וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר הפסדים מוואן חאל ומוריניו ביחד: הנתונים העגומים של סולשיאר

לאחר שבעטה פעמיים בלבד לשער, מנצ'סטר יונייטד ומאמנה תחת ביקורת אחרי ההפסד 2:1 ליאנג בויז: "אם מנצ'סטר סיטי הייתה בעשרה שחקנים, השוויצרים לא היו נוגעים בכדור". מגווייר הגן על לינגארד: "כולם טעו היום"

תקציר: כל שערי המחזור ה-4 בפרמיירליג/ספורט1

אם כריסטיאנו רונאלדו חולם על זכייה בליגת האלופות בעונת החזרה שלו למנצ'סטר יונייטד, המשחק הערב (שלישי) לא מבשר טובות עבורו. מעולם לא הייתה קבוצה שהניפה את התואר האירופי אחרי הפסד במחזור הפתיחה, והשדים האדומים איבדו יתרון בשוויץ והפסידו 2:1 ליאנג בויז ברן. מעולם גם הכובש הראשון של העונה לא היה שותף לזכייה בתואר, ומי שחתום על שער הבכורה בשלב הבתים ב-2021/22 הוא רונאלדו עצמו, שגם השתווה לאיקר קסיאס כשיאן ההופעות של המפעל עם 177 משחקים.

לאור החיסרון המספרי שנגרם עקב הרחקתו של אארון וואן ביסאקה בדקה ה-35, מנצ'סטר יונייטד נסוגה לאחור ויאנג בויז נטלה את היוזמה. השדים האדומים לא הגיעו למצבים, ולמעשה, במהלך המשחק הם רשמו שתי בעיטות בלבד, הכמות הכי נמוכה ב-138 משחקים בליגת האלופות מאז 2003/04. הבעיטה האחרונה, של כריסטיאנו רונאלדו, הגיעה בדקה ה-25.

תחת אולה גונאר סולשיאר, השדים האדומים הפסידו שבעה מתוך 11 משחקים בליגת האלופות. לשם השוואה, לואי ואן חאל וז'וזה מוריניו הפסידו שש פעמים ב-20 משחקים כמאמני הקבוצה.

הארי מגווייר, ג'סי לינגארד, שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ערב שירצה לשכוח. ג'סי לינגארד/רויטרס

במהלך המחצית השנייה, הנורבגי ביצע מספר שינויים הגנתיים, כולל החלפתו של כריסטיאנו רונאלדו בג'סי לינגארד, ששגה והוביל לשער הניצחון של היריבה. סולשיאר הסביר כי הסיבה שהוציא את הכוכב קשורה לחלוקת עומסים: "אנחנו גם צריכים לדאוג לו. הוצאנו אותו ואת ברונו פרננדש בדקה ה-70 כי הם רצו המון היום ובשבת. רצינו את הניסיון של נמניה מאטיץ' כדי להחזיק בכדור ואת הרגליים של לינגארד".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "זה היה יכול להיגמר עם נקודה במשחק קשה. כשאתה כובש ראשון אתה מאמין ומקווה שתייצר הזדמנויות כדי לנצח אבל ההרחקה השפיעה על המגרש".

"הגול האחרון זה חוסר מזל, דבר שקורה במשחק. זה הכדורגל, יש עליות וירידות, יש רגעים גדולים לטובתך ולרעתך, נתמודד עם זה", הוסיף סולשיאר, "צריך 12 נקודות כדי לעבור שלב, אז אנחנו צריכים לנצח את שלושת משחקי הבית ועוד אחת בחוץ. זו הזדמנות מוחמצת, אבל בשנה שעברה התחלנו את העונה עם ניצחונות על פריז סן ז'רמן ור.ב. לייפציג וחשבו שהעפלנו, אז יש לנו עוד חמישה משחקים כדי להגיע ל-12 נקודות".

הארי מגווייר גם כן הגן על חברו ואמר: "זה הכדורגל, אנשים עושים טעויות. אנחנו לא מאשימים את ג'סי, אני בטוח שכולם עשו טעות על המגרש היום ואני בטוח שהוא ירים את עצמו. זה המשחק הראשון בבית, יש לנו עוד הרבה משחקים כדי לחזור ואנחנו חייבים לעשות זאת. ננסה לצבור שלוש נקודות במשחק הבא ולבנות מומנטום משם.

כריסטיאנו רונאלדו עם ג'יידון סאנצ'ו שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבש, הוחלף וראה את קבוצתו מפסידה. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

באנגליה ביקרו את היכולת של האדומים, ובעיקר הפרשן פול מרסון: "הם לא הצליחו לצאת מחצי המגרש שלהם. אם זאת הייתה מנצ'סטר סיטי בעשרה שחקנים, יאנג בויז לא הייתה נוגעת בכדור".

בלם העבר של האדומים, ריו פרדיננד, הוסיף: "המשחק הזה מראה שלא משנה לאן אתה מגיע באירופה, זה קשוח. אתה צריך להציג את הרמה הרגילה שלך ולהיות מחובר מנטלית. התיקול של אארון וואן ביסאקה היה רע, אחריו המשחק התהפך".

כידוע, ביאנג בויז משחק הבלם מוחמד עלי קמארה, ששיחק בעבר בהפועל רעננה. האקסית הישראלית הצטרפה לחגיגות והחמיאה.

ההפסד מהווה מכה קשה עבור מנצ'סטר יונייטד, שכן על הנייר השוויצרים נחשבים ליריבה החלשה בבית. במחזור הבא מצפה להם מפגש ביתי מול ויאריאל בשחזור גמר הליגה האירופית, ולאחר מכן ישחקו פעמיים מול אטאלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully