וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "עם אווירה ותפאורה כזו היינו חייבים לנצח"

עודכן לאחרונה: 18.9.2021 / 23:34

מאמן מכבי תל אביב הרשה לעצמו לחייך אחרי פתיחת העונה הקשה: "הייתה לנו מוטיבציה גבוהה. הפסדנו להם בתחילת העונה, אבל עשינו שינויים". קובאס התלונן על נהמות מיציע מכבי חיפה

תקציר: מכבי תל אביב גוברת 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

שוב מכבי תל אביב עשתה את זה: אחרי פתיחת עונה רעה וחרף כל הביקורות, הצהובים גברו השיגו הערב (שבת) ניצחון גדול מבחינתם, 1:2 על מכבי חיפה שנישלה אותם מתואר האליפות בעונה החולפת. אחרי שניצחה 0:2 במשחק אלוף האלופים, הקבוצה של ברק בכר הגיעה עם הרבה ביטחון להתמודדות הזו. אלא שעל המגרש זו הייתה מכבי תל אביב שחגגה, ובצדק. עידן נחמיאס (3) ניצל טעות של ג'וש כהן, מנחם (32) איזן אחרי תרגיל קרן חכם, אבל פריצה (60) הכריע אחרי מבצע של ייני ברחבה. הצהובים עם משחק 18 ברציפות ללא הפסד ליגה מול מכבי חיפה, שבסך הכול ניצחו רק פעם אחת ב-33 מפגשי הליגה האחרונים (לעומת 21 הפסדים ו-11 תוצאות תיקו).

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
השתיק את המבקרים. פטריק ואן לוון/דני מרון
ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
התלונן בסיום. קובאס/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב, דן גלזר, עידן נחמיאס. דני מרון
חזרו לעצמם. גלזר והחברים בצהוב/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
איזו שמחה. ניצחון ראשון העונה לצהובים/דני מרון

פטריק ואן לוון אמר לאחר המשחק: "הייתה לנו הרבה מוטיבציה. הפסדנו למכבי חיפה בתחילת העונה, אבל עשינו שינויים והפעם נראינו יותר טוב. היו רגעים הערב שחיפה הייתה עדיפה, אבל חזרנו עם רגעים טובים משלנו. עם אווירה כזו ואצטדיון כמעט מלא, היינו חייבים לנצח".

ההולנדי התייחס להיעדרותו של אדוארדו גררו מהסגל: "אני לא יודע איך אתם יודעים שהוא היה צריך לפתוח. יש לנו סגל עמוק וכולם מתחרים על מקום. ההצלחה שלנו היא הצלחה קבוצתית".

בסיום בירידה לחדרי ההלבשה ברנדלי קובאס התלונן בפני אנשי מכבי תל אביב על נהמות שספג מצד אוהדים של מכבי חיפה בזמן שהוחלף בדקה ה-80. מנגד, יש לציין כי שחקני מכבי חיפה התלוננו בסיום למשקיף ולשופט שלאורך כל המשחק נזרקו לעברם חפצים בכוונה לפגוע בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully