וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא ניצחון ליגה: יובנטוס הובילה, מילאן כפתה 1:1 בטורינו

מוראטה כבש לגברת הזקנה כבר אחרי 4 דקות, אבל אנטה רביץ' החלוץ המחליף השווה (76) ושמר את הרוסונרי בלתי מנוצחים. פוגדוראנו ופרץ רשמו דרבי היסטורי, הפסד מפתיע לרומא ומוריניו

משחקי המחזור הרביעי בליגה האיטלקית הושלמו הערב (ראשון) עם חמישה מפגשים, כאשר במוקד קרב הענקיות בין יובנטוס למילאן שהסתיים ב-1:1. דור פרץ שב מפציעה ונכנס כמחליף בהפסד 2:1 של ונציה מול ספציה, אצלה סוף פודגוראנו עלה כמחליף לדקות בכורה בסריה A. לאחר מכן, ז'וזה מוריניו ורומא הפסידו 3:2 לוורונה, בעוד קליארי ולאציו נפרדו ב-2:2.

אנטה רביץ' מילאן חוגג. רויטרס
הציל את מילאן מהפסד. אנטה רביץ'/רויטרס

יובנטוס - מילאן 1:1

אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בשלושה מחזורים, יובנטוס הבינה שהיא חייבת לנצח את המשחק הזה כדי שהצמרת לא תברח לה בשלב כה מוקדם. מילאן מצידה רצתה לשמור על המאזן המושלם שלה, אבל למרות שלא עשתה את זה היא יכולה להיות מרוצה מהנקודה הזו ששומרת אותה צמודה לאינטר בפסגה. פתיחת המשחק הייתה שייכת לאלברו מוראטה, שכבר בדקה הרביעית כבש למארחים במתפרצת קטלנית ודהירה של כמעט חצי מגרש. מילאן חסרה במשחק הזה את אוליבייה ז'ירו וזלאטן איברהימוביץ' הפצועים וללא שני החלוצים הבכירים שלה, אנטה רביץ' סידר לה את השוויון המיוחל בנגיחה מקרן בדקה ה-76. אחרי שהתפוצצה על מאלמו בליגת האלופות, יובנטוס חוזרת לסורה ומילאן? היא נראית כמו קבוצה שמסוגלת לקרוא תיגר על האליפות, בטח בעונה שבה יובה ואינטר נראות פגיעות מתמיד.

שחקן ונציה, דור פרץ. BSR Agency, GettyImages
נכנס כמחליף בדקה ה-55. פרץ/GettyImages, BSR Agency

ונציה - ספציה 2:1

לאחר שהשיגה את ניצחונה הראשון במחזור שעבר, חשבה ונציה שהיא בדרך לאסוף נקודה ביתית מול האורחת, אך לזו היו תכניות אחרות. מהדי בוראביה המרוקאי דאג לניצחון בכורה העונה לספציה, וזו עלתה מעל הקו האדום. דור פרץ, שלא שיחק במשחק הקודם בשל פציעה, עלה כמחליף בדקה ה-55, כאשר התוצאה הייתה 0:1 לאורחת משער של סימונה באסטוני (13). ארבע דקות לאחר מכן, ראה הישראלי את פייטרו צ'צ'ארוני משווה לזכות ונציה. סוף פודגוראנו נכנס בדקה ה-78 להופעת בכורה במדי ספציה, והמשחק הפך לדרבי בין שני ליגיונרים ישראלים, דבר שקורה לראשונה אי פעם.

לכולם היה נראה ששתי הקבוצות הולכות לחלק את הנקודות, אך כאמור לבוראביה וספציה היו תכניות אחרות, כאשר שער הניצחון נכבש ממש בדקה האחרונה של תוספת הזמן (90+3).

עוד בוואלה!

"פול פוגבה אוהב את יובנטוס, אולי הוא יחזור לשם"

לכתבה המלאה
דוידה פראוני, שחקן ורונה. רויטרס
נקודות ראשונות לוורונה. דוידה פראוני חוגג/רויטרס

ורונה - רומא (19:00)

אחרי שהחליפה את אאוזביו די פרנצ'סקו באיגור טודור, ורונה השיגה את הנקודות הראשונות שלה העונה דווקא מול הרומאים שהגיעו למחזור במאזן מושלם. לורנצו פלגריני העניק לז'וזה מוריניו יתרון בדקה ה-36, אך אנטונין באראק (49) וג'יאנלוקה קפרארי (54) סידרו למארחת מהפך בזק. בדקה ה-58 האורחת חזרה למשחק בזכות שער עצמי של איבן איליץ', אך דוידה פראוני השיב את היתרון תוך חמש דקות והעניק לקבוצתו ניצחון מפתיע. בזכות הניצחון, המארחת קפצה מעל הקו האדום.

צ'ירו אימובילה, לאציו, אנדראה קרבוני, קליארי. רויטרס
משחק ליגה שני ללא ניצחון. צ'ירו אימובילה/רויטרס

לאציו - קליארי 2:2

לאציו המשיכה בכושר הלקוי אחרי שבשבוע החולף הפסידה 2:0 למילאן ו-1:0 לגלאטסראיי בליגה האירופית. צ'ירו אימובילה העניק לאורחת את היתרון על סף המחצית, אך ז'ואאו פדרו החזיר את היריבה למשחק בדקה הראשונה של המחצית השנייה. אקס לאציו, באלדה קייטה, השלים מהפך בדקה ה-62, אך דנילו קטאלדי כפה חלוקת נקודות בדקה ה-83. המארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שגבריאלה זאפה הורחק בתוספת הזמן, אך לביאנקוצ'לסטי לא נותר מספיק זמן כדי להשיג שער ניצחון.

משחק נוסף

אמפולי - סמפדוריה 3:0
כבשו לסמפדוריה: פרנצ'סקו קאפוטו (52 ,31), אנטוניו קאנדרבה (70)

משחקי המחזור הבא באיטליה

21.9

בולוניה - גנואה
אטאלנטה - ססואולו
פיורנטינה - אינטר

22.9

סלרניטנה - ורונה
ספציה - יובנטוס
קליארי - אמפולי
מילאן - ונציה

23.9

סמפדוריה - נאפולי
טורינו - לאציו
רומא - אודינזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully