וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו הסיבה שהוא פה": תומאס טוכל וצ'לסי מתמוגגים מרומלו לוקאקו

במאזנו של כובש שער הניצחון נגד זניט ארבעה שערים בארבעה משחקים במדים הכחולים, שחקן העבר ג'ו קול כבר יצא בהצהרה: "הוא רוצח, יזכה העונה בתואר מלך שערי ליגת האלופות". המאבטחת שנפגעה מרונאלדו זכתה לפיצוי הולם

תקציר: צ'לסי - אסטון וילה 0:3/ספורט 1

אלופת אירופה, צ'לסי, החלה אמש (שלישי) את מסע ההגנה על התואר ברגל ימין עם 0:1 קשה בבית על זניט. על שער הניצחון היה חתום הרכש הנוצץ של הבלוז הקיץ, רומלו לוקאקו, שנגח לרשת את שער הניצחון בדקה ה-69.

עבור החלוץ הבלגי, מדובר בהמשך ישיר ליכולת הפנומנלית שהוא מציג במסגרות האירופאיות בשנתיים האחרונות. מאז פתיחת עונת 2019/20, רק ארלינג הולאנד (20) וברונו פרננדש (17) כבשו יותר שערים מלוקאקו (14) במפעלים היבשתיים.

שחקן נוסף שרשם ציון דרך מרשים הוא האיש בין הקורות, אדוארד מנדי. השוער שהגיע בקיץ שעבר מראן והפך לדמות מפתח במערך של תומאס טוכל, שמר על שער נקי בליגת האלופות בפעם העשירית ב-13 הופעות בלבד במפעל. למעשה, רק קיילור נבאס, שלא ספג בעשרה מתוך 11 משחקיו הראשונים, הגיע למספר דו ספרתי של שערים נקיים בפחות משחקים.

תומאס טוכל מאמן צ'לסי מקבל את פרס מאמן השנה מידי אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
עם תואר מאמן השנה של אופ"א. תומאס טוכל עם אלכסנדר צ'פרין/רויטרס

מאז שהחליף אשתקד את פרנק למפארד, טוכל הפך את צ'לסי בין לילה לאחת הקבוצות החזקות באירופה, ומפתיחת העונה הבלוז מראים כי הזכייה בליגת האלופות לא הייתה מקרית. הקבוצה של טוכל ידועה בעיקר בעוצמות ההגנתיות שלה (ולראיה ההישג של מנדי), ומאז שהגרמני הגיע לסטמפורד ברידג', קבוצתו שמרה 23 פעמים על שער נקי בכל המסגרות. מבין כל הקבוצות בחמש הליגות הבכירות, הקבוצה הכי קרובה ללונדונים בקטגורייה זו היא מנצ'סטר סיטי, שלא ספגה ב-16 משחקים.

ולמרות כל השבחים להגנה הקשוחה של הבלוז, למירב המחמאות זכה לוקאקו שבמאזנו ארבעה שערים בארבעה משחקים מאז שנחת בחזרה בלונדון תמורת 115 מיליון יורו שהועברו לאינטר: "זו הסיבה שהוא פה", הצהיר טוכל אחרי המשחק, "לא קל להציג יכולת כמו שלו, כי לא הצלחנו לייצר עבורו מספיק מצבים מסוכנים ולא לספק לו את הכדורים, אבל הוא אחד שלא מאבד ביטחון ואמונה. זו גם בדיוק הסיבה לכך שהוא אחד החלוצים הכי טובים בעולם. רומלו הוא מאוד חשוב לנו והעבודה שלו סופר-קשה, קשה למצוא חלוצים כל כך איכותיים שפשוט רגילים להבקיע ומייצרים אמונה אצל כל מי שנמצא סביבם".

ג'ו קול, כוכב העבר שמזוהה עם צ'לסי ושימש פרשן בשידור המשחק בממלכה, לא נותר אדיש ליכולת של הבלגי: "עבור שני הצדדים מדובר בעסקה משמיים. לוקאקו מצליח לספק לצ'לסי את כל מה שהיא צריכה. אני פשוט אומר את זה, אבל אני חושב שהוא הולך להיות מלך השערים העונה בליגת האלופות. לא היה לו משחק כל כך טוב היום, אבל בסוף הוא כבש - הוא רוצח, ברגע שהכדור מגיע אליו אתה יודע שהוא יבקיע".

עוד בוואלה!

יותר הפסדים מוואן חאל ומוריניו ביחד: הנתונים העגומים של סולשיאר

לכתבה המלאה

מי שעוד חגגה אתמול היא המאבטחת שספגה פגיעה חזקה מכדור שבעט כריסטיאנו רונאלדו. אמנם היא סבלה ממעט כאבים לאחר הפגיעה, אבל מאוחר יותר זכתה לפיצוי הולם, בדמות חולצתו של הכוכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully