וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת קשה על מאמנו של ערן זהבי: "אין יותר מביך מזה"

פ.ס.וו איינדהובן מתקשה להתאושש מה-4:0 לפיינורד: "אפילו המאמן מרוטרדם לא הבין מה עשה שמידט", טען איברהים אפלאי. הישראלי יפתח נגד גו אהד איגלס?

פ.ס.וו - פיינורד 4:0/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן רשמה ביום ראשון את המעידה הראשונה שלה העונה בהולנד כאשר הובסה בביתה 4:0 על ידי פיינורד, אבל לערן זהבי ולחבריו אין יותר מדי זמן להתאושש כי כבר מחר הם יתארחו אצל גו אהד איגלס (רביעי, החל מ-19:40 בשידור ישיר בספורט1).

ב-4:0 המביך ביום ראשון, אז איבדה פ.ס.וו נקודות ראשונות העונה ואת הפסגה לאייאקס, החליף המאמן רוג'ר שמידט את ערן זהבי, מריו גצה ודייבי פרופר כבר במחצית, בפיגור 1:0 בלבד, וכעבור רבע שעה, עדיין בפיגור של שער אחד בלבד, הוציא גם את קודי גאקפו, השחקן בכושר הטוב ביותר בקבוצה. נוני מאדוקה, שגם הוא בכושר מצוין, רק עלה מהספסל לקראת הסיום, כשפ.ס.וו נקלעה לפיגור כפול.

המאמן הגרמני ספג ביקורות לא פשוטות מאז ההפסד והאחרון לגחך על השינויים שביצע במשחק היה איברהים אפלאי, קשר העבר שגדל במועדון, נמכר ממנו לברצלונה ב-2011 ובשנה שעברה סגר מעגל כששב לעונת פרישה: "אפילו המאמן של פיינורד היה בשוק מהמהלכים של שמידט. זה לא יכול היה להיות יותר מביך", אמר הקשר.

רוג'ר שמידט וערן זהבי. ANP Sport, GettyImages
"לא יכול להיות יותר מביך מזה". זהבי ניגש לשמידט בסיום/GettyImages, ANP Sport

שמידט דחה את הביקורות בטענה ש"אי אפשר לצפות מהשחקנים לשחק כל שלושה ימים. החילופים האלה עבדו במשחקים הקודמים, הפעם לא. אם אנחנו רוצים להגיע להישגים, אנחנו צריכים להשתמש בכל הכלים שיש לנו".

חלוץ העבר פייר ואן הוידונק לא הסכים עם שמידט ואמר בתגובה: "יכול להיות שזה הזמן של שחקני פ.ס.וו לדפוק על הדלת של המאמן ולהגיד 'אנחנו רוצים לשחק כמה שיותר. כשנהיה עייפים, נגיד לך'". יהיה מעניין לראות אם מחר זהבי, גצה ושאר כוכבים יפתחו כרגיל ויישארו ברוב הדקות על כר הדשא, או שמא שמידט ייקח בחשבון את המשחק בשבת נגד ווילם וביום חמישי הבא בליגה האירופית נגד שטורם גראץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully