וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפתיחת היורוליג: מכבי תל אביב נכנעה 83:77 לבני הרצליה

עודכן לאחרונה: 16.9.2021 / 23:43

הצהובים הופיעו ללא חמישה שחקנים בכירים ונראו חלודים, בדרך להפסד במשחק ההכנה למרות שמחקו פיגור דו ספרתי. נאנלי בלט עם 18 נקודות, דאבל דאבל לאונואקו אצל המנצחת

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

אחרי שהתפרצות קורונה בסגל ובצוות המקצועי אילצה אותה לבטל את השתתפותה בטורניר ההכנה ביוון ובקפריסין, מכבי תל אביב סוף סוף קיימה הערב (חמישי) משחק האימון כאשר אירחה את בני הרצליה בהיכל מנורה מבטחים, אך הדאבליסטית הראתה שהיא עדיין חלודה עם הפסד, כאשר נותרו שבועיים בדיוק למשחק הראשון ביורוליג.

הצהובים חסרו חמישה שחקני רוטציה חשובים: סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומיאו, יפתח זיו, דריק וויליאמס וג'יילן ריינולדס, כשאת הסגל של יאניס ספרופולוס עיבו שחקן קבוצת הנוער עידו מנצ'ל, בוגר מחלקת הנוער יניב ינקוביץ' והישראלי הוותיק עודד ברנדווין.

בני הרצליה, שהציגה את צמד שחקני הרכש ממכבי תל אביב - סנדי כהן ודורי סהר, נראתה הרבה יותר טוב מאשר בתבוסה נגד הפועל ירושלים שלשום בשמינית גמר גביע ווינר והראתה שלסגל שלה יהיה מה למכור בליגת העל בעונה הקרובה.

ג'יימס נאנלי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הוביל את קלעי מכבי תל אביב. נאנלי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס נאנלי 18, ג'ייק כהן, אנטה ז'יז'יץ' וקינן אוואנס 11 כל אחד, אנג'לו קלויארו 9, קמרון טיילור 7, רומן סורקין 6, עודד ברנדווין 3, עוז בלייזר 1.

קלעו לבני הרצליה: צ'ינאנו אונואקו 19 (13 ריבאונדים), דורי סהר 17, קווינטון הוקר (8 אסיסטים) ואנדי ואן וליט 14 כל אחד, שון דאוסון 9, יאיר קרביץ 6, ג'ייביון המלט וסנדי כהן 2 כל אחד.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קמרון טיילור שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב עדיין חלודה. טיילור/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מהלך המשחק

מכבי פתחה בהתלהבות את המחצית השניה, וקלעה את 6 הנקודות הראשונות בה: 4 נקודות של אוואנס ולייאפ במתפרצת של סורקין קבעו שוויון - 43:43. בשלב זה ההתקפה נתקעה והרצליה יצאה לריצת 0:14, שאותה קטעו כהן עם שלשה נוספת וסורקין עם לייאפ מאסיסט נהדר של אוואנס. בתום שלושה רבעים, מכבי פיגרה 63:50.

הרבע האחרון החל עם שלשה של קלויארו ושני סלים רצופים של נאנלי, כשמנגד דורי סהר קלע שלשה מהפינה. ז'יז'יץ' השלים פיק-אנד-רול עם שתי נקודות בצבע, והתוצאה צומקה ל-70:62. נאנלי המשיך עם היכולת הטובה ובמהלך של שלשה ועבירה צמצם את ההפרש ל-72:69.

עוד ג'אמפר של נאנלי ועוד פוטבק של ז'יז'יץ' גרמו למהפך וליתרון צהוב ראשון במשחק, 76:77, דקה וחצי לסיום. אבל ואן וליט השיב עם שלשה בצד השני, והפעם מכבי לא הצליחה לחזור מזה. זה נגמר ב-83:77 להרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully