וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת במכבי חיפה על בכר וההגנה. אבו פאני ייעדר לפחות שבוע

19.9.2021 / 6:33

המאמן איחר בחילופים ובמועדון תהו גם על בחירת הסגל אחרי ההפסד למכבי תל אביב, אבל עדיין אופטימיים: "סומכים עליו". אצילי וחזיזה התלוננו על זריקת חפצים מהיציעים: "לא ייתכן ששחקנים ייפגעו מהקהל". הירוקים מקווים שהקשר שנפצע יחזור מול ברלין, לביא עוד לא חוזר

תקציר: מכבי תל אביב גוברת 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

1. אכזבה אדירה במכבי חיפה בעקבות ההפסד 2:1 למכבי תל אביב אמש (שבת). הירוקים הודו בסיום המשחק שהצהובים היו עדיפה בהרבה במשחק עצמו ושההפסד הגיע להם. "לא הופענו למחצית הראשונה ולחלקים גדולים במחצית השנייה", הודה אחד השחקנים. "פשוט שיחקנו לא טוב. אסור לנו להיראות ככה בטח במשחק כזה שאנחנו יודעים מה החשיבות שלו מבחינת הקהל".

הירוקים שוב סבלו מחורים גדולים בהגנה ובמועדון מבינים שמשחק ההגנה חייב להשתפר אם הם רוצים להגן על האליפות. הירוקים שוב סבלו מנחיתות במאבקים בעיקר מול בראדלי קוואס וגבי קניקובסקי ואיפשרו לצהובים להגיע למצבים רבים. "ברור שמשחק ההגנה שלנו לא טוב מפתיחת העונה, אבל זה משחק ההגנה של כל הקבוצה. יותר מדי פעמים מגיעים מול חוליית ההגנה עם הפנים וביתרון מספרי. ברור שאנחנו מודעים לזה ואנחנו עובדים קשה כדי לשפר את זה", אמרו במועדון.

במחצית הראשונה משחק ההתקפה עוד היה נקודת האור אצל חיפה ושלישיית הקישור ההתקפי שכללה את עומר אצילי, צ'ארון שרי ודולב חזיזה סידרו מצבים רבים, אבל במחצית השנייה גם הם דעכו וכמעט לא הצליחו לסכן את דניאל פרץ. "לא היו את האנרגיות שאנחנו מצפים מעצמנו להביא", הודה אחד מהשחקנים הבכירים בקבוצה. "הייתה תחושה שאנחנו פשוט לא מסוגלים לעשות את זה. זה משחק שנרצה לשכוח ומהר כי יש עוד עונה ארוכה ובסך הכל אנחנו במצב סביר בטבלה, למרות פתיחת עונה מאכזבת מאוד".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
לא הצליח הפעם. בכר/דני מרון

2. גם ברק בכר זכה לביקורות. המאמן הודה בסיום שאיחר בחילופים ונשמע מתוסכל מאוד שכן כדקה לפני ספיגת השער השני, תכנן חילוף משולש שאמור היה להוסיף אנרגיות חדשות עם כניסתם של מחמוד ג'אבר, דין דוד וריאן סטריין במקום דולב חזיזה, גודסוויי דוניו ורז מאיר. "הייתה תחושה שהגול באוויר ורצינו לשנות, אבל לא הספקנו. היינו צריכים לעשות את זה מוקדם יותר", הודו בצוות המקצועי.

גם העובדה שבסגל היו ארבעה שחקני הגנה העלתה תהיות. נטע לביא ובן שהר נעדרו ומאור לוי הצעיר לא נכלל בסגל, מה שהשאיר את הירוקים עם מעט אופציות התקפיות מהספסל. אבל למרות הביקורות, בחיפה חיזקו את המאמן וגורם במועדון אמר: "רק לפני כמה ימים ברק הראה איזה מאמן מצויין הוא. היו לנו כמה רגעים קשים בעונה שעברה וברק תמיד הצליח להוציא את הקבוצה מהם. כולם סומכים עליו מאוד והכי חשוב שהשחקנים סומכים עליו. אנחנו משוכנעים שנתאושש מההפסד הזה מהר מאוד".

עוד בוואלה!

פטריק ואן לוון: "עם אווירה ותפאורה כזו היינו חייבים לנצח"

לכתבה המלאה
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה הפצוע מורד על אלונקה. דני מרון
חשש מקרע. אבו פאני אחרי הפציעה/דני מרון

3. אם לא די בהפסד, בחיפה מודאגים מאוד מהפציעה של מוחמד אבו פאני. הקשר סובב את הברך והרגיש כאב חד לפני שהוחלף על ידי עלי מוחמד במחצית הראשונה. בחיפה חוששים שאבו פאני סובל מנזק ברצועה הצידית אך מקווים שלא מדובר בקרע. השחקן הבהיר שהוא חושש ממתיחה ובחיפה מבינים שלפחות במשחקים הקרובים ייאלצו להסתדר בלעדיו. אבו פאני ייעדר ככל הנראה מגמר גביע הטוטו ביום רביעי וכן ממשחק הליגה מול מכבי פתח תקוה ובקבוצה מקווים שיוכל לחזור מול אוניון ברלין או לכל הפחות מול הפועל באר שבע במחזור החמישי בליגה.

גם נטע לביא שנעדר אתמול נמצא בספק גדול לשני המשחקים הקרובים ולמעשה צפוי להיעדר מהם. הקשר שנפצע לפני קרוב לשלושה חודשים מתקשה להתאושש וכעת מקווים בקבוצה שמנוחה של שבוע עד עשרה ימים תאפשר לו לחזור לפעילות מלאה. בכר צפוי בכל מקרה בגלל עומס המשחקים, לעשות שינויים רבים בגמר גביע הטוטו. בקבוצה רוצים מאוד לזכות בתואר נוסף, אך בכר ייתן הזדמנות למחליפים ושחקנים כמו ג'אבר, שון גולדברג ורועי משפתי צפויים לקבל מקום בהרכב.

אורי דהן עם שחקני מכבי חיפה. דני מרון
מאזן מביש מול היריבה הגדולה מתל אביב. שחקני חיפה/דני מרון

4. הרבה דובר לפני המשחק על הרצון של הירוקים לשבור את הרצף השלילי מול הצהובים. 17 מפגשי ליגה רצופים הסתיימו ללא ניצחון ירוק והניצחון של מכבי תל אביב אמש השלים עבורה שיא היסטורי עם הרצף הארוך ביותר ללא הפסד מול קבוצה בליגה הבכירה. לפני תשע שנים פגשה מכבי חיפה את מכבי תל אביב בקרית אליעזר וניצחה 0:1 קטן משער של ויאם עמאשה. הניצחון צימק את הפער במאזן הניצחונות ההיסטורי בין המועדונים ל-47:49 לזכות מכבי תל אביב, אבל מאז הצהובים יצאו לרצף אדיר כאשר כעת הפער עומד על יותר מעשרים ניצחונות לטובת הצהובים.

בסיום המשחק בכר הצהיר שהוא מוכן לזכות בעוד אליפות ולא לנצח את מכבי תל אביב, אבל גם בקרב שחקני חיפה מבינים שהעונה הרצף חייב להסתיים. "ברור שמדובר בשלוש נקודות כמו בכל משחק, אבל בגלל שלקהל שלנו זה כל כך חשוב, אנחנו חייבים לעשות הכל כדי לנצח אותם", אמר שחקן בקבוצה. "כרגע זה לא מעסיק אותנו כי אנחנו מתמקדים בהמשך העונה, אבל במשחק הבא ובטח בבית שלנו נרצה לעשות את זה סוף סוף".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. דני מרון
"לא ייתכן ששחקנים ייפגעו מהקהל". אצילי אמש/דני מרון

5. בסיום ניגשו דולב חזיזה ועומר אצילי לאנשי המועדון והתלוננו על כך שנפגעו במהלך המשחק מחפצים שזרקו עליהם מהיציע. בחיפה מצפים שדוח השיפוט יכלול זאת. "לא ייתכן ששחקני כדורגל נפגעים בגלל קהל", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully