וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה בקושי: ברצלונה סחטה 1:1 מגרנאדה בבית

עודכן לאחרונה: 21.9.2021 / 0:07

שער של רונאלד אראוחו בדקה ה-90 סידר לבארסה הבינונית נקודה ביתית מול קבוצת התחתית שפספסה ניצחון ראשון העונה

המחזור החמישי בלה ליגה ננעל הערב (שני) עם עוד תצוגה חלשה של ברצלונה, שבקושי סחטה 1:1 מגרנאדה בבית. בארסה, שהגיעה אחרי שחטפה מבאיירן מינכן 3:0 קליל בקאמפ נואו, שוב נראתה לא טוב במה שהיה עד לא מזמן המבצר הביתי שלה, נקלעה לפיגור כבר בדקה השנייה ורק נגיחה של רונאלד אראוחו בדקה ה-90 סידרה לה נקודה ביתית מאוד לא מרשימה מול גרנאדה הצנועה, שפספסה הזדמנות להשיג ניצחון ראשון העונה ונותרה עם שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים במקום ה-17 ומעל הקו האדום. ברצלונה שיחקה רק ארבעה משחקים כיוון שהמשחק שלה מול סביליה נדחה והיא עם שמונה נקודות אחרי שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

אם המשחק מול באיירן מינכן הראה כמה הקבוצה של רונאלד קומאן רחוקה מהצמרת האירופית, הערב הגיעה גרנאדה והראתה שנכון לעכשיו היא גם לא משהו מיוחד בליגה. קשה לציין לחיוב אפילו שחקן אחד אצל המארחת. נכון שג'ורדי אלבה פצוע וכמוהו גם עוסמאן דמבלה, מרטין ברייתווייט, אנסו פאטי וסרחיו אגוארו, אבל ההתקפה של בארסה אנמית וחסרת יצירתיות. ממפיס דפאי הלך עם הראש בקיר, פיליפה קוטיניו קיבל הזדמנות בהרכב, היה לא טוב והוחלף בדקה ה-60 וגם יוסוף דמיר הצעיר לא היווה פתרון התקפי מרענן. אלחנדרו באלדה, שרשם בכורה בליגה כמגן שמאלי, נפצע והוחלף כבר בדקה ה-41, סרג'יניו דסט - שפתח את המשחק כמגן ימני והוסט לצד שמאל בשל הפציעה של באלדה - היה חלש מאוד וגם סרג'יו בוסקטס (הוחלף בדקה ה-74) וסרג'י רוברטו (הוחלף בדקה ה-46) לא הבריקו. לוק דה יונג נכנס בפתיחת המחצית השנייה ולא הוסיף יותר מדי. דווקא הכניסה של ג'רארד פיקה, שתופקד כשחקן התקפה לכל דבר, הכניסה קצת חיים לחלק הקדמי העייף של קבוצתו. זה הספיק רק לנקודה אחת.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
הכניסה שלו קצת העירה את ההתקפה של ברצלונה, זה לא מספיק. פיקה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: שער! טוב, זה היה זריז מאוד. סרחיו אסקודרו עבר בקלות את סרג'יו בוסקטס והגביה משמאל אל דומינגוס דוארטה, שנגח מקרוב פנימה בקלילות את ה-0:1 של גרנאדה

דקה 5: השער של דומינגוס, שנכבש אחרי 85 שניות, הוא המהיר ביותר שברצלונה ספגה במשחק ליגה בקאמפ נואו מאז 6 בפברואר 2005 כשפרננדו טורס כבש אחרי 61 שניות.

דקה 18: הכדור הגיע איכשהו לסרג'י רוברטו בתוך הרחבה, הוא בעט לא רע בתוך הערבובייה, אבל לצערו הבעיטה שלו הייתה לא מספיק מדויקת ונעצרה בקורה.

דקה 25: דומינגוס דוארטה הפך לשחקן השני של גרנאדה שכובש בסנטיאגו ברנבאו ובקאמפ נואו במאה ה-21.

דקה 44: אלכס באלדה הוחלף בשל פציעה ואוהדי ברצלונה מוחים נגד החילוף, אבל המגן השמאלי סובל מפציעה.

דקה 45: ממפיס דפאי הגביה כדור חופשי טוב מימין, רונאלד אראוחו נגח, אבל לואיס מקסימיאנו הצליח לזנק ולהדוף נהדר.

דקה 90: שער! אחרי לחץ על השער והרבה הגבהות די סתמיות, ברצלונה הצליחה לאזן. גאבי הגביה משמאל ורונאלד אראוחו נגח מקרוב פנימה את ה-1:1

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
עוד תצוגה ביתית חלשה. קומאן/רויטרס
רונאלד אראוחו שחקן ברצלונה מול דומינגוס דוארטה שחקן גרנאדה. רויטרס
אראוחו היה עצבני מאוד/רויטרס

תוצאות משחקי יום ראשון:

מאיורקה - ויאריאל 0:0
ריאל סוסיאדד - סביליה 0:0
ריאל בטיס - אספניול 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully