וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בד בויז: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 מול יאנג בויז

ליגת האלופות נפתחה בסנסציה: רונאלדו הבקיע (13) אך אנגמאלו (66) וסיבטשו (95) סידרו לשוויצרים ניצחון מדהים. ארבעה פנדלים נשרקו ושניים הוחמצו ב-1:1 המשוגע בין סביליה לזלצבורג

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

ליגת האלופות יצאה לדרך הערב (שלישי) עם שני משחקים משוגעים במיוחד. יאנג בויז הדהימה את מנצ'סטר יונייטד בזכות 1:2 דרמטי, בעוד סביליה וזלצבורג נפרדו ב-1:1 מלא באירועים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן מנצ'סטר יונייטד בודק את מצבה של מאבטחת שנפגעה מכדור שבעט. רויטרס
פגע במאבטחת ושאל לשלומה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יאנג בויז - מנצ'סטר יונייטד 1:2

אחרי הצמד בבכורה המחודשת, אז האדומים גברו 1:4 על ניוקאסל, כריסטיאנו רונאלדו רשם היסטוריה נוספת כשהשתווה לחברו לשעבר בריאל מדריד, איקר קסיאס, כשיאן ההופעות במפעל. עם זאת, הכוכב היה אחראי לאירוע חריג במהלך החימום, כאשר בעיטה שלו פגעה באחת מעובדות האבטחה באצטדיון. האבטחה נפלה לקרקע בעקבות הפגיעה, והפורטוגלי ניגש לברר את מצבה.

כריסטיאנו רונאלדו עם פול פוגבה שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ממשיך בפתיחה החלומית ביונייטד. כריסטיאנו רונאלדו עם פול פוגבה/רויטרס

מספר שבע לא חיכה זמן רב כדי לעלות על לוח התוצאות כבר הערב, כאשר בדקה ה-13 הגיע להגבהה נהדרת של ברונו פרננדש ודחק לרשת המארחת את שער היתרון. בדקה ה-35 נותרו השדים האדומים בעשרה שחקנים, כאשר אארון וואן ביסאקה ניסה לתקל את פרננדו מרטינס אך דרך על כף רגלו וספג כרטיס אדום ישיר.

אלופת שוייץ ניצלה את היתרון המספרי ונטלה את היוזמה במחצית השנייה. אחרי מספר מצבים מסקרנים, ניקולס מומי אנגמאלו הקדים את רפאל וראן וכבש את שער השוויון. השוויצרים לחצו על האדומים, ואולה גונאר סולשיאר ביצע מספר שינויים הגנתיים, שבאחד מהם הוחלף רונאלדו על ידי ג'סי לינגארד בדקה ה-72. הקשר האנגלי היה אחראי ישיר לשער הניצחון הסנסציוני של השוויצרים, כאשר מסירה נוראית שלו לאחור הגיעה אל ז'ורדן סיבטשו, שלא התקשה באחד על אחד מול דויד דה חאה וקבע מהפך מדהים.

שחקני יאנג בויז ברן חוגגים. רויטרס
שחקני יאנג בויז ברן חוגגים/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: גול! הגבהה נהדרת של ברונו פרננדש מאגף שמאל מצאה את כריסטיאנו רונאלדו, שדחק את רגלו והכניע את דייוויד פון באלמוס, שלא הצליח למנוע מהכדור להיכנס. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 35: כרטיס אדום! אארון ואן ביסאקה ניסה לתקל את כריסטופר מרטינס, אך דרך על כף רגלו וספג כרטיס אדום ישיר. מנצ'סטר יונייטד נשארת בעשרה שחקנים.

דקה 66: גול! מסירת רוחב מצוינת של סילבן הפטי מאגף ימין הגיעה לניקולס מומי אנגמאלו, שהקדים במעט את רפאל וראן ודחק בנגיעה אחת לרשת של דויד דה חאה. יאנג בויז משווה ל-1:1.

דקה 90+5: גול! ג'סי לינגארד, שהחליף את כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-72, מסר בצורה נוראית לאחור. ז'ורדן סיבטשו גבר על דויד דה חאה באחד על אחד וסידר למארחת ניצחון בלתי נשכח.

אנדראס אולמר שחקן רד בול זלצבורג מול איבן ראקיטיץ' שחקן סביליה. רויטרס
מאבק על נקודות יקרות. אנדראס אולמר מול איבן ראקיטיץ'/רויטרס

סביליה - רד בול זלצבורג 1:1

אמנם מדובר רק בערב הראשון של העונה, אך סביליה ורד בול זלצבורג כבר סיפקו מועמד ודאי למשחק הביזארי של השנה במפעל. האורחת קיבלה פנדל בדקה ה-13 לאחר בדיקה ב-VAR, אך קארים אדיימי החמיץ את המסגרת. כעבור שמונה דקות, האורחת זכתה להזדמנות נוספת מהנקודה הלבנה, אותה לוקה סוצ'יץ' ניצל כדי להעניק לאוסטרים יתרון מפתיע. סוגיית הפנדלים רק נמשכה, כאשר בדקה ה-37 סוצ'יץ' ניגש פעם נוספת לנקודה הלבנה, אך מצא את העמוד בלבד, וכאמר הקלישאה, מי שלא כובש סופג. כעבור חמש דקות סביליה קיבלה פנדל משלה, ואיבן ראקיטיץ' המנוסה כבש וקבע 1:1. לראשונה בהיסטוריה נפסקו ארבעה פנדלים במחצית הראשונה במסגרת ליגת האלופות וזו גם הפעם הראשונה שקבוצה אורחת קיבלה שלושה פנדלים (היו שלושה מקרים שזה קרה למארחות).


האירועים החריגים המשיכו לזרום גם לאחר ההפסקה, ובדקה ה-50 חלוץ האנדלוסים, יוסף אן נסירי, פרץ לרחבה וניסה לסחוט פנדל, אך הצלילה שלו הייתה ברורה לכל ולא הותירה ברירה לשופט אלא להרחיק אותו בכרטיס צהוב שני. בדקה ה-57 בלם האורחת, עומאר סולט, בעט לשמיים מול שער ריק בסיומו של מצב נייח, אך למזלו הקוון הניף את הדגל לנבדל. הקבוצה של ג'ולן לופטגי יכולה להיות מתוסכלת מכך שיצאה עם נקודה בלבד מהמשחק הביתי, אך גם הם כנראה יקבלו בהבנה את התוצאה לאור העובדה שנותרו בעשרה שחקנים לפרק זמן ארוך וששלושה פנדלים נשרקו נגדם. עבור האוסטרים, לעומת זאת, ייתכן שמדובר בהזדמנות שלא תחזור.

מהלך המשחק

דקה 13: החמצת פנדל! האוסטרים קיבלו הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון אחרי בדיקת VAR, אך קארים אדיימי בעט שטוח ומחוץ למסגרת. עדיין 0:0 בסביליה.

דקה 21: גול! שמונה דקות לאחר ההחמצה של אדיימי, פנדל נוסף נשרק לטובת האוסטרים, אך הפעם הם ניצלו זאת כדי לעלות ליתרון כשלוקה סוצ'יץ' הכניע את יאסין בונו.

קארים אדיימי שחקן רד בול זלצבורג מחמיץ פנדל. רויטרס
פספס את המסגרת מהנקודה הלבנה. קארים אדיימי/רויטרס

דקה 37: זלצבורג מחמיצה פנדל נוסף! לוקה סוצ'יץ' היה יכול להשלים צמד, אך בעט לקורה ולא הצליח להגדיל את היתרון.

דקה 42: גול! אחרי שהאורחת קיבלה שלושה פנדלים, הפעם הגיעה תורם של האנדלוסים. איבן ראקיטיץ', הכל כך מנוסה מהנקודה הלבנה, בעט בעוצמה לפינה התחתונה והחזיר את המארחת למשחק.

דקה 50: כרטיס אדום! יוסף אן נסירי פרץ לרחבה, ניסה לסחוט פנדל, אך צלל באופן מובהק וספג כרטיס צהוב שני. סביליה נשארה בעשרה שחקנים.

משחקי יום רביעי

בית א'

קלאב ברוז'- פריז סן ז'רמן (22:00)
מנצ'סטר סיטי - ר.ב. לייפציג (22:00)

בית ב'

אתלטיקו מדריד - פורטו (22:00)
ליברפול - מילאן (22:00)

בית ג'

בשיקטאש - בורוסיה דורטמונד (19:45)
ספורטינג ליסבון - אייאקס (22:00)

בית ד'

שריף טיראספול - שחטאר דונייצק (19:45)
אינטר - ריאל מדריד (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully