וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר ענה לפרדיננד: "מדבר על דברים שהוא לא מבין בהם"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 9:27

אחרי שהפרשן התייחס להתנהלותו של רונאלדו במשחק נגד יאנג בויז, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד הגיב: "הוא לא תדרך שחקנים, רק קם לצעוק על השופט וחזר לשבת"

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד תקווה לרשום ניצחון שלישי ברציפות בפרמיירליג כשתתארח אצל ווסטהאם במסגרת המחזור החמישי היום (ראשון, 16:00 בספורט1), אבל בינתיים בקבוצה ממשיכים להתעסק בהתנהלותו של כריסטיאנו רונאלדו במהלך המשחק נגד יאנג בויז בליגת האלופות. כזכור, הפורטוגלי עמד על הקווים וחילק הוראות לצד אולה גונאר סולשיאר אחרי שהוחלף, דבר שעורר את תגובתו של שחקן העבר והפרשן ריו פרדיננד. אתמול סולשיאר "העמיד במקום" את בלם יונייטד לשעבר.

"לפעמים ריו מגיב על דברים שהוא לא באמת מבין בהם", אמר המנג'ר הנורבגי על פרדיננד, שכזכור שיתף עמו פעולה במנצ'סטר יונייטד במשך חמש עונות. "לבחור שתיקל את נמניה מאטיץ' הגיע צהוב שני, אז ברונו וכריסטיאנו, שהם כאלה תחרותיים, פתאום אני קולט אותם מאחורי הכתף שלי. הם התקרבו לשם וצעקו על השופט. זו הייתה תוצאה של כמה החלטות שיפוט רעות נגדנו, אבל אז שניהם חזרו לשבת".

סולשיאר הוסיף והבהיר: "זה בסך הכל היה עניין של להט הרגע, בגלל שהיו צריכים להרחיק שחקן מסוים. אין לי שום בעיה עם זה שהם הראו קצת תשוקה ואז חזרו לאחור. זה לא שרונאלדו החל לתדרך שחקנים".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. James Williamson, GettyImages
העמיד את פרדיננד במקום. סולשיאר/GettyImages, James Williamson

כריסטיאנו רונאלדו, שמצא את הרשת בשני משחקיו הראשונים מאז שחזר לשורות השדים האדומים, יקווה לעזור לקבוצתו לרשום משחק חוץ 29 ברציפות שבו היא לא מנוצחת ולהאריך את הרצף הארוך בתולדות הליגה האנגלית הבכירה. בארבע ההופעות האחרונות שלו נגד ווסטהאם, החלוץ הפורטוגלי כבש חמישה שערים ובישל אחד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully