וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל באר שבע: "שערורייה, זה מרגיש לא ספורטיבי". סכנין: "הם ליבו את האש"

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 19:59

פארסה בדוחא. מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור ביקר אחרי שאוטובוס השחקנים עוכב במשך דקות ארוכות: "השחקנים היו שעתיים בדרכים". בסכנין תקפו בחזרה, אבו יונס: "אני לא דון קישוט שיכול להילחם בכל העולם"

מוחמד אבו יונס בני סכנין אחרי דחיית המשחק נגד באר שבע/ספורט2

זעם גדול בהפועל באר שבע בעקבות פארסת קיום המשחק נגד בני סכנין. אחרי שהמשטרה הודיעה כשעה וחצי לפני פתיחת המשחק נגד סכנין על סגירת אצטדיון דוחא, אוטובוס השחקנים של הקבוצה עוכב בדרך לאצטדיון במשך דקות ארוכות. לאחר פארסה גדולה, שחקני הקבוצה האורחת נכנסו לאצטדיון רק ב-17:30, רבע שעה לפני המועד המקורי של פתיחת המשחק, שייערך בסופו של דבר בשעה 19:00.

אלונה ברקת באצטדיון דוחא, דחיית המשחק של הפועל באר שבע אצל בני סכנין. מאור אלקסלסי
יום לא קל. ברקת בדוחא/מאור אלקסלסי

יו"ר המנהלת ארז כלפון אמר אחרי ההחלטה לקיים את המשחק בשעה 19:00: "אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל הישראלי בכלל ובפני קבוצת הפועל באר שבע בפרט על עוגמת הנפש. אנו רואים בחומרה רבה את האירועים ואת הפגיעה בתדמית הליגה והנושא יטופל בחומרה".

עוד בוואלה!

פארסה בסכנין: הפועל באר שבע הגיעה לדוחא, המשחק יידחה?

לכתבה המלאה
אצטדיון דוחא, בני סכנין. מאור אלקסלסי
ההכנות באצטדיון דוחא/מאור אלקסלסי

בבאר שבע, שעשתה את הדרך הארוכה מהדרום הרחוק עד לצפון, זעמו וגיא פרימור המנכ"ל החדש מחה: "השחקנים היו שעתיים בדרכים, המשטרה לא נתנה להם להתקרב לאצטדיון. זה בגדר שערורייה. אנחנו לא מחפשים תירוצים לא לשחק, התכוננו למשחק ואנחנו לא רוצים לשחק, אבל לא ברור מה קורה פה. המשטרה הוציאה צו סגירה למגרש ורבע שעה לפני המשחק לא ברור אם הצו בתוקף. לא ברור לאן זה הולך, הכנה סופר לקויה וזה מרגיש לא ספורטיבי. יש פה מחלוקת בין סכנין למשטרה על לדים, הם רבים כבר יומיים ואנחנו אלה שמשלמים את המחיר. הקבוצה של סכנין פה ואנחנו זרוקים ברחוב".

אגב, בסכנין תקפו גם את באר שבע, למרות שזו לא ממש הייתה צד בסיפור הזה, וגורם אמר: "הם ליבו את האש כשלא רצו לשחק. נכון שהייתה טעות עם המשטרה אבל באר שבע פגעו מאוד".

מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין: "יהיה איחור של שעה, אבל המשחק יתקיים. אני לא יודע למה הגענו למצב הזה, צריך לשאול את המשטרה. לא יכול להיות שהם יבואו שעה לפני המשחק ויגידו להוריד את מערכת הלדים. היא גם ככה לא מחוברת. מישהו החליט ללכת עם ראש בקיר. אנחנו פירקנו הכול ונשאר רק ביציע המערבי שגם ככה הוא סגור. למרות הכול התעקשו שנפרק גם שם. מהרגע שראינו שהמשטרה מתעקשת, אמרנו שאנחנו מפרקים את זה. בזמן הזה יכלו להכניס את באר שבע ואז המשחק היה מתקיים בזמן".

"אבל המשטרה החליטה ככה, חבל. אני לא דון קישוט שיכול להילחם נגד כל העולם. שבוע שעבר ה-VAR והשופטים ועכשיו המשטרה. כנראה שאלה הם חייו של יו"ר בני סכנין. באר שבע אומרים שזה לא הוגן? זה לא אני שהחלטתי ככה. גם לנו זה קרה בעונה שעברה נגד קרית שמונה ולא התלוננו. דברים קורים. איחור של חצי שעה או שעה לא אמור להפריע לשחקן".

בני סכנין, פירוק השלטים האלקטרוניים, אצטדיון דוחא. בני סכנין, אתר רשמי
בני סכנין מפרקת את השלטים. האם היא תיענש?/אתר רשמי, בני סכנין

חאלד דוכי מנכ"ל סכנין התראיין ברדיו ונתן את גרסת סכנין למה שקרה: "המשטרה דרשה לפרק את השלטים שלוש שעות לפני המשחק. היו ויכוחים, אבל התחלנו לפרק ובתוך הזמן הזה המשטרה הודיעה שהמקום נסגר. בסופו של דבר סגרנו שדוחים את המשחק בשעה. האמת שלא פנו אלינו שבוע שלם. התקנו את המערכת לפני שלושה ימים והיא לא מסוכנת ומותקנת בכל האצטדיונים בארץ. הצענו שהמערכת תהיה מנותקת מחשמל. המשטרה יכולה להגיד מה שרוצה וכל אחד יכול להגיש את הצד שלו אבל יש עובדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully