וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בב"ש מבינים ש"משהו תקוע". הנחמה: "אנחנו מעל חיפה ומכבי ת"א"

19.9.2021 / 7:22

בקבוצה מאוכזבים מהתפוקה ההתקפית ומודים שהלחץ מורגש אחרי התיקו השני ברצף, אך בטוחים: "המצב לא גרוע כמו שמנסים לצייר אותו". מיגל ויטור ייבדק

תקציר: בני סכנין -הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע מהאופן בו נראתה הקבוצה אתמול (שבת) בסכנין בתיקו המאופס בין שתי הקבוצות. גם העובדה ששחקני הפועל באר שבע עברו מסע מפרך שכלל המתנה בת למעלה משעה באוטובוס במרכז העיר בשל פארסת דחיית המשחק, לא ניחמה את אנשי המועדון שציפו ליותר משני המשחקים האחרונים בהם סיימה הקבוצה בתוצאות תיקו מול הפועל חדרה ואתמול מול בני סכנין.

"משהו תקוע במשחק ההתקפה שלנו", העיד אמש אחד משחקני הקבוצה. "משהו לא שקט במשחק ההתקפה שלנו, משהו לא עובד במשחק ההתקפה שלנו. אנחנו נראים לא מספיק טוב". המאמן רוני לוי דיבר בסיום על כך שהפועל באר שבע פגשה יריבה חזקה כמו סכנין שניצחה את מכבי תל אביב במחזור הפתיחה בדוחא וכמעט חילצה תיקו מול מכבי חיפה במחזור הקודם. "יכולנו בסוף גם לנצח עם המצבים של ניקיטה", העיד לוי שיצטרך כעת להכין את שחקניו לשני משחקים מאוד חשובים בשישה ימים. ביום רביעי תפגוש הפועל באר שבע את מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו ובשבת היא תארח את מכבי תל אביב בטרנר למשחק ליגה במחזור הרביעי.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מחפש תשובות. רוני לוי/מאור אלקסלסי

"שתי תוצאות התיקו האלה הכניסו אותנו קצת ללחץ לקראת שני המשחקים הקרובים, אבל בואו לא נשתגע. אנחנו עדיין במקום השלישי בטבלה אחרי שלושה משחקים בלי הפסד ומדורגים מעל מכבי חיפה ומכבי תל אביב. המצב לא כזה גרוע כמו שמנסים לצייר אותו", אמר גורם בכיר במועדון.

בקבוצה יבדקו היום את מצבו של מיגל ויטור שהוחלף בהפסקה אחרי שחש בפציעה ברגלו. כזכור, איתן טיבי מתח שריר וייעדר בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully