וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מאוכזבת: "כשהפצועים יחזרו תהיה כאן קבוצה חזקה יותר"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 13:12

תסכול בבירה אחרי ה-1:1 הביתי מול נתניה: "המועדון נמצא בתהליך של בנייה מחדש". קומאן לשחקניו: "לא אהבתי הרבה מאוד דברים במשחק הזה". האוהד שפרץ למגרש הורחק לשלוש עונות. גרצ'קין והרמן ייבדקו, זרגרי ישוב לאימונים בקרוב?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים קיבלו אמש (ראשון) באכזבה רבה את ה-1:1 הביתי מול מכבי נתניה. ארווין קומאן הודה בסיום שהתוצאה משקפת, אך בבית"ר קיוו לייצר מומנטום חיובי אחרי ה-0:3 הנאה בדרבי. אלא שבניגוד להפועל ירושלים, הפעם נתקלה בית"ר ביריבה עיקשת ואגרסיבית, שהיתה עדיפה עליה במרבית שלבי המשחק, כאשר המחצית הראשונה היתה נוראית וקומאן איבד את שלוות הנפש שהוא מפגין בדרך כלל והירבה להעיר לשחקניו שוב ושוב על איבוד הכדור וההליכה המוגזמת אחורה.

בסיום שוחח ההולנדי בקצרה עם השחקנים ואמר בקצרה: "לא אהבתי הרבה מאוד דברים במשחק הזה, אבל אני כן שמח שידעתם לחזור למשחק ולהשוות, גם אחרי החמצת הפנדל".

"המועדון הזה נמצא בתוך תהליך של בנייה מחדש וזאת עוד נקודה חשובה שצברנו ועכשיו כבר צריך להסתכל קדימה לעבר המשחק הבא", אמר גורם במועדון. "יש לנו מכת פציעות מטורפת, בעיקר בכל הנוגע לשחקני הקישור האחורי ואין ספק, שכשהפצועים יחזרו, תהיה כאן קבוצה טובה יותר עם הרבה יותר אפשרויות למאמן", הוסיף הגורם.

ריצ'מונד בואצ'י בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"יש לנו מכת פציעות מטורפת"/ברני ארדוב

בבית"ר מקווים שאביאל זרגרי ישוב בקרוב לאימונים, לאחר שחלה הטבה קלה במצב הפציעה בגבו. הקשר עדיין לא מתאמן ונכון לעכשיו, אם לא יקרה משהו לא צפוי, הוא יחמיץ גם את המשחק הקרוב נגד מ.ס.אשדוד. צמד המגנים מקס גרצ'קין ורועי הרמן סבלו מפציעות ונאלצו לצאת מהמשחק והיום או מחר, הם ייבדקו על ידי הצוות הרפואי, במטרה לאבחן את חומרת הפציעה.

מי שלא נכלל בסגל אמש הוא ירדן שועה, שאמור לעמוד בימים הקרובים לוועדת משמעת פנימית. בבית"ר הודיעו לשועה כי הוא מושעה מפעילות עד לוועדת המשמעת ונראה כי לקומאן נגמרה הסבלנות בכל הנוגע להתנהלותו של החלוץ.

קשר הרכש קאמסו מארה, שנמצא בגיניאה, צפוי לקבל את כל האישורים לקראת הגעתו ארצה ובקבוצה מאמינים שבתוך שבועות ספורים הוא יוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי.

בעניין אחר, המשטרה הודיעה כי בית המשפט נעתר הבוקר לבקשתה והרחיק לשלוש שנים מהמגרשים את האוהד שפרץ אמש לכר הדשא במהלך המשחק. פרט לאיסור הכניסה למגרשים במשך שלוש עונות נאסר על האוהד הקטין (מתחת לגיל 13) להימצא בתחום מרחק 200 מטר מאצטדיון כדורגל בזמן משחק, גם כן למשך שלוש עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully