וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול במכבי נתניה: "אנחנו לא מצליחים להרוג משחקים ואז מסתבכים"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 11:16

היהלומים שמטו יתרון ונפרדו ב-1:1 מול בית"ר ירושלים: "כשאנחנו מובילים ומגיעים לעוד מצבים, חייבים להבקיע את השני". קארצב, קונסטנטין, גנדלמן ועמוס זכו למחמאות, שלמה ומזרחי שהוחלפו עקב פציעה ייבדקו

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה לא מצליחה להתחבר ולייצר ניצחונות. הקבוצה הגיעה אמש (ראשון) למשחק מול בית"ר ירושלים בטדי כשהיא בלחץ גדול, אחרי התבוסה הביתית להפועל נוף הגליל ושבוע לא פשוט שעבר על השחקנים והצוות המקצועי. למרות השיפור ביכולת בכל הקשור להנעת הכדור והאגרסיביות על המגרש, כפי שהמאמן ריימונד אטפלד ביקש משחקניו, נתניה שמטה הזדמנות מצויינת לחזור מירושלים עם שלוש נקודות. אטפלד ממשיך לקבל גיבוי מוחלט מראשי המועדון, גם אחרי שהקבוצה צברה שתי נקודות בלבד מתוך תשע אפשריות.

"יש לנו כמה בעיות בקבוצה, הבעיה הכי גדולה שלנו היא שאנחנו לא מצליחים להרוג משחקים ואז מסתבכים", אמר גורם בקבוצה. "במשחקים מהסוג הזה, כשאנחנו ביתרון ומגיעים לעוד מצבי הבקעה, חייבים להבקיע את השני ולשמור על הניצחון, זה שוב לא קרה ונצטרך להסיק מסקנות", הוסיף הגורם.

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב. ברני ארדוב
שביעות רצון מהיכולת של הרכש. עדן קארצב/ברני ארדוב

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת שהציגו שי קונסטנטין ועדן קארצב שקיבלו את חולצת ההרכב. גם עומרי גנדלמן, שכבש את שער היתרון והציג יכולת טובה בקישור והשוער דני עמוס, ששוב עצר פנדל, קיבלו מילים טובות. לעומתם, החלוץ איגור זלטאנוביץ' נראה פחות טוב ולא השפיע יותר מדי על המשחק בחלק הקדמי.

הבלם רז שלמה והחלוץ יניב מזרחי, שנפצעו אמש במהלך המשחק, ייבדקו היום כדי לאבחן את חומרת הפציעה. אלמוג כהן הוחלף גם הוא בשל כאבים בשריר המפשעה והוא צפוי לקבל מנוחה בימים הקרובים.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים מאוכזבת: "כשהפצועים יחזרו תהיה כאן קבוצה חזקה יותר"

לכתבה המלאה
עומרי גנדלמן חוגג מכבי נתניה. ברני ארדוב
הבקיע וזכה למחמאות. עומרי גנדלמן/ברני ארדוב

"זה היה משחק טוב שלנו ברוב שלבי המשחק, אבל התפקשש לנו קצת לקראת הסוף", סיכם השוער דני עמוס בסיום. "זה מה שקורה לנו לאורך תקופה ואנחנו עובדים על זה. אנחנו נצא מזה, אנחנו שחקנים טובים וקבוצה טובה. אנחנו עובדים על החיבור שלנו ועל איך לפגוע גם ברגעים הפחות טובים שלנו. אני מאמין שאנחנו נהיה קבוצה מצוינת השנה", סיכם השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully