וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע ווינר: הפועל חיפה סוף סוף תנצח את הפועל אילת?

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 17:06

אחרי שהפסידו להם בכל חמשת המפגשים בעונה שעברה, ינסו האדומים מהכרמל לעבור את האילתים שיופיעו אחרי שחרורם של צ'רי ואוואנס (21:00). הפועל חולון מחכה בחצי הגמר

משחקי רבע גמר גביע ווינר יימשכו מחר (שלישי, 21:00) במוצאי חג סוכות עם המפגש בין הפועל אילת להפועל חיפה. האדומים הביסו בשמינית הגמר 71:96 את גליל עליון ואילו אילת העפילה אוטומטית לשלב זה. המנצחת במשחק תפגוש את הפועל חולון בחצי הגמר ביום חמישי. משחקי רבע הגמר יינעלו ביום רביעי במפגש בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון כשהמנצחת שם תפגוש את הפועל ירושלים בחצי הגמר ביום שישי.

שחקן הפועל חיפה איגור נסטרנקו. מאור אלקסלסי
יצליחו לנצח את אילת? נסטרנקו/מאור אלקסלסי

הנתונים: שתי הקבוצות נפגשות לראשונה בגביע ווינר. בעונה שעברה אילת ניצחה את הפועל חיפה בכל חמשת המפגשים ביניהן. אילת הודחה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה ברבע גמר גביע ווינר.

במרכז ההתמודדות: קאדים אלן. הגארד של אלעד חסין נכנס לנעליו הגדולות של קינן אוואנס, אך ממה שהראה בחלק ממשחקי ההכנה, הוא בהחלט מסוגל לקחת את האדומים לעונה יפה.

בכמה מילים: המשחק קיבל תפנית חדה עם שחרורם של וויל צ'רי וג'ייקוב אוואנס מהפועל אילת אחרי עבירת משמעת שנייה של הפרת בידוד. אילת תופיע עם שלושה זרים ותקווה למרות זאת לרשום משחק טוב. הפועל חיפה רחוקה שבוע מטורניר מוקדמות היורופקאפ ורוצה להמשיך להיראות טוב כמו בשמינית גמר גביע ווינר. וויל ריימן עשוי לנחות בימים הקרובים בישראל ולחבור לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully