וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אליאל פרץ, תאי בריבו וג'וזף גנדה כבשו בליגה האוסטרית

הישראלים של וולפסברגר מצאו את הרשת יחד, אבל איבדו יתרון 0:3 מול ריד, שחקן הכנף של אדמירה חגג שער בכורה ב-1:1 מול הארטברג. 27 דקות לסולומון ב-0:5 של שחטאר, 81 דקות והפסד לשון וייסמן עם ויאדוליד

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ריאל סוסיאדד 2:2/ספורט1

אליאל פרץ כבש הערב (שבת) את שערו הראשון העונה במדי וולפסברגר, שאיבדה יתרון 0:3 וסיימה ב-3:3 מול ריד בליגה האוסטרית. פרץ (72 דקות) שבר בצורת של תשעה חודשים בדקה ה-19 וגם תאי בריבו פתח בהרכב (85 דקות) והרשית בדקה ה-57 מבישול של פרץ, אבל המארחת חזרה והצליחה גם לאזן בתוספת הזמן.

עוד שער ישראלי בליגה האוסטרית: ג'וזף גנדה (90 דקות) כבש את שער הבכורה שלו במדי אדמירה, שסיימה ב-1:1 ביתי מול הארטברג. זה שערו הראשון של שחקן הכנף מאז נובמבר 2019, אז מצא את הרשת במדי מילואי אוגסבורג. עילאי אלמקייס עדיין פצוע ולא נכלל בסגל.

* אחרי שלא היה שותף להפסד של שחטאר דונייצק מול שריף טירספול בליגת האלופות בגלל צום יום כיפור, מנור סולומון חזר לסגל במשחק החוץ מול מריופול בליגה האוקראינית ושיחק 27 דקות ב-0:5 הקליל.

* גידי קאניוק שיחק 73 דקות בניצחונה של צ'ונבורי 1:3 בליגה התאילנדית על נונגבואה פיצ'איה, הקבוצה במדיה נפצע לידור כהן במחזור הראשון. צ'ונבורי עדיין ללא הפסד ובמאזנה חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים.

* יונתן כהן לא שותף בניצחון החוץ 1:3 על פיזה, ששוב חזרה מפיגור וניצחה את ויצ'נזה. הקבוצה מושלמת בסרייה B אחרי ארבעה מחזורים.

אליאל פרץ, שחקן וולפסברגר. Pixsell/MB Media, GettyImages
שבר בצורת של תשעה חודשים. אליאל פרץ/GettyImages, Pixsell/MB Media

21:30: שון וייסמן פתח בהרכב ויאדוליד ושיחק 81 דקות, אך קבוצתו נחלה הפסד שלישי ברציפות, 1:0 מול ג'ירונה בליגה השנייה בספרד.

22:30: אור דסה לא שותף ב-2:2 של ארוקה נגד ויטוריה גימראייש בפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully