד כה לא מרשים הוא שחקן הפנים האמריקאי מארק אוגדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully