וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ניו זילנד ברייקרס שוחרר בשל סירובו להתחסן נגד קורונה

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 17:26

טיי וובסטר הגיע ל"סיכום הדדי" עם הקבוצה אותה מאמן דן שמיר על שחרורו אחרי שלא היה מוכן להתחסן. אחיו גם צייץ נגד החיסונים

ניו זילנד ברייקרס התירה את חוזהו של טיי וובסטר אחרי "סיכום הדדי" בשל סירובו להתחסן נגד קורונה. וובסטר בן ה-26 הצטרף אל הקבוצה של דן שמיר בתחילת 2020/21 וחתם על חוזה חדש לשנתיים ביולי, לא מוכן להתחסן ולפיכך לא ישחק שם.

"הייתה לנו תכנית לפגרה ובה חיסון השחקנים הייתה עדיפות עליונה", אמר בעלי המועדון מאט וולש, "היה ברור שלטיי היו כמה הסתייגויות, וזה בסדר גמור וזו זכותו. עבדנו לפי הפרוטוקול בחודשים האחרונים. אנחנו כבר בספטמבר ומתחילים את העונה בנובמבר או דצמבר, אז היינו צריכים תשובה. ברגע שהיה ברור שטיי לא הולך להתחסן התקיימה בינינו שיחה כנה. זה כמעט בלתי אפשרי שהוא יוכל לטוס בין אוסטרליה לניו זילנד בלי להתחסן. לכן החלטנו שיהיה נכון שכל אחד יילך לדרכו. זה הפתרון הכי נכון לשני הצדדים כי היה ברור שהוא לא מתכוון להתחסן.

טיי וובסטר שחקן ניו זילנד ברייקרס. רויטרס
הגיע לסיכום הדדי עם קבוצתו על שחרור. וובסטר/רויטרס

"אנחנו משחקים בליגה האוסטרלית וכדי לשחק בליגה, אנחנו צריכים לעשות נסיעות יותר ארוכות מכל קבוצה אחרת בליגה. הבהירו לנו שנוכל לעשות את זה רק אם כולם יתחסנו". וולש התעקש שההחלטה הייתה הדדית ואמר: "טיי היה כן וברור, הוא אמר: 'אני לא מתכוון להתחסן, אני לא חושב שזה טוב בשבילי'. אמרנו שזה אומר שהוא לא יוכל לשחק כי הוא לא יוכל לנסוע איתנו. עבדנו מול הנציגים שלו והגענו להחלטה ביחד".

אחיו של וובסטר, קורי ששיחק בעבר בעירוני נהריה, צייץ באוגוסט שהחיסון של פייזר הרג כמעט את אותה כמות אנשים כמו הקורונה. "היו 26 מתים מקורונה בניו זילנד ואתר הממשלה שלנו מראה שהיו 22 שמתו מהחיסון. החיסון הוביל למוות בכמויות דומות לזו שהקורונה הרגה והם רוצים שאנחנו נקבל את החיסון הזה בלי שום בושה? איך זה הגיוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully