וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בישל והוחלף במחצית, פ.ס.וו השיגה 1:2 דרמטי על גו אהד איגלס

הישראלי שבישל לגאקפו (15) יצא בהפסקה בפעם השנייה ברציפות. ואן חינקל הבקיע את שער הניצחון (86), קורדובה השווה זמנית (55). הפער מאייאקס המוליכה ירד לנקודה בלבד

גו אהד איגלס - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן הגיעה למשחק החוץ מול גו אהד איגלס הערב (רביעי) במחזור השישי של הליגה ההולנדית כשהיא חבולה אחרי שספגה 4:0 ביתי משפיל נגד פיינורד ביום ראשון. הקבוצה של רוג'ר שמידט הייתה זקוקה לניצחון כדי לחזור לתלם, ולמרות שזה הלך קשה, לבסוף היא השיגה 1:2 יקר וצימקה את הפער מאייאקס המוליכה לנקודה בלבד.

אחרי שהוחלף במחצית בתבוסה מול פיינורד, ערן זהבי פתח פעם נוספת בהרכב, כאשר קודי גאקפו ונוני מדואקה ולצידו בהתקפה ומריו גצה הפצוע מחוץ לסגל. איניגו קורדובה כמעט והפתיע את האורחת פעמיים במחצית הראשונה, אך השער היחיד ב-45 הדקות הראשונות היה של קודי גאקפו, שקיבל מסירה מערן זהבי ובנגיעה אחת בעט לרשת בדקה ה-15. ערן זהבי היה יכול להכפיל את היתרון, אך נגיחה שלו מטווח קצר הלכה החוצה.

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. ANP Sport, GettyImages
התאוששו אחרי התבוסה לפיינורד. ערן זהבי/GettyImages, ANP Sport

כפי שקרה בראשון, גם הפעם זהבי הוחלף בהפסקה וסיים את דרכו בהתמודדות אחרי 45 דקות בלבד. איניגו קורדובה הנהדר סוף סוף עלה על לוח התוצאות בדקה ה-55, כאשר ניצל עמידה לא טובה של יואל דרומל, בעט למשקוף ופנימה וקבע 1:1. לעתים היה נדמה כי האורחת בדרכה לאיבוד נקודות נוסף, אך אז הגיע מרקו ואן חינקל. הקשר עלה מעל כולם לכדור הקרן ונגח פנימה את שער הניצחון בדקה ה-86. הקבוצה של רוג'ר שמידט שבה למסלול הניצחונות, עלה למקום השני בטבלה והיא מדורגת נקודה אחת מתחת לאייאקס המוליכה. גו אהד איגלס, לעומת זאת, ירדה למקום ה-12 והיא עם שש נקודות בלבד.

עוד בוואלה!

ביקורת קשה על מאמנו של ערן זהבי: "אין יותר מביך מזה"

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 7: ההזדמנות הגדולה הראשונה במשחק היא דווקא של המארחת. איניגו קורדובה הגיע למסירת הרוחב בתוך הרחבה, אך הבעיטה שלו עלתה מעל המשקוף.

דקה 8: קודי גאקפו העביר כדור לנוני מדואקה שהמתין באגף, האחרון הטעה את שחקן ההגנה ובעט למסגרת הרחוקה, אך פספס במעט את המסגרת.

דקה 15: גול! ערן זהבי שלח את קודי גאקפו לרחבה, ההולנדי היה זקוק לנגיעה אחת בלבד כדי למצוא את הרשת. 0:1 לפ.ס.וו.

קודי גאקפו חוגג, פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
ערן זהבי בישל לו את השער הראשון. קודי גאקפו/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

דקה 18: המארחת ניצלה איבוד כדור במרכז המגרש כדי לצאת להתקפה מתפרצת שהסתיימה אצל איניגו קורדובה, שבעט למרכז השער ונהדף אצל יואל דרומל.

דקה 20: הגבהה נהדרת של ריטסו דואן מצאה את ראשו של ערן זהבי, אך הנגיחה של הישראלי מטווח קצר חמקה ליד המסגרת.

דקה 27: מארק קרדונה היה יכול להשוות את התוצאה כשקיבל את הכדור במרכז הרחבה, אך הבעיטה שלו פספסה בסנטימטרים בודדים את הפינה הרחוקה.

דקה 37: נוני מדואקה חתך למרכז מהאגף הימני, אך השוער וורנר האן הדף את הכדור לקרן.

איניגו קורדובה, גו אהד איגלס. ANP Sport, GettyImages
השווה עבור גו אהד איגלס. איניגו קורדובה/GettyImages, ANP Sport

דקה 55: גול! איניגו קורדובה חדר לרחבה וניצל עמידה לא טובה של יואל דרומל כדי לבעוט לפינה הקרובה. הבעיטה שלו פגעה במשקוף וחדרה לרשת. גו אהד איגלס חוזרת ל-1:1.

דקה 86: גול! מרקו ואן חינקל עלה מעל כולם לכדור הקרן ונגח את הכדור לרשת של המארחת. 1:2 לפ.ס.וו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully