וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד להרצליה, ספרופולוס מודה: "צריכים לשחק טוב יותר"

17.9.2021 / 7:12

מכבי תל אביב עלתה על הפרקט לראשונה למשחק הכנה ללא השחקנים שנדבקו בקורונה ולא אמורים לשחק גם נגד מכבי ראשון לציון. בקבוצה לא מתוסכלים: "לא יקרה כלום אם לא נזכה בגביע ווינר"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה אמש (חמישי) את משחקי ההכנה שלה לקראת עונת 2021/22 עם הפסד 83:77 לבני הרצליה ביד אליהו. הצהובים הופיעו למשחק בסגל חסר, ללא חמשת השחקנים שהיו מושבתים בשל הידבקותם בקורונה, עם שני שחקני נוער ועודד ברנדווין שחיזקו את הסגל, ופיגרו לאורך רוב שלבי ההתמודדות. יכולת טובה של ג'יימס נאנלי ברבע האחרון הצליחה להחזיר את מכבי תל אביב למשחק, אך לא כדי לתת לה את הניצחון.

"המשחק הזה הראה לנו בערך את מה שציפינו לראות, זה המשחק הראשון שלנו אחרי בעיית הקורונה שהייתה לנו ועדיין שיחקנו עם סגל חסר", אמר יאניס ספרופולוס בסיום, "אני מאמין שאנחנו בדרך טובה, נלחמנו עד הסוף, אנחנו צריכים להיכנס לקצב והכנה טובה יותר גם התקפית וגם הגנתית. המשחק הזה יעזור לנו הרבה כדי ללמוד ולשפר כדי שלא נעשה את אותן הטעויות. אני מרוצה מכמה רגעים שהצגנו במהלך המשחק, אני לא מרוצה משאר הרגעים שלא היינו טובים בהם. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולשחק טוב יותר".

צפו בתקציר המשחק, באדיבות מכבי תל אביב

ג'יימס נאנלי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יכולת טובה ברבע האחרון. נאנלי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

המשחק עצמו היה סגור לקהל, אך אנשי הקבוצה שצפו בהתמודדות סיפרו על חבלי קליטה לגיטימיים, לצד החוסרים המשמעותיים בסגל - סקוטי ווילבקין, ג'יילן ריינולדס, דריק וויליאמס, יפתח זיו וג'ון דיברתולומיאו, כששלושת הראשונים מיועדים להיות שחקנים משמעותיים, אולי אפילו שחקני חמישייה ברוטציה של ספרופולוס. ההערכה היא כי לפחות השחקנים הזרים שנעדרו לא יוכלו לשחק ברבע גמר גביע ווינר נגד מכבי ראשון לציון, ואולי ישולבו בהמשך.

"אנחנו יודעים שאם הקורונה הייתה מתפרצת אצלנו ככה במהלך העונה, כנראה שהמצב היה גרוע יותר והיינו משחקים בסגל חסר במשך חמישה, אולי שישה משחקים, וכאן כנראה נהיה בסגל מלא נגד באיירן מינכן", סיפר אמש אחד מאנשי הקבוצה, "אבל ברור לנו גם שעד שנדביק את איפה שהיינו אמורים להיות במשחק נגד באיירן ייקח יחסית הרבה זמן. אין לנו הרבה ציפיות מפתיחת העונה, מקווים שביחד עם הקהל שלנו נוכל להשיג ניצחונות. גביע ווינר? הכנה לכל דבר, אם לא נזכה בתואר לא יקרה כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully