וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו תדרך את שחקני יונייטד במקום סולשיאר: "לא שולט בעצמו"

הפורטוגלי עמד על הקווים לצד המאמן אחרי שהוחלף, ריו פרדיננד הודה: "הרצון שלו לנצח גובר על הכל, אבל היה צריך לנהוג אחרת"

מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל. תקציר המשחק/ספורט 1

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להציג יכולת טובה בקדנציה המחודשת במדי מנצ'סטר יונייטד, אבל גם הוא לא חף מביקורות. הכוכב הפורטוגלי היה נקודת האור על כר הדשא אמש (שלישי) בהפסד 2:1 ליאנג בויז בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל התנהלותו מחוץ למגרש עוררה לא מעט תשומת לב.

רונאלדו הוחלף בדקה ה-72 במהלך שנוי במחלוקת, ואחר כך נראה עומד לצידו של אולה גונאר סולשיאר על הקווים ומתדרך את השחקנים, במקום לשבת על הספסל כשחקן מן המניין.

התמונות הפתיעו גם את ריו פרדיננד שפירשן את המשחק עבור הטלוויזיה הבריטית. "אם אני הייתי עומד שם במקומו של אולה גונאר, הייתי אומר לו ללכת אחורה ולשבת עם כולם. גם רונאלדו היה צריך להבין שזה הדבר נכון", אמר בלם העבר וסייג: "מצד שני, אני יכול להבין אותו. הוא כל כך מלא בתשוקה, כל כך רוצה לנצח, שזה גובר על הכל. הוא נואש לנצח בכל משחק, ולא שולט על עצמו ברגעים כאלה".

כריסטיאנו רונאלדו מתדרך את שחקני מנצ'סטר יונייטד. מתוך טוויטר, צילום מסך
מרגיש יותר מדי בנוח? רונאלדו לצד סולשיאר, אתמול/צילום מסך, מתוך טוויטר
שחקני מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו, ברונו פרננדש על הספסל. רויטרס
שחקן מן המניין או חצי מאמן? רונאלדו על הספסל, אתמול/רויטרס

סולשיאר הסביר בסיום כי הסיבה שהוציא את הכוכב קשורה לחלוקת עומסים: "אנחנו גם צריכים לדאוג לו. הוצאנו אותו ואת ברונו פרננדש בדקה ה-70 כי הם רצו המון היום ובשבת. רצינו את הניסיון של נמניה מאטיץ' כדי להחזיק בכדור ואת הרגליים של לינגארד".

רונאלדו היה מעורב אמש בעוד אירוע משונה מחוץ למגרש, כשכדור שבעט במהלך החימום פגע בעוצמה באחת המאבטחות שהיו במקום. המאבטחת אמנם סבלה ממעט כאבים לאחר הפגיעה, אבל מאוחר יותר זכתה לפיצוי הולם, בדמות חולצתו של הכוכב הפורטוגלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully