וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא אסולין סוף סוף מצא את מקומו בכדורגל. גם זו סוג של נחמה"

רגע לפני שהוא פותח עונה שנייה בקרמה מהליגה הרביעית באיטליה, ב"גול" נזכרו בהשוואה למסי ובטעויות בדרך: "הוא נהנה מהאלמוניות"

שחקן פוליטכניקה יאש גיא אסולין/דף הפייסבוק של פוליטכניקה יאש

בגיל 30, אחרי קריירה מאכזבת ושנים של נדודים, גיא אסולין סוף סוף מצא מקום קבע. הקשר שזכה לכינוי "מסי הישראלי" כבר לא יממש את ההבטחה ולנצח ייזכר כפספוס, אבל לפחות הצליח לתקוע לאחרונה יתד בענף, מה שלא היה אפשר להגיד בשנים עברו.

אסולין עושה זאת הרחק מאור הזרקורים, כשחקן קרמה מהליגה הרביעית באיטליה, בה יפתח היום (ראשון) את עונתו השנייה. רגע לפני משחק פתיחת העונה מול סונה קאלציו, נזכרו באתר "גול" בקריירה המפוספסת ובטעויות שעשה לאורך הדרך.

"אינספור שחקנים תויגו כמסי הבא בעבר. על פניו, לגיא אסולין באמת היה בסיס להשוואה. בצעירותו הוא היה שחקן התקפה עם קסם ברגליים, אחד שמסוגל לעבור שחקנים בקלות ולהיות מסוכן מכל מקום. כמו מסי, הוא היה צנום, נמוך אבל מלא בכישרון. אבל שם פחות או יותר ההשוואה מסתיימת", כתבו.

גיא אסולין, שחקן קרמה האיטלקית. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מצא מקום קבע. אסולין אחרי החתימה בקרמה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בכתבה צוין ש"אסולין הרגיש את ההייפ הגדול סביבו והתנהג בהתאם" ונזכרו בביקורות הפומביות שמתח על לואיס אנריקה ורוברטו מאנצ'יני, המאמנים שמיעטו להעניק לו הזדמנויות בברצלונה ובמנצ'סטר סיטי. "אסולין לא חשש להפגין את חוסר שביעות הרצון שלו, וזה התנקם בו".

אסולין הספיק לנדוד בחמש מדינות ולהחליף 11 קבוצות לפני שחתם בחודש פברואר האחרון בקבוצה מהליגה הרביעית באיטליה, בתקווה לפתוח דף חדש. זה אכן קרה, ואסולין שכבש שלושה שערים בחצי עונה מקווה לשפר את המספרים בעונה שבפתח.

עוד בוואלה!

ליגיונרים: אליאל פרץ, תאי בריבו וג'וזף גנדה כבשו בליגה האוסטרית

לכתבה המלאה

באפריל אסולין כבש שער ניצחון בתוספת הזמן

"אסולין היה נווד כדורגל, הקריירה שלו הייתה מאוד לא יציבה, אבל עכשיו נראה שהוא מצא בית חדש. הוא נהנה מהאלמוניות ומוצא את מקומו ברמה הזו", חתמו ב"גול, "הוא לא מסי הבא, אבל הוא גיא אסולין - לטוב ולרע. גם זו נחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully